Учительський Журнал он-лайн

 
Світова література

Театр у Давній Греції. Есхіл як видатний давньогрецький драматург. Трагедія Есхіла

Друк

Яценко Людмила Олександрівна, учитель світової літератури та російської мови.  Матеріал  дає змогу ознайомити з особливостями виникнення, облаштування та функціонування давньогрецького театру з відомостями про життя і творчість Есхіла, сприяти усвідомленню того, що давньогрецький театр був важливим засобом виховання народу; працювати над текстом уривків із трагедії «Прометей закутий», дослідити образ Прометея; розвивати авторські здібності, уважність, допитливість; виховувати інтерес до театру як особливого виду мистецтва.

 

 

Вкладення:
Скачать этот файл (Театр.ppt)Театр.ppt[ ]11874 Kb
Скачать этот файл (урок Есхіл.doc)урок Есхіл.doc[ ]576 Kb
 

Урок на конкурс "Любов - господня благодать!" 8 клас

Друк

Інтимна лірика в зарубіжній та українській літературі (бінарний урок зарубіжної та української літератури)

Єрцова Оксана Арсентіївна - вчитель зарубіжної літератури;

Фарисей Ольга Василівна - вчитель української літератури.

 

Урок на конкурс "Краща авторська розробка місяця"

Друк

Я, Сопіжук Майя Тарасівна, викладач світової літератури. надсилаю на конкурс  авторську розробку уроку на тему «Зоряне сузір’я» російських поетів «срібного століття».  Художні світи В.Маяковського, Б.Пастернака, М.Цвєтаєвої, С.Єсєніна". Методична мета уроку: підвищення зацікавленості учнів до вивчення предмета засобами мультимедійних технологій. На уроці було

використано  різні форми та методи роботи:  рольові ігри, уявна зустріч з поетом, прийом гронування, створення портфоліо поетів, виразне читання поезій під супровід мелодій, компаративний аналіз віршів, виконання романсу, перегляд документальних кадрів про поетів, аудіозапис «живий голос поета», мультимедійні презентації, опорно-логічні схеми, демонстрація публікацій та ілюстрацій до ліричних творів, метод прес (продовжіть речення). Цікавим було створення «уявного» зоряного сузір’я поетів «срібного століття».Учні були активні, виразно читали поезії, висловлювали власні  думки.

 

Система уроків за темою "Із літератури європейського бароко" у 9 класі

Друк

Галина Василівна Щолок, учитель світової літератури Барвінківської гімназії №1 Харківської області.

У роботі представлена система уроків за темою "Із літератури європейського бароко" у 9 класі. До кожного уроку створена мультимедійна презентація. На уроках широко використовуються інтерактивні форми навчання, міжпредметні зв'язки, навчальні комп'ютерні програми. Уроки супроводжуються музикою відомих композиторів епохи бароко, учні мають можливість переглянути сцени спектаклю "Життя - це сон".

Вкладення:
Скачать этот файл (Antonio Vivaldi - Summer  (audiopoisk.com).mp3)Antonio Vivaldi - Summer (audiopoisk.com).mp3[ ]2689 Kb
Скачать этот файл (През до уроку №1.pps)Презентація до уроку №1[ ]17132 Kb
Скачать этот файл (Презент до уроку №2.pps)Презентація до уроку №2[ ]5734 Kb
Скачать этот файл (Презент до уроку №3.pps)Презентація до уроку №3[ ]2123 Kb
Скачать этот файл (Презент до уроку №4.pps)Презентація до уроку №4[ ]1638 Kb
Скачать этот файл (Презент до уроку №5.pps)Презентація до уроку №5[ ]349 Kb
Скачать этот файл (Урок 1.doc)Урок №1[Тема. Бароко як перший загальноєвропейський художній напрям. Європейське і українське бароко.]17164 Kb
Скачать этот файл (урок 2.doc)Урок №2[Тема. Поезія доби бароко.]5742 Kb
Скачать этот файл (урок 3.doc)Урок №3[Тема. Педро Кальдерон де ла Барка – видатний драматург іспанського бароко. Драма “Життя – це сон”.]2352 Kb
Скачать этот файл (урок 4.doc)Урок №4[Тема. Філософсько-моральний конфлікт драми Педро Кальдерона „Життя – це сон”.]1644 Kb
Скачать этот файл (урок 5.doc)Урок №5[Тема. Причини і наслідки еволюції образу Сехисмундо ]359 Kb
Скачать этот файл (урок 6.doc)Урок №6[Тема: Контрольна робота за темою «Із літератури європейського бароко»]42 Kb
 

З Україною в серці

Друк

Шляхи творчої долі Миколи Гоголя
Відкритий урок світової літератури
7 клас

Мета:
• розкрити своєрідність творчого шляху М. В. Гоголя, складність його ідейних шукань, показати поеднання романтичних та реалістичних тенденцій у спадщині Гоголя на прикладі окремих творів збірки «Вечори на хуторі біля Диканьки»;
• створити атмосферу входження у творчість письменника, допомогти залученню дев’ятикласників у «світ Миколи Гоголя»;
• розвивати творчі здібності учнів, навички самостійної роботи, вміння готувати повідомлення на задану тему, аналізувати твір;
• виховувати інтерес до літератури, любов до людини, потяг до світоглядних шукань.
Тип уроку: комбінований.

 


Сторінка 50 з 98

-----------------------------------------


Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 

службы мониторинга серверов

Авторизація

Пошук

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com


© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.