Вчительський Журнал он-лайн

 
Дошкільний навчальний заклад

Теоретико-практичний семінар для педагогів дошкільного навчального закладу для дітей із ЗПР

Друк

- надання вихователям, дефектологам, муз.керівнику дошкільного навчального закладу для дітей із затримкою психічного розвитку консультативної допомоги з проблем      профілактики мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку;
- поширення інформаційного простору з проблемних питань мовленнєвого розвитку серед педагогів дошкільного навчального закладу;
- розробка рекомендацій щодо корекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку.

Вкладення:
Скачать этот файл (ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР ДЛЯ ДНЗ.ppt)Теоретико-практичний семінар для педагогів дошкільного навчального закладу [Теоретико-практичний семінар для педагогів дошкільного навчального закладу для дітей із ЗПР] 905 Kb
 

Інтегроване заняття для середньої групи з пріоритетом логіко-математичного розвитку

Друк

Інтегроване заняття для середньої групи з пріоритетом логіко-математичного розвитку на тему: «Створюємо свою емблему»

Мета:

Забезпечити тісний зв'язок між оволодінням математичними уявленнями, кількісними відношеннями і діяльністю дітей в побуті, грі, під час виконання спеціальних вправ. Поєднати роботу з розвитку математичних уявлень з розвитком мовлення, пам'яті, уваги, логічного мислення.

Вкладення:
Скачать этот файл (Інтегроване заняття з пріоритетом логіко.docx)Інтегроване заняття для середньої групи [Інтегроване заняття для середньої групи з пріоритетом логіко-математичного розвитку ] 32 Kb
Скачать этот файл (капитошка ЄМБЛЕМА 771.jpg)емблема [ ] 2800 Kb
 

Комплексне заняття «Допоможемо Лунтику»

Друк

Матеріал з досвіду роботи вихователя ДНЗ №8 Машкової Ірини Володимирівни

Вкладення:
Скачать этот файл (занятие открытое.docx)занятие открытое.docx [матеріал з досвіду роботи вихователя Машкової Ірини Володимирівни] 61 Kb
 

Використання ейдетики в корекційній роботі з дітьми, що мають мовленнєві порушення

Друк

У статті розміщена інформація про виникнення ейдетики, як методу активізації резервних можливостей пам,яті у дітей та практичне використання її сьогодні. Методи та прийоми ейдетики викладені у вигляді докладницького доповідання та кольорових картинок-таблиць для кращого сприймання, зрозуміння та запам,ятовування слухачами. Матеріал може бути використаним вчителями-логопедами, психологами, вихователями ДНЗ для доповідей та консультацій.

Залізняк Наталія Вікторівна

Вкладення:
Скачать этот файл (діаграмма1.doc)діаграма демонстраційна [ ] 22 Kb
Скачать этот файл (диаграмма.doc)діаграма демонстраційна [ ] 21 Kb
Скачать этот файл (М е т о д а к т и в і з а ц і ї в і д ч у т т і в.doc)таблиці демонстраційні [ ] 530 Kb
Скачать этот файл (Наукове вивчення здатності людини переживати яскраві образи почалося на початку )стаття [опис + таблиці] 611 Kb
 

Використання ейдетики в корекційній роботі з дітьми, що мають мовленнєві порушення

Друк

У статті розміщується інформація про виникнення ейдетики, використання її в роботі з дітьми сьогодні. Методи і прийоми ейдетики викладені у вигляді докладницької інформації та кольорових картинок-таблиць для кращої результативності сприймання слухачами. Матеріал можна використати вчителями-логопедами, вихователями дошкільних закладів для доповідання на м\о, педрадах, консультаціях.

Залізняк Наталія Вікторівна

 
Більше статтей...


Сторінка 6 з 64

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.