МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ для педагогічних працівників дошкільного навчального закладу з проблеми: «Використання інформаційно-комунікаційних технологій в корекційній роботі з дітьми з особливими потребами» розроблено колективом педагогічних працівників дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу №32 "Перлинка" Білоцерківської міської ради Київської області:
Юрченко Людмила Олександрівна, завідувач
Худак Світлана Василівна, вчитель-логопед
Семенюк Марія Олексіївна, вчитель-логопед
Коломієць Ольга Віталіївна, вчитель-дефектолог
Впровадження комп’ютерних технологій у сферу освіти – одна з актуальних проблем сьогодення. Інтенсивний розвиток суспільства вимагає своєчасного впровадження новітніх технологій в корекційну роботу педагогів дошкільних навчальних закладів. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в корекційному навчанні дозволяє оптимізувати педагогічний процес, індивідуалізувати навчання дітей з особливими освітніми проблемами та значно підвищити ефективність будь-якої діяльності. Застосування комп’ютерів, мультимедійних та інформаційних технологій у якості дидактичних засобів використовується для підвищення мотивації дітей, збільшення інтересу до самого процесу виконання завдання.
В основу даних методичних рекомендацій покладений досвід роботи з дітьми з особливими потребами, враховані сучасні вимоги до розвитку цілісної особистості, подані принципи, завдання та напрямки корикційної роботи з використанням ІКТ.