Вчительський Журнал он-лайн

 

Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі, що містять відношення «на … біл

Друк

Арнаут Галина Михайлівна

Урок математики, 2 клас, "Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі, що містять відношення «на … більше» ( «на … менше»)".

 

Мета: продовжити навчати учнів додавати двоцифрові числа без переходу через десяток; ознайомити з новим типом задач, які містять відношення «на … більше», «на … менше»; формувати уявлення про довжину і ширину прямокутника. Сприяти розвитку логічного мислення, увазі, пам’яті, вмінню аналізувати, робити висновки.

Сприяти вихованню товариськості, бажанню вчитися, працелюбності.

До уроку була використана презентація, яка дозволила урізноманітнити урок математики.

 

Вкладення:
Скачать этот файл (додавання двоцифррових чисел.doc)додавання двоцифррових чисел.doc [ ] 5538 Kb
Скачать этот файл (математика 2 -а.ppt)математика 2 -а.ppt [ ] 3459 Kb
Останнє оновлення на Вівторок, 10 січня 2012, 17:19  

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.