Вчительський Журнал он-лайн

 
Вчительський Журнал он-лайн

Урок з основ здоров’я в 6 класі "Харчування підлітків"

Друк

Свинарчук Світлана Миколаївна

Урок з основ здоров'я на заявлену тему. Мета - ознайомити учнів із принципами повноцінного харчування, пояснити особливості харчування сучасної людини, назвати необхідні складові продуктів харчування підлітків відповідно до їх віку; дати поняття раціонального харчування; навчити підраховувати енергетичну цінність раціону, визначати калорійність щоденного харчування.

Attachments:
Download this file (Амвросіївська загальноосвітня школа Ihh.doc)Урок з основ здоров'я в 6 класі [ ] 23850 Kb
 

Колядки і щедрівки

Друк

План-конспект заняття хорового гуртка

Ставнича Наталія Петрівна - вчитель музичного мистецтва та художньої культури Білобожницької ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Attachments:
Download this file (Документ Microsoft Office Word.docx)Документ Microsoft Office Word.docx [ ] 17 Kb
Останнє оновлення на Четвер, 03 листопада 2011, 20:53
 

Презинтації до вивчення творчості Стендаля, Бальзака, Толстого.

Друк

Руденко Валентина Іванівна, вчитель світової літератури Водянської СЗШ Широківського району.

Attachments:
Download this file (Біографія Бальзака.ppt)Біографія Бальзака ч.1 [ ] 17304 Kb
Download this file (Стендаль.pptx)Біографія Стендаля [ ] 6748 Kb
 

Диференціація навчання

Друк

Диференціація навчання .
Досвід роботи
Динька С.В.
Загальноосвітня школа І –ІІІ ст №1, м. Ніжин, Україна
Стаття присвячена проблемі диференційованого підходу до навчання, яке передбачає врахування як вікових так і індивідуальних особливостей школярів, їх розумового і фізичного розвитку, здібностей, мотивів і потреб.
Проблема диференційованого навчання не є новою. Концепцію диференціації навчально – виховної роботи з урахуванням здібностей окремих учнів висунув уже Платон. Його роботу продовжили В. Штерн, Клаперед, Зіккінгер. Значну увагу приділяли і вітчизняні вчені Ломоносов, Сковорода, Ушинський.
В педагогічній літературі описано два види диференційованого підходу до навчання – зовнішня і внутрішня диференціація.
Термін зовнішня диференціація означає таку організацію навчального процесу, при якій для врахування індивідуальних особливостей учнів, останніх об’єднують в спеціальні диференційовані навчальні групи.
Під терміном внутрішня диференціація розуміють таку організацію навчального процесу, при якій врахування індивідуальних особливостей учнів проводиться в умовах роботи вчителя в звичайних класах.
В наш час замість термінів «зовнішня» і «внутрішня диференціація» відповідно вживають терміни «профільна» і «рівнева» диференціація.
При організації диференційованого навчання, вчитель стикається з програмою відбору і складання диференційованих завдань. Тому в статті наведені найбільш поширені у педагогічній практиці способи складання цих завдань і організації їх виконання.
Система диференційованих завдань, розрахована на індивідуальні особливості учнів, на принцип їх роботи на рівні своїх пізнавальних можливостей, відкриває додаткові резерви для свідомого вивчення хімії. Учні постають в умови не лише систематично відтворювати інформацію, а й практично використовувати її за зразком (ІІІ рівень складності), у подібній ситуації (ІІ рівень складності), а також у новій , творчій ситуації (перший рівень складності). Таким чином, оптимальні умови організації саме власної діяльності учнів в системі взаємодії вчитель – учень забезпечуються насамперед практичним використанням теоретичних знань з урахуванням індивідуальних особливостей учнів, що спонукає їх виявляти максимальний рівень самостійності на уроках.
Диференційований підхід в навчально – виховному процесі дає можливість усунути перевантаження учнів, позбавитися комплексу «середнього учня», своєчасно виявити прогалини в знаннях, забезпечувати оптимальний режим роботи кожного учня на уроці і в дома.

Attachments:
Download this file (анотація Диференціація навчання.doc)диференціація [ ] 28 Kb
Download this file (атес- диферен. навчання-досвід роботи.doc)атес- диферен. навчання-досвід роботи.doc [ ] 148 Kb
 

Азимут. 6 клас

Друк

Презентація знайомить учнів з поняттям Азимут. Наочно показано як визначати азимут на місцевості за допомогою компаса, та алгоритм визначення азимуту на карті. Є завдання для учнів на визначення азимуту по карті.

Кунікевич Р.Д. вчитель географії СШ №4, м. Стрий, Львівська обл.

Attachments:
Download this file (6 Азимут.ppt)6 Азимут.ppt [презентація до уроку] 19218 Kb
 
Більше статтей...
  • урок 6 клас
  • розвиток інформаційних компетенцій на уроках математики та інформатики
  • Вирускний вечір. Сценарій
  • Цикл уроків біології у 8-му класі з теми "Черви"


Сторінка 2 з 472

 

Ефективний урок

Підготовка до атестації: як оформити власне портфоліо

Проектування дистанційного курсу. Практикум

Школьный веб сайт: проектирование, разработка, публикация

Photoshop: первые уроки. Часть 1

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Конвертер файлів Office 2007


Пошук

Авторизація

Вартість при замовленні кількох сертифікатів одночасно

Кількість

сертифікатів

Вартість
1-4
30 грн за кожний сертифікат
5 130 грн
6 140 грн
7 150 грн
8 160 грн
9 170 грн
10 180 грн

 

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:

ICQ: 615327719


© 2011 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2011 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.