Самоосвіта педагога як умова підвищення його професійної компетентності

Неділя, 22 червня 2014, 06:21 Голобоородова Марина Миколаївна Школа - Портфоліо
Друк

Сучасні вимоги до педагога на перше місце ставлять систематичну самостійну роботу з розвитку професійної компетентності, поглиблення його теоретичних знань та практичних умінь. Отже, проблема самоосвіти стає все більш актуальною. Завданням методичних служб на даному етапі є максимальне використання творчого потенціалу педагогів, яких, за твердженням В. Пікельної, сьогодні треба повернути від виконавчої дисципліни до дисципліни самостійного творчого мислення. Відмітною ознакою самоосвіти педагога є те, що результатом його роботи виступає розвиток учнів, як наслідок особистісного самовдосконалення й професіонального.  Тому вчитель має постійно оновлюватися, розвиватися індивідуально.

Голобородова Марина Миколаївна

Вкладення:
Скачать этот файл (ДОДАТКИ до СЕМІНАРУ.pdf)Додатки до семінару [ ] 244 Kb
Скачать этот файл (матеріал до семінару.pdf)Презентація матеріал до семінару [ ] 1925 Kb
Скачать этот файл (СЕМІНАР.pdf)Школа методистів Семінар [ ] 400 Kb
Скачать этот файл (Стимулювання самоосвіти педагогів.pdf)Презентація "Стимулювання самоосвіти педагогів" [ ] 1542 Kb
Скачать этот файл (управління самоосвітою.pdf)Презентація "Управління самоосвітою педагогів" [ ] 1741 Kb