Впровадження інтерактивних технологій в навчально-виховний процес є одним із пріоритетних напрямків розвитку сучасної української освіти.
Вимогою дня є також впровадження елементів краєзнавства на уроках і в позаурочний час.
Працюючи над проблемою ставлю перед собою таку мету:
- Викликати в учнів інтерес до історії свого краю – Закарпаття, яке завдяки своєму геополітичному розташуванню відігравало і відіграє важливу роль не тільки в історії України, а й усього Європейського регіону.
- Розвивати їх вміння готувати історичні повідомлення, довідки, портрети відомих діячів, вчу їх презентувати власну думку загалу, робити висновки.
- Використовуючи місцеві матеріали та застосовуючи інтерактивні методи навчання прагну поглибити знання учнів з історії, допомагаю їм зрозуміти загальні закономірності суспільного розвитку, привчаю до самостійної творчості.
- Намагаюся залучити школярів до пошукової роботи. Заохочуючи знайти потрібну інформацію в Інтернеті чи навпаки відірвавши їх від комп’ютера закликаю працювати з документами , довідниками, спілкуватися з старожилами, знаходити підтвердження чи опис подій що вивчаються у літературних творах та фольклорі.
Історичне краєзнавство є важливим чинником морального, духовного та патріотичного виховання учнівської молоді. Тому цілком зрозумілим є інтерес до історії свого краю – Закарпаття, яке завдяки своєму геополітичному розташуванню відігравало і відіграє важливу роль не тільки в історії України, а й усього Європейського регіону.