Пушкар Наталія Анатоліївна - вчитель початкових класів Новгород-Сіверського НВК "Дзвіночок" Чернігівська область
Пізнавальні можливості дітей з особливими потребами можуть залишитися нереалізованими,якщо навчальний процес буде зорінтований на вік дитини та на ті обмеження, що накладає фізичне порушення та його наслідки. У таких дітей розвиток вроджених здібностей може гальмуватися як власне порушенням, так і специфікою мовленнєвого,пізнавального розвитку,складністю спілкування та труднощами у висловленні власних думок. За таких умов виникає велика вирогідність, що обдарування дітей з особливостями психофізичного розвитку залишиться невиявленим , а творчий потенціал нереалізованим. Використання засобів театральної педагогіки дають додаткові можливості для внутрішньоособистісної комунікації дітей з особливими потребами.