Учительський Журнал он-лайн

 
Учительський Журнал он-лайн

Хмарні технології при вивченні фізики

Друк

Церр Наталя Миколаївна - учитель фізики, інформатики та астрономії.

Матеріали містять оглядову інформацію про використання хмарних технологій на уроках фізики та астрономії. містить теоретичний матеріал. презентацію- скрайб, презентацію  до доповіді

 

Презентація досвіду роботи

Друк

Мандибура Ірина Дмитрівна презентація досвіду роботи

Вкладення:
Скачать этот файл (Мандибура І.Д..pptx)презентація досвіду роботи[Використання ІКТ на уроках у початковій школі]15981 Kb
 

Свято "Друг - це другий я"

Друк

Мандибура Ірина Дмитрівна Свято про дружбу і товаришування

Вкладення:
Скачать этот файл (3-б у нас.wmv)3-б у нас.wmv[ ]7414 Kb
Скачать этот файл (дружба віддана.wmv)дружба віддана.wmv[ ]3283 Kb
Скачать этот файл (З-Б у нас.mp3)З-Б у нас.mp3[ ]6185 Kb
Скачать этот файл (Знають всі коли є друг.mp4)Знають всі коли є друг.mp4[ ]11955 Kb
Скачать этот файл (МОЄ свято дружби.docx)виховний захід[вчимося бути справжнім другом]210 Kb
Скачать этот файл (пісні до свята ДРУЖБА.docx)пісні до свята[ ]18 Kb
Скачать этот файл (Правила.pptx)фото[правила]365 Kb
Скачать этот файл (якщо добрий ти.wmv)якщо добрий ти.wmv[ ]2628 Kb
Останнє оновлення на Четвер, 14 травня 2015, 19:43
 

Уроки

Друк

Мандибура Ірина Дмитрівна, вчитель початкових класів

Вкладення:
Скачать этот файл (Префік і прийменник.pptx)презентація[додаток до уроку]9701 Kb
Скачать этот файл (Префікси й прийменники.doc)Конспект уроку[Відкритий урок з української мови. 3 клас. Тема "Префікси й прийменники"]448 Kb
 

урок літературного читання

Друк

Відкритий урок літературного читання у 3 класі за темою: Казки . Кривенька качечка.

Вкладення:
Скачать этот файл (Кривенька качечка. 3 кл..doc)Конспект уроку [Відкритий урок]153 Kb
Скачать этот файл (КРИВЕНЬКА КАЧЕЧКА.pptx)КРИВЕНЬКА КАЧЕЧКА.pptx[ ]12753 Kb
 

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА «СИЛЬНА ЛАНКА»

Друк

Позакласна робота з української мови та літератури – важлива складова частина навчально-виховного процесу. Хоча вона не регламентується програмою, не є обов`язковою для школярів, однак саме позакласна робота має величезне значення для розвитку мовлення, допитливості, спостережливості, творчої активності учнів. Практика показує, що проведення позакласних заходів з української мови та літератури дає дітям реальну можливість виявити свої здібності, сприяє естетичному вихованню. Плануючи дійство, слід враховувати, що воно має бути не лише розважальним, а ще й інформативним, повинно налаштовувати учнів на подальшу самостійну творчу роботу. Сподіваюся, що пропонована розробка інтелектуальної гри «Сильна ланка» зацікавить шанувальників українського слова і стане у пригоді вчителям-словесникам. Бахмет Лілія Анатоліївна. ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА «СИЛЬНА ЛАНКА» Мета: розширити і закріпити знання учнів з мови; розвивати уяву і творчі здібності учнів; виховувати любов до рідної мови. Обладнання: плакати із висловами митців про мову, зашифровані фразеологізми, літературні шаради та кросворди, літературні газети. ПЕРЕБІГ ЗАХОДУ ♫ Звучать фанфари. ВЕДУЧІ: 1. Доброго дня, любі друзі! 2. Ми дуже раді вітати вас на нашому святі, присвяченому рідному слову, бо Все, що живе на світі, уміє розмовляти. Уміють говорити зайці і зайченята, По-своєму говорять і риби серед моря, І у садочку пташка, і у траві комашка... Говорять навіть квіти з блискучими зірками... — А як говорять діти? — Так, як навчила мама! 1. У межах тижня української мови та літератури запрошуємо вас прийняти участь в інтелектуальній грі «Сильна ланка», мета якої не тільки перевірити ваше вміння володіти українським словом, а й кожному з вас подарувати весняний настрій. ♫ Звучить пісня «Дівчина-весна» (слова Юрія Рибчинського, музика Ніколо) 2. Спитай себе, дитино, хто ти є, І в серці обізветься рідна мова; І в голосі яснім ім’я твоє Просяє, наче зірка світанкова. 1. З родинного гнізда, немов пташа, Ти полетиш, де світу далечизна, Та в рідній мові буде вся душа І вся твоя дорога, вся Вітчизна. 2. У просторах, яким немає меж, Не згубишся, як на вітрах полова. Моря перелетиш і не впадеш, Допоки буде в серці рідна мова. ♫ Учні виконують пісню «Рідна мова» (слова Г.Вієру, музика П.Дворського) 1. УВАГА! УВАГА! ПРАВИЛА ГРИ «СИЛЬНА ЛАНКА»: Кожному з учнів будуть запропоновані питання з української мови або літератури та три варіанти відповіді. Тому з учнів, хто набере найбільшу кількість правильних відповідей, буде присвоєне звання «Сильна ланка». 2. Наприклад, питання: 1. Етимологічний словник дає інформацію про А) правопис слів ; Б) синонімічні відношення між словами; В )походження слів ВІДПОВІДЬ ПОВИННА БУТИ ТАКОЮ: Правильна відповідь В )походження слів 1. До гри запрошуються учні … класу. Починаємо гру! Запитання перше… ПРИКЛАДИ ЗАПИТАНЬ 1. В якому рядку всі слова – іменники: а) рух, завдання, бігати; б) дія, молодий, життя; в) звертання, сміливість, радість? 2. У якому рядку всі іменники належать до назв неістот: а) птах, листя, вітер; б) книжка, хата, осінь; в) яблука, груші, садівник? 3. На які групи поділяються всі частини мови: а) самостійні та службові частини мови; б) головні та другорядні частини мови; в) самостійні та службові частини мови, вигук. 4. У якому рядку перераховано всі службові частини мови: а) іменник, сполучник, прикметник; б) сполучник, прийменник, частка; в) займенник, частка, сполучник? 5. Закінчіть речення: «Прикметник – це самостійна частина мови, яка…» а) виражає ознаку предмета та відповідає на питання який? яка? яке? які?; б) виражає предмет і відповідає на питання хто? що?; в) виражає ознаку та відповідає на питання як? де? куди? . 6. Замість яких частин мови вживаються займенники: а) дієслів; б) сполучників; в) іменників? 7. На які питання відповідають числівники? а) який? яка? яке? які?; б) хто? що?; в) скільки? котрий? . 8. У якому рядку всі слова числівники: • другий, два, двоє; • двійка, подвоїти, одна друга; • по-друге, двокімнатний, дві тисячі? 9. У якому рядку всі слова з часткою не пишуться окремо: • не/волити, не/дописати, не/погодитися; • не/навидіти, не/сказати, не/доробити; • не знайти, не привітатись, не боятися? 10. У якому рядку всі слова – прикметники: • тиша, тихий, голос; • голосити, голосний, голосно; • тихий, веселий, голосний? 11. У якому рядку всі слова – прийменники: • біля, в, під, біль; • для, доля, Оля; • під, перед, на? 12. У якому рядку всі слова – сполучники: • від, до, за; • і, а, та; • я, ми, він? 13. Дієслівне словосполучення – це… • українська мова; • слухати уважно; • дуже високо. 14. НЕ є словосполученням поєднання слів у рядку: • цікава розповідь; • читати цікаву книжку; • ліси і гори. 15. За емоційним забарвленням речення поділяються на • прості і складні; • розповідні й окличні; • окличні та неокличні. 16. У реченні «Мовчанка гнів гасить» підметом є слово а) мовчанка; б) гнів; в) гасить. 17. Граматична основа речення складається з двох членів речення у рядку: а) від добра не шукають; б) язик до Києва доведе; в) щастя завжди треба виборювати. 18. Звертання в реченні є в рядку: а) поблискують черешеньки в листі зелененькім; б) вернусь, каже, хоч погляну на дочку та сина; в) вийди, вийди, сонечко. 19. Складне речення а) має одну граматичну основу; б) не має жодної граматичної основи; в) має дві та більше граматичних основ. 20. Пряма мова береться в а) дужки; б) лапки; в) тире з обох боків. 21. Діалог – це а) різновид прямої мови, що передає розмову двох осіб; б) приблизно передане висловлювання певної особи; в) складне речення. 22. Фонетика вивчає а) звуки мови; б) слова як частини мови; в) будову слова. 23. Орфографія вивчає а) написання слів; б) правила вживання розділових знаків; в) правила літературної вимови. 24. Український алфавіт нараховує а) 31 букву; б) 32букви; в) 33 букви. 25. У слові ґедзь а) 3 звуки; б) 5 звуків; в) 4 звуки. 26. Сполучник і неправильно вжито в рядку: а) Архімед і Галілей; б) Степан і Богдан; в) Віра І Олена. 27. Слово, у якому відбувається подвоєння, у рядку: а) повіс(т)ю; б) молодіс(т)ю; в) розкі(ш)ю. 28.Слова з буквосполученням йо в рядку: а) с..годні; б) бад ..рість; в) під..м. 29. Дієслово, у якому пишеться ь, у рядку: а) смієш..ся; б) дивиш..ся; в) будуєт..ся. 30. Дієслово, у якому а чергується з о при зміні форми слова чи в спільнокореневому, у рядку: а) заважати; б) катати; в) казати. 31. Слово, у якому е не чергується з і при зміні форми слова чи в спільнокореневому слові, у рядку: а) восени; б) село; в) верх. 32. Із м’яким знаком пишеться форма слова а) на гіл..ці; б) на лял..ці; в) на сон..ці. 33. Нульове закінчення є в слові а) берег; б) небо; в) високо. 34. Спільнокореневі слова є в рядку: а) задум, задуманий, задуха; б) колос, колодязь, колисанка; в) красень, прекрасний, окраса. 35. Префікс при– треба вжити в слові а) ..клеїти; б) ..рва; в) ..чудово. 36. Префікс з- передається буквою с перед а) д, т, з, с, ч, ш, р; б) б, п, в, м, ф; в) к, п, т, ф, х. 37. Префікси роз-, без- а) перед дзвінкими; б) перед глухими; в) завжди незалежно від того, який наступний звук після префікса. 38. Для вираження вищої міри ознаки вживається префікс а) з-; б) роз-; в )пре-. 39. Синонім до стійкого вислову замітати сліди є в рядку: а) приховувати; б) прибирати; в) обдурювати. 40. Антоніми – це слова а) протилежні за значенням; б) однакові за звучанням, але різні за значенням; в) однакові за звучанням, але різні за написанням. 41. Синонім до слова радіти є в рядку: а) веселитися; б) співчувати; в) сумувати. 42. Синонім до слова хвалитися є в рядку: а) хизуватися; б) сміятися; в) славити. 43. Синонім до вислову як кіт наплакав є рядку: а) енергійно; б) дуже мало; в) як з кози молока. 44. У якому рядку всі слова – іменники: а) писати, молодий, дерево; б) вчасно, синій, межа; в) водій, перемога, колодязь? 45. Дієслово в реченні найчастіше виступає а) додатком; б) обставиною; в) присудком. 46. Належність першою чи другої дієвідміни найпростіше визначити за закінченням а) 1-ої особи множини теперішнього часу; б) 3-ої особи множини теперішнього часу; в) 3-ої особі однини теперішнього часу. 47. У якому реченні використано безособові дієслова: а) Бринять живою радістю ліси (В.Симоненко); б) Лягло сонце за горою, зірки за сіяли (Т.Шевченко); в) Пахло полином, тишею, спокоєм віяло звідусіль (А.Головко)? 48.У якому рядку всі дієслова пишуться з префіксом с-: а) (з,с) пихнути, (з,с) терти, (з,с) чистити; б) (з,с) худнути, (з,с) качати, (з,с) формувати; в) (з,с) чудувати, (з,с) танцювати, (з,с) пізнитися? 49.У якому дієслові в особовому закінченні пишемо -е-: а) нос..те; б) пиш..мо; в) сол..те? 50. У якому рядку всі дієслова з не пишуться окремо: а) не/договоривши, не/здужати, не/грюкнути; б) не/знає,не/зачерствіло, не/впізнавши; в) не/притомніти, не/хтувати, не/вірити? 51. Дієприслівник – це а) самостійна частина мови; б) особлива зміна форма дієслова; в) особлива незміна форма дієслова. 52.У якому рядку всі слова – дієприслівники: а) переможений, перемагаючий, перемагаючи; б) думаючи, думавши, задумавшись; в) маючи, маючий, мавши? 53. У якому реченні є відокремлений дієприслівниковий зворот: а) Сергійко, захекавшись, добіг до місця зустрічі (В.Нестайко); б) Село, зачароване зоряним небом,синіє розкиданими хатками (М.Стельмах); в) Дніпро тече повільно, величаво,розливаючись безліччю рукавів (О.Гончар)? 54. Дієприслівник можна знайти в тексті за а) характерними суфіксами; б) характерними закінченнями; в) характерним наголосом. 55. Дієприслівниковий зворот у реченні виконує синтаксичну роль а) означення; б) додатка; в) обставини. 56. У якому рядку перераховано самостійні частини мови: а) іменник, сполучник, прикметник; б) сполучник, прийменник, прислівник; в) дієслово, числівник, займенник? 57. У якому рядку всі слова прислівники: а) три, сьома, червоний; б) меблі, перейти, п’ять; в) вчора, кепсько, де-не-де? 58. У якому рядку всі слова з часткою не пишуться разом: а) незабаром, нездужати, небіж; б) не радіти, не сказати, не доробити ; в) не підняти, не привітатись, не боятися? 59. Дієслівне словосполучення – це а) добрий друже; б) писати правильно; в) краща спадщина. 60. Наука, що вивчає слова як частини мови це а) фонетика; б) орфоепія; в) морфологія. 61. Пунктуація вивчає а) значення слів; б) правила вживання фразеологізмів; в) правила вживання розділових знаків. 62. У слові яблуко а) 6 звуків; б) 7 звуків; в) 4 звука. 63. В якому рядку є слово, що має звуків менше, ніж букв: а) пір’їна; б) льон; в) пожеж? 64. Слово, у якому не відбувається подвоєння, у рядку: а) ніччю; б) радістю; в) сіллю. 65. Слова з буквосполученням ьо в рядку: а) мільйон; б) район; в) льон. 66. Дієслово, у якому не пишеться ь, у рядку: а) всміхається; б) дивуєшся; в) знадобиться. 67. Без м’якого знаку пишеться форма слова а) на стеж..ці; б) на скел..ці; в) на лял..ці. 68. Префікс прі– треба вжити в слові а) перейти; б) прізвище; в) приклеїв. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ, НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ ♫ Звучить пісня «Україночка» (слова А.Демиденка, музика Г.Татарченка), яка супроводжується танком. ВЕДУЧІ: 1. Солов'ї розливаються ніжно У зеленім веснянім гаю, Донька матері каже: 2. — Ця пісня Дуже схожа на мову твою. 1. Посміхається мати до доньки: 3. — Пам'ятай, моє миле дитя, Рідна мова завжди солов'їна, Зігріває людей все життя. Наша мова живе й буде жити, Бо вона, ніби подих весни — Пам'ятай ти завжди про це, доню, Рідне слово теплом огорни. ♫ Учні виконують пісню «Україна» (слова і музика Т.Петриненка)

 

Вечір пам"яті полеглих у Великій Вітчизняній війні та АТО "Полеглим присвячується..."

Друк

Грубляк Людмила Григорівна, вчитель фізики та математики, педагог-організатор Ставчанського НВК  Хотинського району Чернівецької області.

Виховний захід, присвячений пам"яті полеглих у роки Великої Вітчизняної війни та за період АТО.

Останнє оновлення на Четвер, 14 травня 2015, 12:15
 


Сторінка 7 з 3738


Новий сайт

Шановні користувачі та гості сайту .

Ми підготували для вас новий, яскравий і зручний сайт на якому ви зможете не тільки розповідати про свої розробки уроків і замовити сертифікати, але і з користю провести час зі своїми друзями та колегами в соціальній мережі , пограти в цікаві ігри та інш. Ми щойно запустили цей проект, встигніть пройти реєстрацію в числі перших і Ви зможете отримати унікальне і красиве посилання на свій профіль.

http://teacherjournal.in.ua/



Сплата online


Пошук

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 

Лічильник

Проверка сайта

© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

О фонде | Foundation for Assistance for Internet Technologies and Infrastructure Development

Фонд содействия развитию технологий и инфраструктуры Интернета создан в 2011 году с целью осуществления системной работы с инициативами, направленными на расширение использования Интернета в интересах российского и мирового сообщества.

22.03.16

С 20 апреля 2016 г. Фонд содействия развитию технологий и инфраструктуры Интернета открывает специальный период премиальной регистрации доменных имен в доменах .MOSCOW/.МОСКВА.

20.05.15

21 мая 2015 года в 12:00 по московскому времени Фонд содействия развитию технологий и инфраструктуры Интернета открывает регистрацию доменных имен в домене .RU.NET.

22.04.15

17 марта в пространстве Cabinet Lounge Фонд содействия развитию технологий и инфраструктуры Интернета (FAITID) презентовал руководителям компаний-регистраторов новый продукт — Flexireg.