Розробка заняття з предмету: «Англійська мова» Тема: Рекреаційні ресурси західної України.
|
пунктограми при відокремлених членах речення
Викладач української мови Хіміко-технологічного коледжу Шосткинського інституту Сумського державного університету Щасна Наталія Іванівна
Матеріал узагальнює роботу студентів з відокремленими членами речення. Система практичних вправ ставить за мету удосконалити пунктуаційні норми та вміння користуватися даними конструкціями.
практичне заняття на тему "Порівняльний зворот"
Розробка заняття з української мови на тему "Порівняльний зворот" має за мету удосконалити вміння студентів виокремлюватити в контексті дану конструкцію, визначати її синтаксичну роль, оформлювати пунктуаційно. Система тренувальних вправ сприятиме запобіганню синтаксичних та пунктуаціних помилок, дозволить студентові відрізнити конструкції з порівняльним зворотом від прикладок зі словом ЯК, правильно й умотивовано ставити розділові знаки в таких реченнях.
Викладач Хіміко-технологічного коледжу Шосткинського інституту Сумського державного університету Щасна Наталія Іванівна
розробка заняття на тему "Порівняльний зворот"
Розробка заняття з української мови на тему "Порівняльний зворот" має за мету удосконалити вміння студентів виокремлюватити в контексті дану конструкцію, визначати її синтаксичну роль, оформлювати пунктуаційно. Система тренувальних вправ сприятиме запобіганню синтаксичних та пунктуаціних помилок, дозволить студентові відрізнити конструкції з порівняльним зворотом від прикладок зі словом ЯК, правильно й умотивовано ставити розділові знаки в таких реченнях.
Викладач Хіміко-технологічного коледжу Шосткинського інституту Сумського державного університету Щасна Наталія Іванівна
розробка заняття на тему "Порівняльний зворот"
Розробка заняття з української мови на тему "Порівняльний зворот" має за мету удосконалити вміння студентів виокремлюватити в контексті дану конструкцію, визначати її синтаксичну роль, оформлювати пунктуаційно. Система тренувальних вправ сприятиме запобіганню синтаксичних та пунктуаціних помилок, дозволить студентові відрізнити конструкції з порівняльним зворотом від прикладок зі словом ЯК, правильно й умотивовано ставити розділові знаки в таких реченнях.
Викладач Хіміко-технологічного коледжу Шосткинського інституту Сумського державного університету Щасна Наталія Іванівна
|
|
Більше статтей...
-
Конкурс "Кращий за професією", спеціалізація "Основи дизайну"
-
Урок охорони праці
-
Методична розробка уроку: Виготовлення спідниці.
-
мультимедійний супровід до уроку
|
|
Сторінка 1 з 176 |