Вчительський Журнал он-лайн

 
Мультимедійний урок

Безумовні рефлекси, інстинкти, їхня біологічна роль. Урок біології в 9 класі

Друк

Концепція використання дидактичних технологій, певних форм і методів роботи на уроці біології в 9 класі

тема: ”Безумовні рефлекси, інстинкти, їхня біологічна роль”

1. Для організації класу застосовано інтерактивну вправу „Мікрофон” з метою виявлення мотивів навчальної діяльності учнів, створення доброзичливої психологічної атмосфери і робочого настрою, а також закріплення практичних навичок висловлювання учнями власної думки.

2. З метою перевірки знань, вмінь, навичок використовується повідомлення учня як один із способів реалізації самоосвітній діяльності. Альтернативно - візуальний тест, який учні виконують, працюючи на комп’ютері в програмі Word, що дає можливість учителю швидко перевірити знання.

3. Мотивація навчальної діяльності проводиться з метою зацікавити учнів, спонукати їх до вивчення теми, націлювання на самоосвіту; необхідно чітко поставити перед учнями задачі уроку, щоб вони знали, чого саме повинні досягти, виконуючи завдання. Використовується педагогічна технологія А. Гіна „Здивуй!”

4.Застосування віртуальних наочностей на етапі актуалізації опорних знань, допомагає учням візуально відтворити пройдений матеріал.

5. Засвоєння і осмислення нових знань спрямовано на візуальне сприйняття нового матеріалу і самоосвітню діяльність учнів. Застосування віртуальних наочностей на цьому етапі дозволяє учителю закріпити навички роботи з текстовим матеріалом, вміння коментувати, наводити приклади, розвивати зорову пам’ять.

6. Фізкультпауза проводиться з метою зняття втоми і отримання позитивних емоцій.

7. Узагальнення і систематизація знань має за мету практичне застосування отриманих на уроці знань - лабораторна робота № 4 „Безумовні рефлекси” Учні виконують роботу за допомогою Віртуальної лабораторії „Біологія людини. 8-9 клас”(оцінює роботу комп’ютер) 8. Підсумки уроку дозволяють учителю оцінити роботу учнів на уроці. Інтерактивна вправа „Групове інтерв’ю” розвиває в учнів вміння висловлювати власну думку, допомагає учителю аналізувати свою роботу на уроці і робити певні висновки.

9. Індивідуальне диференційоване домашнє завдання дає учням свободу вибору, спонукає до самоосвіти.

Вкладення:
Скачать этот файл (Безумовні рефлекси,урок біології в 9кл 2007.doc)Безумовні рефлекси,урок біології в 9кл 2007.doc [ ] 252 Kb
 

Вища нервова діяльність людини Урок з біології в 9 класі

Друк

Концепція використання дидактичних технологій, певних форм і методів роботи на уроці біології в 9 класі

Тема: „Вища нервова діяльність людини”

1. Для організації класу застосована інтерактивна вправа „Групове інтерв’ю” з метою виявлення мотивів навчальної діяльності учнів, утворення доброзичливої психологічної атмосфери і робочого настрою, а також закріплення практичних навичок висловлювання учнями власної думки.

2. Мотивація навчальної діяльності проводиться з метою зацікавити учнів, спонукати до вивчення теми, націлювання на самоосвіту; чітко поставити перед учнями задачі уроку, що б вони знали чого повинні досягти, виконуючи завдання. Використовується педагогічна технологія А. Гіна „Здивуй!”

3. На етапі актуалізація опорних знань проводиться групова самостійна робота учнів, з застосуванням педагогічної технології „Рівний – рівному”, з метою досягнення високого КПД, коли один учень навчає іншого

4.В процесі вивчення нового матеріалу застосовуються різноманітні методи: вербальні, репродуктивні, інтерактивні. Проводяться індивідуальні і колективні форми роботи. Використовуються такі педагогічні прийоми, як робота з термінологічним словничком (цій прийом застосовується для візуального сприйняття термінів та включення різних видив пам’яті учнів), самостійна робота з підручником – складання історичної довідки (ця форма роботи сприяє самоосвітній компетентності учнів, навчає складати конспект, робити повідомлення), інтерактивна вправа „Пересування” вирішує дві задачі: по-перше – це прийом поетапного закріплення нового матеріалу, по-друге – це фізкультхвилинка. Репродуктивно – демонстративний прийом „Визначення – схема” застосовується з метою сприйняття і запам’ятовування визначення як аудіалами так і візуалами. Самостійна творча робота учнів спрямована на розвиток уяви і мислення.

5. Письмове тестування „Вірно – Невірно” на етапі систематизації знань дозволяє учителю за короткий проміжок часу провести моніторинг знань, які засвоїли учні на уроці. Прийом „взаємоперевірка” – економить час і виховує відповідальність учнів. Мозковий штурм групова інтерактивна творча форма роботи, яка допомагає учням систематизувати отримані знання, вжити їх на практиці, формує соціальну компетентність, розвиває творче мислення, виховує особистісні якості.

6. Підсумки уроку дозволяють учителю оцінити роботу учнів на уроці. Інтерактивна вправа „Групове інтерв’ю” допомагає учителю аналізувати свою роботу на уроці і робити певні висновки.

7. Диференційоване домашнє завдання дає учням свободу вибору, спонукає до самоосвіти.

Вкладення:
Скачать этот файл (Вища нервова діяльність людини, урок в 9 кл.2007.doc)Вища нервова діяльність людини, урок в 9 кл.2007.doc [ ] 682 Kb
Скачать этот файл (Конструктор уроку біології Вища нервова діяльність людини.pptx)Конструктор уроку біології Вища нервова діяльність людини.pptx [ ] 1445 Kb
 

Методична розробка уроку "Карпатська Україна"

Друк

Чикальська Оксана Дмитрівна, викладач історії Міжгірського професійного ліцею.

Дана розробнка уроку може бути використана при вивченні тем з історії України

"ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В 1921—1939 рр." ,  або "Наш край у 1900-1939 рр."

 

Вкладення:
Скачать этот файл (урок карпатська укр..ppt)Мультимедійна презентація [ ] 31948 Kb
Скачать этот файл (урок Карпатська Україна.doc)Конспект уроку. [ ] 335 Kb
Останнє оновлення на Неділя, 16 жовтня 2011, 14:02
 

My house

Друк

Сушкова Я.Ф., вчитель англійської мови Новоспаської ЗОШ І – ІІІ ступенів Приазовського району Запорізької області .

Презентація до уроків у 3 класі з теми "Мій дім, квартира"(за підручником Карп'юк) та конспект уроку.

Мета: продовжити вивчати лексику з теми, формувати вміння аудіювання та діалогічного мовлення. Навчати вживати прийменники.

Вкладення:
Скачать этот файл (home is best4.ppt)My house.ppt [ ] 7777 Kb
 

Прислівник. Розряди прислівників за значенням (урок із використанням ІКТ)

Друк

О.В.Бордюг, вчитель української мови та літератури Олександрівської ЗОШ І – ІІІ ступенів Приазовського району Запорізької області Мета: поглибити знання учнів про прислівник як самостійну незмінну частину мови; ознайомити з розрядами прислівників за значенням; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити прислівники в тексті, визначати їх в тексті, визначати їх розряд за значенням, добирати прислівники, різні за значенням; за допомогою мовленнєво- комунікативного дидактичного матеріалу; виховувати почуття любові до природи. Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Вкладення:
Скачать этот файл (799_Презентація до уроку мови 7 клас.ppt)799_Презентація до уроку мови 7 клас.ppt [ ] 2181 Kb
Скачать этот файл (Prezent.ppt)Prezent.ppt [Презентація уроку] 1078 Kb
Скачать этот файл (Pruslivnuk.ppt)Pruslivnuk.ppt [ ] 265 Kb
Скачать этот файл (Прислівни1.doc)Прислівни1.doc [Конспект уроку] 48 Kb
 
  • «
  •  Початок 
  •  Попередня 
  •  191 
  •  192 
  •  193 
  •  194 
  •  195 
  •  196 
  •  197 
  •  198 
  •  199 
  •  200 
  •  Наступна 
  •  Кінець 
  • »


Сторінка 197 з 201

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.