Учительський Журнал он-лайн

 
Учительський Журнал он-лайн

Конспект уроку світової літератури "Міхаель Андреас Гельмут Енде. «Джим-Ґудзик і машиніст Лукас»

Друк

Розробка використовується при вивченні теми « Міхаель Енде. « Джим Ґудзик і машиніст Лукас» у 6 класі відповідно  до нового Державного стандарту базової загальної освіти. Рекомендовано вчителями світової літератури,  учням. Яковенко Лариса Миколаївна

Вкладення:
Скачать этот файл (Енде.docx)Енде[Розробка уроку світової літератури у 6 класі за новою програмою. ]34 Kb
 

Конспект уроку світової літератури "Міхаель Андреас Гельмут Енде. «Джим-Ґудзик і машиніст Лукас»

Друк

Розробка використовується при вивченні теми « Міхаель Енде. « Джим Ґудзик і машиніст Лукас» у 6 класі відповідно  до нового Державного стандарту базової загальної освіти. Рекомендовано вчителями світової літератури,  учням. Яковенко Лариса Миколаївна

 

Конспект уроку світової літератури "Міхаель Андреас Гельмут Енде. «Джим-Ґудзик і машиніст Лукас»

Друк

Розробка використовується при вивченні теми « Міхаель Енде. « Джим Ґудзик і машиніст Лукас» у 6 класі відповідно  до нового Державного стандарту базової загальної освіти. Рекомендовано вчителями світової літератури,  учням. Яковенко Лариса Миколаївна

 

Портфоліо вчителя математики Шевчук О.В.

Друк

Шевчук Оксана Василівна, вчитель математики та інформатики Лишнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів Макарівського району Київської області

 

Конспект уроку біологі у 9 класі на тему:Порушення діяльності серцево-судинної системи.

Друк

Пропоную конспект уроку біології та презентацію на тему:Порушення серцево - судинної системи. Профілактика серцевих захворювань. На уроці використано різні форми роботи, нетрадиційні методи  засвоєння біологічних знань.

 

Урок читання 1 клас Буква Є

Друк

На уроці використано музикотерапевтичну технологію "Піснезнайка".

Ознайомлення з  буквою Є, позначення нею сполучення звуків [йе] та м'якості попереднього приголосного.

Матеріал підготувала Картавих Олена Володимирівна,  вчитель початкових класів

Новотроїцької загальноосвітньої школа I-III ступенів №1

 

 

Мета:

  • навчити учнів виділяти на слух злиття звуків [йе];
  • визначати їх місце в слові – на початку, або після голосного;
  • вчити виконувати звуко-буквений аналіз слів, розвивати фонематичний слух;
  • ознайомити з формою великої і малої друкованих букв Єє;
  • сприяти гармонійному розвитку учнів;
  • учитися цілісно й швидко читати з розумінням значення слів і усвідомленням прочитаного;
  • збагачувати словниковий запас;
  • сприяти розвитку артикуляційного апарату;
  • розвивати пізнавальну сферу (увагу, память, мислення);
  • поліпшувати психоемоційний стан: фізичне, психічне і духовне здоровя;
  • розширити знання про природу, виховувати бережливе ставлення до неї;
  • підвищити мотивацію учнів до навчальної діяльності;

Обладнання: навчально-методичний комплект «Всесвіт» з мультимедійним  представленням  знань, підручник «Буквар».

1

Хід уроку

I.Оргмомент. (Звучать музичні позивні «Піснезнайки»)

-- Діти, Піснезнайка на урок приніс чарівну квітку. Давайте порахуємо пелюстки і назвемо  кольори. Де мі ще зустрічали таку саму кількість кольорів? Пригадали?  (Веселка)

-- Правильно! (Вчитель вішає на дошку малюнок із зображенням веселки)

-- А коли з’являється на небі веселка? (Коли світить сонце  і йде дощик)

--Правильно! (Вчитель вішає на дошку малюнки сонечка і хмарки)

-- Сонечко пригріє, дощик пол’є і на землі виросте багато запашних квітів. (Вчитель прикріплює на дошку квіти)

-- Хочете виростити таку квітку у себе на парті? Це можливо! Для цього треба уважно слухати і правильно відповідати на питання, які підготував Піснезнайка. За кожну правильну відповідь ви будете отримувати пелюстку, а в кінці уроку подивимось, хто, що зміг виростити. Починаємо!

(У кожного учня наборне полотно.    Додаток 1)

 

II. Актуалізація знань.

vПодивимося які завдання приготувала червона пелюстка:

--З чого складається наша мова?

-- З чого складаються речення?

-- Складіть речення за схемою.

-- З чого складаються слова?

-- На які 2  групи поділяються звуки?

-- Назвіть  голосні звуки. Скільки їх? Чому ми їх так   називаємо?

-- Назвіть приголосні звуки. Чому ми їх так називаємо?

-- Чим відрізняється буква від звука?

 

II. Повідомлення теми уроку. Щоб на душі у нас було весело і спокійно, заспіваємо разом з Піснезнайкою уривок пісні «Зорі»

Сонце схилилось, темніє на дворі,

Високо в небі з’являються зорі.

Що таке зорі, де дінуться в ранці?

Все про зірки розкажи, люба мамцю.

Зорі – це кулі з гарячого газу,

Світло й тепло випромінюють разом

Жаром нестерпним усі вони дишуть,

Деякі навіть за Сонце тепліші.

 

Пам’ятаєте, у пісні були слова: «Сонце сховалось, темніє на дворі…»

-- Назвіть останню букву в слові «темніє»

-- Так, Є. Сьогодні ми  будемо знайомитися з буквою Є а також читати склади, слова з цією буквою.

(Вчитель прикріплює букву на дошку)

III. Вивчення нового матеріалу

Подивимось яке завдання приготувала   жовтогаряча пелюстка. Вона хоче, щоб ми відправилися у подорож  на острів голосних.   ( Додаток 2 )

( На дошці плакат "Острів голосних". На човниках написані приголосні. Діти підпливають на човниках до голосних і читають закриті і відкриті склади.  Вчитель пояснює, що відбувається з Є на початку складу)

 

Подивимось яке завдання приготувала     жовта пелюстка (на пелюстці намальований Єнот.  Вчитель читає загадку про Єнота і просить склали звукову схему слова.)

 

 

Зараз Піснезнайка покаже нам слова, в яких заховалася буква Є

(На екрані з'являються слова)

(Єдність, буває,  виробляє, дарує, засліплює, існує,  кружляє,  палає, сіяє, вітаємо, темніє, здається, кур’єр, рельєф,  сяєво)

(Вчитель проводе словникову роботу і просить дітей придумати  слова з буквою Є)

А тепер послухайте уривки пісень з навчального комплекту «Всесвіт» і

поспівайте разом з артистами

 

Зелена пелюстка приготувала для вас гру. Плесніть у долоньки тоді, коли почуєте звук Є

У сонячних надрах палає ядро,

В нім гази згорають і лине тепло.

 

На Сонці є плями, а поряд, як в танці,

Виблискують факели й протуберанці.

 

Вся суша третину поверхні займає

І шість континентів Земля наша має

Планета велична, багата на диво,

Усе на ній є,  щоб нам жити щасливо.

 

Блакитна пелюстка принесла нам Фізхвилинку.

 

Продовжимо,  уважно прочитаємо текст пісні з екрану.

А тепер слухаємо і читаємо цей уривок  пісні в енциклопедії  "Всесвіт" (стор. 62)

 

Синя пелюстка принесла нам загадку:

« Барвисте коромисло над річкою повисло»

--Правильно! Веселка запрошує нас на сторінку 125 Букваря.

 

--Яка гарна Веселка! Піснезнайка запрошує нас заспівати пісню про Веселку.

(На дошці портрет В. Сухомлинського.)

--Подивіться на цю фотографію .

Це Василь Сухомлинський.  Він був учителем і для діток складав оповідання і казки. Одну із таких казок ми сьогодні і прочитаємо. Називається казка «Барвисте коромисло».

 

 

1) Читання  казки вчителем.

2) Робота за змістом:

--Де синіла хмара?

--Що робила веселка в небі?

--З чим порівнює автор веселку?

--Де сидів велетень?

--Як звали велетня?

--Що він тримав у своїх руках?

-- Що набирав у відра?

--Куди виливав воду?

-- На що бризкала хмара водою?

3) Читання тексту  «дощиком».

 

Фіолетова пелюстка хоче запитати у вас:

--Чи цікаво було вам на уроці?

--Не важко?

--Що було найцікавіше? Що сподобалось?

--Покажіть свої квіточки, які ви вирощували на уроці

--За вашу старанність Піснезнайка дарує вам пісеньку. Ставайте в коло і співайте!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок читання 1 клас Буква Є

Друк

На уроці використано музикотерапевтичну технологію "Піснезнайка".

Ознайомлення з  буквою Є, позначення нею сполучення звуків [йе] та м'якості попереднього приголосного.

Матеріал підготувала Картавих Олена Володимирівна,  вчитель початкових класів

Новотроїцької загальноосвітньої школа I-III ступенів №1

 

 

Мета:

  • навчити учнів виділяти на слух злиття звуків [йе];
  • визначати їх місце в слові – на початку, або після голосного;
  • вчити виконувати звуко-буквений аналіз слів, розвивати фонематичний слух;
  • ознайомити з формою великої і малої друкованих букв Єє;
  • сприяти гармонійному розвитку учнів;
  • учитися цілісно й швидко читати з розумінням значення слів і усвідомленням прочитаного;
  • збагачувати словниковий запас;
  • сприяти розвитку артикуляційного апарату;
  • розвивати пізнавальну сферу (увагу, память, мислення);
  • поліпшувати психоемоційний стан: фізичне, психічне і духовне здоровя;
  • розширити знання про природу, виховувати бережливе ставлення до неї;
  • підвищити мотивацію учнів до навчальної діяльності;

Обладнання: навчально-методичний комплект «Всесвіт» з мультимедійним  представленням  знань, підручник «Буквар».

1

Хід уроку

I.Оргмомент. (Звучать музичні позивні «Піснезнайки»)

-- Діти, Піснезнайка на урок приніс чарівну квітку. Давайте порахуємо пелюстки і назвемо  кольори. Де мі ще зустрічали таку саму кількість кольорів? Пригадали?  (Веселка)

-- Правильно! (Вчитель вішає на дошку малюнок із зображенням веселки)

-- А коли з’являється на небі веселка? (Коли світить сонце  і йде дощик)

--Правильно! (Вчитель вішає на дошку малюнки сонечка і хмарки)

-- Сонечко пригріє, дощик пол’є і на землі виросте багато запашних квітів. (Вчитель прикріплює на дошку квіти)

-- Хочете виростити таку квітку у себе на парті? Це можливо! Для цього треба уважно слухати і правильно відповідати на питання, які підготував Піснезнайка. За кожну правильну відповідь ви будете отримувати пелюстку, а в кінці уроку подивимось, хто, що зміг виростити. Починаємо!

(У кожного учня наборне полотно.    Додаток 1)

 

II. Актуалізація знань.

vПодивимося які завдання приготувала червона пелюстка:

--З чого складається наша мова?

-- З чого складаються речення?

-- Складіть речення за схемою.

-- З чого складаються слова?

-- На які 2  групи поділяються звуки?

-- Назвіть  голосні звуки. Скільки їх? Чому ми їх так   називаємо?

-- Назвіть приголосні звуки. Чому ми їх так називаємо?

-- Чим відрізняється буква від звука?

 

II. Повідомлення теми уроку. Щоб на душі у нас було весело і спокійно, заспіваємо разом з Піснезнайкою уривок пісні «Зорі»

Сонце схилилось, темніє на дворі,

Високо в небі з’являються зорі.

Що таке зорі, де дінуться в ранці?

Все про зірки розкажи, люба мамцю.

Зорі – це кулі з гарячого газу,

Світло й тепло випромінюють разом

Жаром нестерпним усі вони дишуть,

Деякі навіть за Сонце тепліші.

 

Пам’ятаєте, у пісні були слова: «Сонце сховалось, темніє на дворі…»

-- Назвіть останню букву в слові «темніє»

-- Так, Є. Сьогодні ми  будемо знайомитися з буквою Є а також читати склади, слова з цією буквою.

(Вчитель прикріплює букву на дошку)

III. Вивчення нового матеріалу

Подивимось яке завдання приготувала   жовтогаряча пелюстка. Вона хоче, щоб ми відправилися у подорож  на острів голосних.   ( Додаток 2 )

( На дошці плакат "Острів голосних". На човниках написані приголосні. Діти підпливають на човниках до голосних і читають закриті і відкриті склади.  Вчитель пояснює, що відбувається з Є на початку складу)

 

Подивимось яке завдання приготувала     жовта пелюстка (на пелюстці намальований Єнот.  Вчитель читає загадку про Єнота і просить склали звукову схему слова.)

 

 

Зараз Піснезнайка покаже нам слова, в яких заховалася буква Є

(На екрані з'являються слова)

(Єдність, буває,  виробляє, дарує, засліплює, існує,  кружляє,  палає, сіяє, вітаємо, темніє, здається, кур’єр, рельєф,  сяєво)

(Вчитель проводе словникову роботу і просить дітей придумати  слова з буквою Є)

А тепер послухайте уривки пісень з навчального комплекту «Всесвіт» і

поспівайте разом з артистами

 

Зелена пелюстка приготувала для вас гру. Плесніть у долоньки тоді, коли почуєте звук Є

У сонячних надрах палає ядро,

В нім гази згорають і лине тепло.

 

На Сонці є плями, а поряд, як в танці,

Виблискують факели й протуберанці.

 

Вся суша третину поверхні займає

І шість континентів Земля наша має

Планета велична, багата на диво,

Усе на ній є,  щоб нам жити щасливо.

 

Блакитна пелюстка принесла нам Фізхвилинку.

 

Продовжимо,  уважно прочитаємо текст пісні з екрану.

А тепер слухаємо і читаємо цей уривок  пісні в енциклопедії  "Всесвіт" (стор. 62)

 

Синя пелюстка принесла нам загадку:

« Барвисте коромисло над річкою повисло»

--Правильно! Веселка запрошує нас на сторінку 125 Букваря.

 

--Яка гарна Веселка! Піснезнайка запрошує нас заспівати пісню про Веселку.

(На дошці портрет В. Сухомлинського.)

--Подивіться на цю фотографію .

Це Василь Сухомлинський.  Він був учителем і для діток складав оповідання і казки. Одну із таких казок ми сьогодні і прочитаємо. Називається казка «Барвисте коромисло».

 

 

1) Читання  казки вчителем.

2) Робота за змістом:

--Де синіла хмара?

--Що робила веселка в небі?

--З чим порівнює автор веселку?

--Де сидів велетень?

--Як звали велетня?

--Що він тримав у своїх руках?

-- Що набирав у відра?

--Куди виливав воду?

-- На що бризкала хмара водою?

3) Читання тексту  «дощиком».

 

Фіолетова пелюстка хоче запитати у вас:

--Чи цікаво було вам на уроці?

--Не важко?

--Що було найцікавіше? Що сподобалось?

--Покажіть свої квіточки, які ви вирощували на уроці

--За вашу старанність Піснезнайка дарує вам пісеньку. Ставайте в коло і співайте!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Сторінка 7 з 3413




На даний момент 1520 гостей і 1 користувач на сайті
  • kvashanata

Авторизація

Сплата online


Пошук

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 

Лічильник

Проверка сайта

© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2015 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.