Учительський Журнал он-лайн

 
Трудове навчання

Урок "Розробка ескізу та вибір конструкційних матеріалів. Технологічний процес виготовлення виробу"

Друк

Анотація.

Відкритий урок : «Розробка ескізу та вибір конструкційних матеріалів. Технологічний процес виготовлення проектованого виробу »

Останнє оновлення на Понеділок, 12 серпня 2013, 10:30 Детальніше...
 

Цикл уроків із теми « Технологія виготовлення виробів, в’язаних спицями».

Друк

Робота являє собою розробку циклу уроків з трудового навчання для 7 класу інваріативної складової програми за темою «Технологія виготовлення виробів, вязаних спицями». Цикл уроків складається з двох планів-конспектів занять. Усі вони підпорядковані головному принципу – від простої технологічної операції до творчої роботи.

 

Проша Антоніна Валеріївна

Вкладення:
Скачать этот файл (в'язання спицями.doc)в'язання спицями[Робота являє собою розробку циклу уроків з трудового навчання для 7 класу ]323 Kb
Останнє оновлення на Середа, 12 червня 2013, 12:48
 

Мастер-класс "Развитие творческих способностей с применением современных технологий".

Друк

Скрапбукинг мастер-класс "Развитие творческих способностей" на уроках Технологии с применением современных технологий на примере темы "Изготовление пасхальной открытки" не только поможет создавать уникальные, неповторимые и удивительные скрап-поделки, освоив стили и техники кардмейкинга, но и реализует развитие творческих способностей, применяя современные методы, приемы и  технологии.

Валентина Анатольевна Шеденко

 

Технологія інтарсії та інкрустації

Друк

Вкладення:
Скачать этот файл (Іntarsiya..Krosw. 7-9kl..doc)Іntarsiya..Krosw. 7-9kl..doc[ ]104 Kb
Детальніше...
 

Дорогою захоплення

Друк

Василевська Тамара Миколаївна

Дорогою захоплення

Методичний посібник рекомендований для вчителів трудового навчання та технологій.

В посібнику зібрані рекомендації щодо організації роботи з проектними технологіями, які тісно пов'язані з особистісно орієнтовним навчанням. Допоможе вчителю трудового навчання під час вивчення варіативної частини програми.

Посібник містить різні види проектів за домінуючою діяльністю, які розробляються та здійснюються за логікою наукового реального дослідження.

Вкладення:
Скачать этот файл (Дорогою захоплення Методичний посібник.docx)Дорогою захоплення Методичний посібник[ Посібник містить різні види проектів за домінуючою діяльністю.]12590 Kb
Останнє оновлення на Неділя, 19 травня 2013, 08:45
 


Сторінка 21 з 52

-----------------------------------------

 

Августовській марафон
Підготовка до школи

БЕЗКОШТОВНІ
В Е Б І Н А Р И

2 5   с е р п н я

Р Е Є С Т Р А Ц І Я

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 

службы мониторинга серверов

Авторизація

Пошук

Переможці

Вітаємо з перемогою 
в конкурсі "Шкільний бібліотекар"

Номінація

"Бібліотекар-професіонал"

1 місце - Павленко Олена
(сертифікат + передплата на ШБ 2 півріччя + книга)

2 місце - Тимченко Ганна
(сертифікат + передплата на ШБ 2 півріччя)

3 місце - Пальонко Тетяна
(сертифікат + книга)

Номінація

"Молодий бібліотекар"

1 місце - Михалюк Галина
(сертифікат + передплата на ШБ 2 півріччя + книга)

2 місце - Павлів Наталя
(сертифікат + передплата на ШБ 2 півріччя)

3 місце - Кваша Ольга
(сертифікат + книга)

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com


© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.