Основне завдання біології — формування в учнів наукової картини живої природи. Забезпечити це можливо за умов врахування методологічного положення про системність живої природи, ієрархічний принцип її побудови та технології системного пізнання. У зв'язку з цим необхідно установити логічні зв'язки між навчальними темами. Тема «Покритонасінні рослини» дає можливість розвитку в учнів понять про поступове ускладнення будови рослин. Покритонасінні — найбільш високоорганізовані рослини, що дозволило їм в процесі природного добору посісти панівне місце серед рослин. Отже, першочергове значення вивчення теми полягає у підготовці учнів до розуміння історичного розвитку рослинного світу. Вивчення ускладнення покритонасінних порівняно з голонасінними, причини різноманіття видів у різних умовах навколишнього середовища дає можливість розкрити ці питання в повному о'бємі. Особливу увагу слід звернути на вивчення особливостей органів розмноження тому, що утворення плодів відіграло прогресивну роль у розвитку рослинного світу. Також слід звернути увагу на ускладнення життєвих процесів покритонасінних, порівнявши покритонасінних з голонасінними, зробити висновок, що квіткові мають більш високий рівень розвитку.