Учительський Журнал он-лайн

 
Мультимедійний урок

Математика 2 клас

Друк

Авторський урок математики у 2 класі Лебединської ЗОШ № 3. Учитель - Запорожець Галина Іванівна. Тема уроку: Засвоєння таблиці множення і ділення на 5.

Останнє оновлення на Понеділок, 17 березня 2014, 14:37
 

Урок з математики в 3 класі

Друк

 

 

Конспект  уроку математики в 3 класі.

Вчитель Хотівського НВК Ковтуненко Світлана Олександрівна

Тема: Розв’язування  прикладів та задач, що містять множення числа 7.  Рівняння на знаходження невідомого від’ємника.

Мета: – вправляти учнів у засвоєння таблиці множення числа 7; ознайомити з рівняннями на знаходження невідомого від’ємника; удосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі; розвивати увагу, пам'ять, уяву, кмітливість;      пізнавальні інтереси; виховувати охайність, самостійність у роботі, акуратність.

Обладнання: карта – маршрут мандрівки, демонстраційні таблиці, макет листочка, слайди із зображенням тварин: зайчика, ведмедика, картки листочків,  сухе листя, підручник М.В.Богдановича «Математика»  3клас.

Тип уроку: урок закріплення знань, умінь та навичок.

Хід уроку

І. Організація класу.( Слайд 1)

- Любі мої розумники і розумниці.

Пролунав уже дзвінок.

Розпочався вже урок.

-         Якими ж ви хочете бути на уроці?

(На дошці таблиця з написом)

У – уважними

Р – розумними

О – організованими

К – кмітливими

-         А що ми зараз будемо робити,

Про що сьогодні говорити –

Ви зможете усі сказати,

Якщо спробуєте загадку відгадати.



4

Ле

6

Па

10

ле

1

ви

3

зе

2

сить-

8

жов

5

ніє,

13

ніє.

12

Чор

7

дає-

9

тіє,

11

жить-



-         Дійсно, це листочок. Запрошую всіх на  урок – мандрівку з математики  з оцим чудовим листочком  Барвиком.

(На дошку прикріплюється макет великого жовтого листочка з картону.)

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.(Слайд 2)

-         Сьогодні ми здійснимо мандрівку з листочком Барвиком, в ході якої:

  • Повторимо таблицю множення числа7;
  • Навчимося розв’язувати рівняння на знаходження невідомого від’ємника;
  • Удосконалимо вміння розв’язувати задачі та приклади.

-         Ну що ж вирушаємо в мандрівку.

-         Давайте розглянемо карту-маршрут нашої мандрівки. (Слайд 3)


Листочок  Барвик веде нас у мандрівку.  А у вас лежать на партах засушені листочки. Візьміть листочок, притуліть його до щічки. Я хочу, щоб на листочки полився дощ компліментів.

Вправа «Мікрофон»

- Який же листочок?

(Багряний, жовтий, золотий, різнобарвний, шорсткий, ніжний, веселий, теплий, як сонечко, лагідний, як мамині руки).

-         Дякую вам за компліменти.

ІІІ. Актуалізація умінь та навичок учнів.

-         Наш листочок летить і ми рушаємо за ним.

Зупинка «Галявинка спроб і помилок»(Слайд4)

-         Хто ж це нас зустрічає на першій зупинці? Відгадайте загадку і дізнайтесь.

Я маленький і вухатий ,

Попелястий, волохатий,

Як тікаю, я стрибаю,

Дуже куций хвостик маю. (Заєць)

(Прикріплюється зображення Зайчика.) (Слайд 5)

-         Зайчик завітав до нас, приніс завдань на цілий клас.

1. Гра «Естафетка»

-         Кожному з вас він дав вирізані з картону кольорові листочки, а на звороті написані вирази. Зачитайте їх і дайте відповіді .

2. Продовжуємо усний рахунок за № 247. (Слайд 6 )

3.Віршовані задачі (усні обчислення).

  • Чотири індики пішли на музики,                                                                                 Танцювали,`гупали.                                                                                                                        Скільки ніжок тупали?  (2·4=8)
  • Дятел шість годин літав,короїдів поїдав.                                                                     Щогодини по сім їв. Скільки знищив шкідників? (7·6=42)
  • Сорок вісім карасів наловили ми усі,                                                                           А нас було всього шість.                                                                                                                       Скільки кожен із нас з’їсть ? (48:6)
  • Йшла до зайця в гості лиска,

Несла три пучки редиски.

В кожному редисок  п’ять.

Як усі порахувать?  (5 ∙ 3=15)

Три кози побігли в ліс,

Скільки разом ніг у кіз?  (4 ∙ 3=12)


В магазині хлопчик плаче,

Полічить не може здачі.

П’ятаків у нього п’ять,

Скільки грошей, як узнать?  (5 ∙ 5=25)


Прийшли до крамниці 4 жуки,

Купили на ніжки собі чобітки.

Ніжок по 6, як відомо, в жуків.

Скільки потрібно всього чобітків? (6 ∙4=24)


Біля липи бджіл багато,

Мед збирають волохаті.

6 джмелів між них кружляють,

Теж медок вони шукають.

Менше їх, ніж бджіл, в 3 рази.

Порахуйте бджіл відразу.  (6 ∙ 3=18)


Кіт Мусій купив сосиски

І розклав по 7 у миски.

Скільки всіх було сосисок,

Якщо 9 повних мисок?     (7 ∙ 9=63)


  • Зайчат у зайця  – 6,                                                                                                   Треба їсти дати всім. По 7 яблук заєць кожному дав,                                                 Скільки ж всього яблук мав? (7· 6)


4.Каліграфічна хвилинка. (Слайд 7)


-         По скільки яблучок з’їли зайченята?   (По 7)

-         Запишемо каліграфічно рядочок цифри 7 у зошити.

5.    Математичний диктант (Слайд 8)

-     Діти, вам подобаються уроки фізкультури, «Веселі старти»? Той, хто дружить зі спортом рідко хворіє, зростає міцним, здоровим, витривалим. Тіло треба тренувати, але, щоби бути ати розумним, кмітливим, винахідливим, треба тренувати розум. Зараз ми займемося гімнастикою мислення. Відповідати треба швидко, правильно, відповіді записувати у зошит.


А очей в 7 вовків?                     14

В 3 трикутників кутів?                 9

Лап у 4 котів?                           16

Ніжок у 8 курчат?                     16

Вушок в 9 зайчат?                     18

Ріжок у 5 корів?                       10

Скільки лап у3 бобрів?              12

Пальців на руках шістьох?          30

Крил у 9 синиць?                      18

Вушок у сімох лисиць?               14

В десятьох собачок лап?           40

Хвостиків у сотні жаб?              100

Перевіряє один учень. Піднесіть руку, у кого 1 помилка…


IV. Розвиток математичних знань.

Зупинка «Загадкова нора» (Слайд9)

-         А листочок полетів далі.  Приземлився на слідуючій зупинці.                                             А хто це виглядає з нірки?

Загадка.

В темнім лісі проживає,

Довгий хвіст пухнастий має.

Їй на місці не сидиться,

А зовуть її… (Лисиця)

(Прикріплюється макет із зображенням Лисички на дошку.)  (Слайд 10)

-         Яке ж завдання пропонує нам лисичка?

1)    Завдання 254 на сторінці 41.

(На дошці прикріплено на картоні демонстраційну таблицю.) (Слайд 11)

Ділене

Дільник

24

6

40-8

4

17+18

5

45

13-8

36:4

3

6· 3

2

(Діти розв’язують завдання по черзі на дошці і в зошитах.)

-         Молодці! Вірно розв’язали вирази. Рушаймо далі за Барвиком.

Зупинка «Пеньочок рівнянь» (Слайд 12)

-         А хто нас чекає біля пеньочка?

Загадка

Лиш торкнись до колючок, – він згортається в клубочок.                                                    Не вгадаєте ніяк? Підкажіть!  Це … (їжак)

(Прикріплюється зображення їжачка на дошку.) (Слайд 13)

2. Розв’язування рівнянь

- Їжачок пропонує розв’язати нам рівняння 251, але лише на знаходження від’ємника.           Давайте розглянемо, які рівняння ми будемо розв’язувати. (Друге і третє.)

(Розв’язують біля дошки і в зошиті.)

14-х=6                                 24-х=6

-         Молодці! Із цим завданням справились. Які рівняння ми розв`язували?

V. Фізкультхвилинка (Слайд 14)

Любі дітки засиділись, ручки, ніжки потомились?

Станьте всі на хвилинку,

Проведем фізкультхвилинку.

Вправо-вліво повернулись,

До сусіда усміхнулись.

Як листочки, покружляли,

У повітрі політали.

Як метелики, літаєм –

Крильця зводим, розправляєм.

За суничкою нагнемся,

Потім швидко підведемся.

Рівно спинку виправляєм,

Знову ягідки збираєм.

Ой, ведмедика злякались,

Причаїлись, заховались.

Зараз, як малі зайчата,

Будем весело стрибати.

Відпочили?

Відпочили. До роботи приступили.

VI. Повторення вивченого матеріалу. Робота над задачами.

Зупинка «Стежинка задач» (Слайд15)

-         Куди ж далі Барвик наш летить? А он з-за кущів хтось виглядає.

Загадка

Гострі зуби,сильні лапи

Дуже схожий на собаку,

І полює дуже ловко,

Що впізнали ,друзі…?   (Вовка) (Слайд 16)

  1. Робота з геометричним матеріалом.

-         З яких геометричних фігур складається фігура вовка?

(З кружечків і трикутників.)

-         Дівчатка рахують кружечки, хлопчики трикутники.

( Кружечків – 9, трикутників – 5.)

-         Яких фігур більше?

(Кружечків.)

-         На скільки більше кружечків?

(На 4.)

-         Вовчик пропонує нам попрацювати над задачами.

Задача1. (Слайд 17)

Посадив вовк в лісочку 7 міцних дубочків.                                                                                                                                                                                                                                              Берізок більше аж у 5 разів. Скільки всього дерев він посадив?

Аналіз задачі

-         Про що йде мова в задачі?

(Про те, що вовк садив дерева.)

-         Складемо короткий запис задачі. Що відомо?

(Що вовк посадив 7 дубочків, а беріз у 5 разів більше.)

-         Що необхідно знайти?

(Всі дерева, які посадив вовк.)

(Складання учнями короткого запису на дошці і в зошитах.)

Дубів – 7                                       ? д.

Беріз - ?, у 5 разів   >

- Чи можемо одразу відповісти на запитання задачі? (Ні)

- Чому? (Бо не знаємо, скільки посаджено берізок.)

-         А можемо знайти, скільки їх посаджено? Якою дією? (Так, дією множення.)

-         Тепер можемо знайти відповідь на запитання задачі? Якою дією? (Так, дією додавання.)

-         Хто може самостійно розв’язати задачу, – працюйте, решта колективно.

Розв’язання задачі.

1)    7·5=35 (б.) – посадив вовк.

2)    7+35=42 (д.)

Відповідь: 42 дерева посадив вовк.

- Задача 248 (усно).

-Що потрібно знати, щоб розв`язати цю задачу?

-Скільки днів в одному тижні?

-Отже,якщо в лютому 4 тижні, то скільки це буде днів? Як дізнатися?

(7·4=28)

-Отже , в лютому 28 днів.

-Задача 249 (Слайд 18)

Обробляв за 1 год.-2деталі

Почав обробляти за 1 год.-9деталей

На ск. більше став обробляти робітник за 8-годинний робочий день?

-Що відомо в задачі?

-Яке питання?

-Чи можемо відразу відповісти на питання задачі?

-Чому? (Потрібно спочатку дізнатися на скільки більше став обробляти робітник за 1год.)

-Як це дізнатися? (9-2=7дет.)

-А тепер ми можемо відповісти на запитання задачі? Якою дією? (7.8=56дет.)

-Складемо вираз.Запишемо відповідь.

VII. Наступна  зупинка «Дружна пара» (Слайд 19)

-         Розв′язуєте приклади 252

-         Записуєте приклади тільки ті ,де останньою є дія ділення.Якщо виникають тру-

днощі,то звертаєтеся до сусіда по парті.

-         А тепер обміняйтесь зошитами і перевірте виконане завдання.

VIII. Підсумок уроку. (Слайд 20)

-         Сьогодні осінній листочок був поважним гостем у нашому класі. Він аж стомився.

-         А вам сподобалося діти, на уроці мандрувати?

-         Ви на славу потрудилися. Чого ж сьогодні ви навчилися? (Відповіді дітей)

-         А зараз з вами проведемо вправу «Рефлексія».

Дітки, у вас на партах листочки трьох кольорів.

-         Якщо урок приніс вам задоволення і ви раділи від результатів своєї роботи та роботи своїх однокласників, то підніміть листочок оранжевого кольору.

-         Якщо цей урок був для вас звичайним і не порадував вас, то підніміть жовтий листочок.

-         Якщо вам не сподобався урок з тієї чи іншої причини, то підніміть зелений листочок.

ІХ. Домашнє завдання.

Задача 250. Вирази 253.

-         Дякую вам за співпрацю, наполегливість, знання. А ще я вдячна Барвику за цікаву мандрівку.

Останнє оновлення на Неділя, 16 березня 2014, 19:55
 

Професійна музика. Інструментальна музика

Друк

Конспект відкритого уроку  5 клас

Підготувала вчитель музики біласовицької ЗОШ І-ІІ ст. Губинець С.Є.

 

Заняття з української літератури. Василь Стефаник "Камінний хрест"

Друк

Богач Ольга Петрівна, викладач української мови та літератури.

Заняття для студентів на тему: "Камінний хрест" - психологічна новела про трагедію людини, позбавленої можливості жити і працювати на рідній землі, історична основа твору. Психологічне розкриття образу Івана Дідуха".

Останнє оновлення на Субота, 15 березня 2014, 23:08
 

1 клас Основи здоров'я

Друк

Гуцова Людмила Олександрівна, вчитель початкових класів Охтирської гімназії Охтирської міської ради Сумської області.

Тема уроку: Повага до себе та до інших людей. Практична робота "Перегляд та обговорення поведінки персонажів мультфільма, їхнє ставлення до свого здоров'я та до здоров'я інших".

Урок складений за новою програмою. Дана тема не вивчалася за попередньою програмою.  Урок цінний тим, що розроблена практична робота, зібраний повністю додатковий дидактичний матеріал для його вдалого проведення:

  • конспект уроку;
  • мультимедійна презентація уроку;
  • зразок пам'ятки;
  • мультфільм "Як Петрик П'яточкін слоників рахував";
  • дельфінотерапія.
 


Сторінка 8 з 192

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 

службы мониторинга серверов

Авторизація

Пошук

Переможці

Вітаємо з перемогою 
в конкурсі "Шкільний бібліотекар"

Номінація

"Бібліотекар-професіонал"

1 місце - Павленко Олена
(сертифікат + передплата на ШБ 2 півріччя + книга)

2 місце - Тимченко Ганна
(сертифікат + передплата на ШБ 2 півріччя)

3 місце - Пальонко Тетяна
(сертифікат + книга)

Номінація

"Молодий бібліотекар"

1 місце - Михалюк Галина
(сертифікат + передплата на ШБ 2 півріччя + книга)

2 місце - Павлів Наталя
(сертифікат + передплата на ШБ 2 півріччя)

3 місце - Кваша Ольга
(сертифікат + книга)

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com


© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.