Роботу виконала: Петренко Олена Яківна, вчитель вищої категорії Криворізької Центрально-Міської гімназії Клас: 5 клас
Тема: Відомості з синтаксису і пунктуаці. Тема уроку: «Словосполучення лексичні та фразеологічні(практично)»
Тип уроку: урок засвоєння нових знань, формування практичних умінь і навичок на основі набутих знань
Обладнання: фразеологічний словник, малюнки - фразеологізми, мультимедійний проектор, Web-сторінка (попередньо підготовлена вчителем), презентація «Фразеологія як розділ науки про мову», на дошці: тема та мета уроку, роз даткові картки
Міжпредметні зв’язки: українська література, фольклор, російська мова, образотворче мистецтво.
Методична проблема: використання інтерактивних технологій для активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів.
Тривалість уроку: 45 хвилин
Мета уроку: поглибити знання учнів про будову словосполучень, сформувати поняття «лексичне словосполучення» та «фразеологічне словосполучення»; навчити відрізняти фразеологічні словосполучення від лексичних, робити синтаксичний розбір словосполучень; формувати загально пізнавальні вміння аналізувати й порівнювати будову простих та складних словосполучень; моделювати словосполучення лексичні та фразеологічні; розвивати вміння аналітико-синтетичного характеру на основі синтаксичного розбору словосполучень; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати любов до природи, бережливе ставлення до неї
Роботу можна використати як демонстративний матеріал до уроку відповідної теми
Формат документа: слово вчителя ppt – презентація до уроку, Anotaciya. doc – анотація до работи. У роботі використано технології Microsoft Power Point, Microsoft Word.
Обсяг роботи складає 6 HTML сторінок, 32 слайди (презентація), роздатковий матеріал (картки), анотація(1).