Головною метою сучасних освітніх зусиль стає повне розкриття можливостей і здібностей особистості , її духовного потенціалу, формування життєвих навичок на заставах здорового способу життя. Це , безумовно , робить гострою та актуальною проблему самореалізації особистості спортсмена , тобто її автономного ствердження , самовиразу , саморозвитку , самопізнання та самовихованн . Сучасна олімпійська освіта в Україні спрямована на створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості, на активізацію особистісного потенціалу спортсмена , на виховання покоління , здатного вчитись протягом всього життя , створювати і зберігати цінності громадського суспільства та перемагати ! Вивчення історії олімпійського руху , його ідеалів і цінностей місця в системі явищ сучасного суспільства має велике виховне й освітнє значення . З огляду на це , матеріали досить актуальні , такі , що відповідають концепції сучасної освіти та національного і патріотичного виховання . Матеріали мають сценарій олімпійської виховної години «Сходи до Олімпу» , дві бесіди з історії олімпійського руху , вікторину « З історії зимових олімпійських ігор» на 22 питання , літературу та додаток , які розташовані на 30 сторінках . Матеріали мають універсальний характер. Вони можуть застосовуватись класними керівниками , вихователями , педагогами – організаторами при проведенні олімпійських виховних годин , вікторин, усних журналів , змагань та інших виховних заходів .