Головна матеріалу |
---|
Розробка мультимедійного уроку читання 4 клас |
розробка |
Всі сторінки |
1) мову вчителя для підтримки емоційного настрою учнів;
2) зміну поз (робота стоячи, робота в парі допускалася в зручній позі);
3) фізкультхвилинку.
Розвиток учнів простежувався на всіх етапах уроку. Учні отримували нові знання, аналізували і класифікували навчальний матеріал, вчилися узагальнювати і пропонувати пропозиції, самостійно отримували і відкривали нову навчальну інформацію.
Комунікативність учнів проявлялася в умінні вести навчальний діалог, міркувати і відповідати на поставлені питання, проводити самооцінку, активно взаємодіяти в парі з товаришем, в групі.
Освітнє завдання було стержневим упродовж усього уроку.
Щоб розвивати інтерес до читання були проведені такі види роботи над текстом: читання в особах діалогу без слів автора, читання мовчки, читання вголос, читання скоромовкою, читання учнем нового тексту; знаходження за поданим початком всього речення, читання речень, які стали прислів’ями, висловлювання своїх суджень щодо прочитаного, читання деформованого тексту, підбір слова з тексту до запропонованої схеми (м_др_м н_хт_, киПо дибі…тощо), читання слів, до яких є тлумачення, складання цитатного плану.
В процесі уроку учні поповнювали свій словниковий запас.
В ході уроку були використані проблемні і пошукові завдання, здійснювалися колективні і групові форми роботи. Протягом усього уроку підтримувався сприятливий емоційний настрій і активність учнів.
Думаю, що цей урок надовго збережеться в пам'яті учнів і завтра вони будуть готові здійснювати нові відкриття на уроках читання.
ВКонтакте - комментарии