Вчительський Журнал он-лайн

 
Дошкільний навчальний заклад

"Використання ІКТ в корекційній роботі з дітьми з особливими потребами"

Друк

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ для педагогічних працівників дошкільного навчального закладу з проблеми: «Використання інформаційно-комунікаційних технологій в корекційній роботі з дітьми з особливими потребами» розроблено колективом педагогічних працівників дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу №32 "Перлинка" Білоцерківської міської ради Київської області:

Юрченко Людмила Олександрівна, завідувач

Худак Світлана Василівна, вчитель-логопед

Семенюк Марія Олексіївна, вчитель-логопед

Коломієць Ольга Віталіївна, вчитель-дефектолог

Впровадження комп’ютерних технологій у сферу освіти – одна з актуальних проблем сьогодення. Інтенсивний розвиток суспільства вимагає своєчасного впровадження новітніх технологій в корекційну роботу педагогів дошкільних навчальних закладів. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в корекційному навчанні дозволяє оптимізувати педагогічний процес, індивідуалізувати навчання дітей з особливими освітніми проблемами та значно підвищити ефективність будь-якої діяльності. Застосування комп’ютерів, мультимедійних та інформаційних технологій у якості дидактичних засобів використовується для підвищення мотивації дітей, збільшення інтересу до самого процесу виконання завдання.

В основу даних методичних рекомендацій покладений досвід роботи з дітьми з особливими потребами, враховані сучасні вимоги до розвитку цілісної особистості, подані принципи, завдання та напрямки корикційної роботи з використанням ІКТ.

Вкладення:
Скачать этот файл (Метод. рекоменд..doc)"Використання ІКТ в корекційній роботі з дітьми з особливими потребами" [ ] 85 Kb
 

Конспект итогового комплексного занятия по ознакомлению с природой,развитию речи, рисованию

Друк

Чубаренко Наталья Николаевна воспитатель-методист ККДУЗ № 306 г. Кривой Рог Днепропетр.обл.

Конспект итогового комплексного занятия поознакомлению с природой, развитию речи, рисованию. Тема: "Овощи-незнакомцы"

Цель: Закрепить и углубить знания детей об овощах, их истории происхождения (откуда они родом, как попали к нам на стол),продолжить формировать навыки связной речи, применять в речи пословицы и поговорки. развивать творчество.

Вкладення:
Скачать этот файл (ОВОЩИ-незнакомцы.doc)овощи-незнакомцы [конспект итогового занятия по озн.с природой, развитию речи, рисованию] 347 Kb
 

Конспект заняття з розвитку мовлення (молодша група) Тема: "Їдемо на гостини"

Друк

з досвіду роботи вихователя ДНЗ №8 "Усмішка"Сорокоус В.Д.

Мета: Формувати навички зв'язного мовлення:

- Спонукати дітей вступати в ігрову і мовну взаємодію, підтримувати діалог;

- Закріпити вміння будувати повні речення;

- Вчити чітко промовляти звуки, слова і фрази;

- Активізувати у процесі мовлення використання прикметників, дієслів, форм ввічливого звертання, вітання та іменників у пестливій формі;

- Збагачувати словник дітей новими словами (денце, пір'ячко, вітаємо);

- Розвивати мовну та слухову увагу, тембр мовлення;

- Виховувати вміння діяти за інструкцією дорослого.

- Знайомити дітей з процесом садіння цибулі. Закріпити знання малечі про умови необхідні для росту рослин (тепло, волога, сонце).

Вкладення:
Скачать этот файл (Їдемо на гостини Сорокоус В.Д..doc)Їдемо на гостини Сорокоус В.Д..doc [ ] 89 Kb
 

Соціальне виховання - запорука всебічно розвинутої особистості

Друк

Мартинюк Людмила Петрівна

Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Працюючи вихователем на середній групі тривалий час, я  прийшла до висновку, що треба саме працювати над розширенням обізнаності дітей з таких  напрямків як : розвиток соціальної компетентності та адаптація в соціумі.  Мій творчий пошук базувався на вивчені передового педагогічного досвіду О. Кононко, В. Кравченко,            Т. Кузьменко вони підкреслюють, що  формування соціальної компетентності дошкільника є одним із основних завдань дошкільної освіти. В результаті  власного практичного пошуку, дана робота  спонукала до створення  тематичного блоку  міні – занять, що проводяться  один раз в місяць і включають в себе  такі форми роботи як : бесіда, дидактичні ігри, рухливі ігри,  вправи, обговорення проблемних ситуацій,  читання художніх творів. Блочно  - тематичний виклад відпрацьований мною на весь навчальний рік.  Дана система роботи є апробованою дітьми середньої групи. Вона забезпечила можливість досягти таких результатів: розширились знання дітей про соціальні явища, події , взаємини ; діти впевнено вступають у діалог, висловлюють власну думку  та зіставляють її з думкою інших людей, ураховують їхні побажання; поводяться з партнерами по спілкуванню гнучко; виявляють толерантність, емпатію, здатність співчувати і співрадіти; володіють мовленнєвим етикетом; вміють налагоджувати з однолітками та дорослими гармонійні взаємини, домовлятися з ними, уникають конфліктів або розв’язують їх мирним шляхом, утримуються від образливих слів та агресивних дій.

Вкладення:
Скачать этот файл (соціальне виховання.docx)соціальне виховання [ ] 16 Kb
 

перспективний план на рік загартовуючих заходів у ДНЗ

Друк

У матеріалі подано помісячний перспективний план загартовуючих процедур у дошкільному закладі та методика проведення запланованих процедур.

Вкладення:
Скачать этот файл (Перспективний план загартовуючих процедур на рік.doc)Перспективний план загартовуючих процедур на рік.doc [ ] 38 Kb
 
Більше статтей...
  • «Подорож дітей мультфільмом «Маша і ведмідь»»Інтегрована організована діяльність з пріоритетом проду
  • Методичні рекомендації Соціалізація дошкільників в умовах ДНЗ
  • Фізкультурне заняття з дітьми дошкільного віку як основна форма роботи з фізичного розвитку
  • РЕЧЕВОЕ РАЗВИТИЕ РЕБЕНКА ЧЕРЕЗ ЭМОЦИОНАЛЬНО-ЧУВСТВЕННОЕ ВОСПРИЯТИЕ ЖИВОПИСИ


Сторінка 7 з 64

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.