Вчительський Журнал он-лайн

 
Інтернет-урок

Методична розробка уроку на тему «Документація ресторанного господарства»

Друк

Методична розробка уроку з предмету "Інформаційні технології" на тему: «Документація ресторанного господарства» призначена для викладачів професійно-технічних навчальних закладів, які здійснюють підготовку кваліфікованих робітників харчового профілю та учнів професій галузі харчового господарства.

 

https://www.youtube.com/watch?v=9J-Zxl0S9iQ

Вкладення:
Скачать этот файл (конспект уроку ІТ документація ресторанного господарства.doc)Конспект уроку "Документація ресторанного господарства" [ ] 296 Kb
Скачать этот файл (Посилання на відеоролики.docx)відеоролики посилання [ ] 10 Kb
Скачать этот файл (програма уроку ІТ документація ресторанного господарства.doc)програмка уроку [ ] 2074 Kb
Скачать этот файл (урок документація ресторанного господарства.ppt)Презентація уроку на тему «Документація ресторанного господарства» [ ] 2924 Kb
Останнє оновлення на П'ятниця, 30 травня 2014, 20:03
 

На конкурс Інтернет-урок

Друк

Ідея уроку полягає у тому, що два вчителя одночасно проводять уроки в різних навчальних класах  з однієї паралелі, але за допомогою скайпу одночасно слухають пояснення нового матеріалу, отримують завдання для розв’язання та закріплення, бачать один одного та слідкують за роботою  у  паралельному класі

Урок відбувається в онлайн-режимі, вчителі працюють в унісон, задають темп уроку, відеосюжети та презентаційний матеріал додають яскравості, робота з конспектами та таблицями на дошці -  динамізму.

Урок технічно насичений, виховний аспект яскраво завуальований яблуками, прихованими на вчительському столі та розрахований на дві академічні години.

8 клас. Алгебра. Тема. Стандартний вид числа. Запис чисел  в стандартному вигляді

Підготували вчителі КЗ КОР "Київський обласний ліцей-інтернат фізичної культури та спорту", м. Біла Церква, Леваневського 52/4

Усова Алла Анатоліївна та Жихарєва Тетяна Василівна

Відео, сценарій, учнівський конспект, коментар про ліцей

Ссилка відео http://allf-urok.blogspot.com/2014/05/blog-post_30.html

Вкладення:
Скачать этот файл (Враження про проведений урок.doc)Враження про проведений урок.doc [ ] 33 Kb
Скачать этот файл (Коментар про наш ліцей.doc)Коментар про наш ліцей.doc [ ] 2883 Kb
Скачать этот файл (Сценарій Інтернет-уроку.doc)Сценарій Інтернет-уроку.doc [ ] 481 Kb
Скачать этот файл (Учнівський опорний конспект.docx)Учнівський опорний конспект.docx [ ] 52 Kb
Останнє оновлення на П'ятниця, 30 травня 2014, 22:51
 

Методична розробка інтегрованого уроку: "Технологія приготування омлетів"

Друк

Методична розробка інегрованого уроку:  «Яєчні продукти та їх використання. Технологія приготування омлетів. Омлет з томатами та моцарелою», «Гігієнічна оцінка якості яєць та яйце-продуктів. Умови та терміни зберігання», в якій тісно пов’язані два спец предмети: «Технологія приготування їжі з основами товарознавства», та «Гігієна та санітарія виробництва».

Відповідно до робочої програми з дисципліни «Технологія приготування їжі з основами товарознавства», на кваліфікацію «кухар» четвертого розряду, складена методична розробка з теми «Технологія приготування страв з яєць та сиру». На вивчення вищезазначеної теми відводиться 6 годин, у тому числі 2 години - на лабораторно-практичні роботи.

Горпинич Світлана Олександрівна - викладач спецдисциплін харчового профілю ДНЗ "Хмельницький центр професійно-технічної освіти сфери послуг"

 

http://www.youtube.com/watch?v=g-S1Qh2lpdM

Останнє оновлення на П'ятниця, 30 травня 2014, 20:08
 

Методична розробка "Урок-семінар"

Друк

Методична розробка «Урок-семінар на тему: «Сучасні і традиційні способи теплової обробки продуктів з використанням інноваційних технологій в українській та світовій кулінарії»» пропонується для опанування професії «кухар» 3 розряду, в якій поєднано вивчення загальноосвітніх та спецдисциплін (технологія приготування їжі з основами товарознавства, іноземна мова, інформатика).

Узагальнення та систематизація знань у такій формі допомагає формувати професійну компетентність та вводити в навчальний процес інноваційні технології, удосконалювати вміння здійснювати міжпредметні зв’язки, поділитись досвідом ведення бінарно-інтегрованого уроку.

Методична розробка рекомендується для використання у роботі педагогічними працівниками професійно-технічних навчальних закладів, які здійснюють підготовку кваліфікованих працівників за професією «кухар» 3 розряду та учнями подібних закладів для вивчення, закріплення матеріалу по темах «Теплова кулінарна обробка продуктів» (технологія приготування їжі з основами товарознавства), «Харчування» (англійська мова), «Служби Інтернету» (інформатика).


http://www.youtube.com/watch?v=LFmGsYaw5EU

Останнє оновлення на П'ятниця, 30 травня 2014, 20:07
 

Урок математики 5 клас

Друк

Урок математики з використанням ІКТ.Автори Башинська О.і,Башинський А.В.Червонопромінський НВК.

 
  • «
  •  Початок 
  •  Попередня 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  Наступна 
  •  Кінець 
  • »


Сторінка 1 з 6

-----------------------------------------


Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Важлива інформація

Як зареєструватися на порталі
Як відправити матеріал на портал
Як знайти свій матеріал та посилання на нього
Корисні поради щодо розміщення матеріалів
Чому сертифікат коштує стільки?
УВАГА! ПЛАГІАТ!

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.