Вчительський Журнал он-лайн

 
Дошкільний навчальний заклад

перспективне плануваняя роботи гуртка"Чарівні пальчики"

Друк

Копилова Інна Валентинівна вихователь м.Маріуполь, 19 років педстажу

Заняття з художньої праці допомагають розвинути творчість, оригінальність, неповторність особистості дитини, а це є одним з головних завдань виховання та навчання в дитячому садку. Вашій увазі пропонується план роботи гуртка для дітей - дошкільників різних вікових груп.

Вкладення:
Скачать этот файл (План роботи гуртка.docx)План роботи гуртка.docx [ ] 33 Kb
 

Диференціація звуків Л - Р

Друк

Захарова Надія Олександрівна - вчитель-логопед ДНЗ м.Маріуполь

Конспект індивідуального заняття з дитиною старшого дошкільного віку

Вкладення:
Скачать этот файл (Індивідуальне заняття з дитиною старшого дошкільного віку.docx)Диференціація звуків Л-Р [ ] 1218 Kb
 

Фізкультурні заняття з використанням спортивних танців

Друк

Карачун Людмила Петрівна – вихователь-методист, стаж роботи в дошкільному навчальному закладі «Снігуронька» с.Новопілля Криворізького району. Стаж роботи 25 років.

«Фізкультурні заняття   з використанням спортивних танців»

 

«Подорож в чарівну країну музики, танцю і казок»

Мета:
Формувати навички хореографічної пластики та вміння втілювати музично - руховий образ.
Розвивати танцювальні навички дітей: пластичність, ритмічність, силу м'язів, гнучкість через музично-ритмічні розминки, хореографічні вправи, рухливі ігри. Формувати гарну поставу.
Обладнання: іграшки: лялька Червона Шапочка; лялька Дерев’янко;  лялька Попелюшка; м'яка шапочка кота; обручі; м’ячі; магнітофон; диск із записом.
Хід заняття
1. Вхід до зали. Марширування під музику і перестроювання в колони і шеренги. Ходьба звичайна по колу-стежити за поставою, вчити рухатися відповідно до характеру музики. Домагатися чіткого, ритмічного і бадьорого кроку. Ставити ступні паралельно одна одної.
Ходьба, повернувшись спиною по ходу руху, в колі-вчити орієнтуватися в просторі, бігати легко, невимушено  не наштовхуючись один на одного.
Біг, високо піднімаючи коліна - відчувати характер музики і передавати його в русі. Вчити бігати легко, ритмічно.
Ходьба на місці, стискаючи і розтискаючи кулачки, плавно піднімаючи і опускаючи руки, - домагатися чіткості при виконанні рухів.
Присідання в пружині - закріплювати навички пружного руху, уникати напруженості в ступнях, колінах, стегнах, контролювати узгодженість рухів різних частин тіла.
2. Уклін.
- Діти, сьогодні ми вирушаємо в маленьку чарівну країну - країну музики, танцю і казок і беремо з собою маленьку дівчинку, а звуть її  Червона Шапочка

(іграшка).

Танцювально - ритмічна розминка «Червона Шапочка» (під пісню Червоної Шапочки).
3. - Ми продовжуємо свою подорож з іншим казковим героєм - дерев'яним

хлопчиком.
Як - то влітку, між іншим

Папа Карло - добрий дуже -
З поліна зробив сина.
Він зветься ... ( Дерев’янко ) .

Танцювальна композиція « Де– ре – в’ян- ко» ( під пісню «Де – ре – в’ян - ко»).
4. Втомилися діти? Сядемо на підлогу, відпочинемо і пограємо.

Ігропластика . Спеціальні вправи для розвитку сили м'язів.
Морські фігури :

«Морська зірка» - лежачи на животі, прогнувшись, руки в сторони, ноги нарізно.

«Морський коник» - сівши на п'ятах, руки за голову.

«Краб» - пересування в упорі стоячи, зігнувшись, ноги зігнуті нарізно. «Дельфін» - лежачи на живот , прогнувшись, руки вгору в « замок».
5 . Щоб красиво танцювати , треба своє тіло розвивати.
Комплекс партерної гімнастики з одним обручем.
6. Продовжуємо нашу казкову подорож. Тепер пора відправитися на бал до Попелюшки.  А на балу ми повинні танцювати. Давайте вивчимо танок красивий з гарними різнокольоровими м’ячами?

Вивчення танцю «Ми – гімнасти» з м’ячами.

7. Згадаємо ще одну казку про Кота в чоботях. Тільки тепер цей кіт ходить без чобіт і без капелюха і ловить тільки мишей.
Музично - рухлива гра «Кіт і миші »  та «Дзеркало».
8. Ось і закінчилася наша подорож.

Ігровий самомасаж: погладжування рук і ніг в оглядово – ігровій формі

(«Долоньки – гумка» - змиваємо водичкою руки і ноги).

9. Ось і казкам і подорожі кінець,

А хто слухав і танцював - той молодець!
Потрібно жити і не лінуватися
Всім дружити і всім трудитися.
Співати , танцювати не втомлюватися,
Бід та смутку не знати.
10. Креативний танок під музику «Посмішка».

11. Прощальний уклін . Вихід із залу танцювальним кроком.

 

«Галопом  по  Європі»
Мета: продовжувати розвивати у дітей основні рухові навички (різні види ходьби та бігу).Сприяти зміцненню здоров’я дітей, використовуючи нетрадиційні форми оздоровлення – елементи хатха-йоги, дихальних вправ, коригувальних вправ за методикою М.М.Єфименко та нетрадиційне обладнання. Вчити відчувати власне тіло, самостійно знімати з нього напруження, налаштовуватись на позитивне світосприйняття. З метою профілактики сколіотичної постави, зміцнювати м’язи спини та черевного пресу.Продовжувати вчити дітей утримуванню постаті під час виконання різних коригуючих вправ. Заохочувати дітей до виконання профілактичних вправ для стопи.Удосконалювати вміння дітей орієнтуватись у просторі, змінювати напрями рухів відповідно напрямку розташування обладнання.
Познайомити дітей з особливостями національного колориту країн Європи (Франція, Італія). Прилучати до національних ігор. Продовжувати знайомити з культурою українського народу. Прищеплювати любов до своєї землі. Закріплювати вміння дітей погоджувати рухи з музичними фразами (танцювальні рухи).У рухливих іграх вчити дотримуватись певних правил гри, розвивати почуття товариськості, граючи у команді.Виховувати нестандартне сприймання довкілля шляхом вживання в образ.
Обладнання: карта Європи (Франція, Італія); футбольні м’ячі; султанчики; 2 гімнастичні лави; аромомасла мандарину та сосни; магнітофон; диск із записом;на кожну дитину склянка із соком.

Хід  заняття

1.Діти під марш виходять до зали  двома колонами.
Ходьба: на п'ятах, на зовнішній і внутрішній сторонах стопи.
Біг різко виносячи ноги  вперед, потім назад, продовжувати вчити дітей бігати легко, ритмічно, відриваючись від підлоги якомога вище, не затискаючи руки.
Ходьба на місці, схрещуючи руки перед собою, піднімаючи та опускаючи їх, продовжувати вчити дітей переносити вагу тіла з однієї ноги на іншу, не відриваючи  носок від підлоги, похитуючи при цьому стегнами. Координувати

рухи рук і ніг.
Ходьба на місці, обертаючи кисті рук, піднімаючи і опускаючи їх.
Стрибки - вчити в стрибку виставляти по черзі то праву, то ліву  ногу.


2. -Діти, сьогодні ми з вами вирушимо у подорож до сонячної Європи.
Щоб в дорозі не блукати,

Завжди треба карту мати.
Карта є і є бажання,
То ж у подорож рушаймо!

Сідають на гімнастичні лавки ( човник) і вдають, що «гребуть веслами- «пливуть». Зупиняються і встають з лав.
- Діти, давайте ж підійдемо до карти та подивимось, куди ми потрапили?

(виходить Чиполліно).
Чіполліно: Буон жорно, сеньори!
Радий вас вітати у теплій, сонячній Італії.
Ведуча: А де це?
Чіполліно: Ваш човник потрапив до порту Флоренція, ось сюди.
(показує на карті).
А ви знаєте хто я?
Діти: Чіполліно.
Чіполліно: Так, діти, мене звуть Чіполліно, я герой італьянської казки, яку написав  Джанні Радарі.
Італійці – дуже веселий народ, поважає казки.
У нас в Італії багато днів на рік світить сонечко, шумить тепле Середземне море, тому настрій в нас завжди добрий. Ми, італійці дуже любимо співати.
А ще італійці дуже обожнюють футбол.
Ведуча: А в нас є для тебе подарунок. В нас є своя команда футболістів.
3.Танок футболістів
Чіполліно:Ой, дуже дякую.
А я хочу подарувати вам нашу італійську гру.
4 . Ігроритміка «Сніжинки », « Ліхтарики ».
Присідання з погойдуванням рук вправо, вліво.
Крок вперед, руки вгору, крок назад, руки вниз.
Махи руками вгору по черзі , з присіданням.
Ходьба по колу, відтягуючи ноги.
Ведуча:Дякуємо, тобі. Чіполліно за екскурсію по Італії, а нам треба рушати
далі. Ми хочемо ще побувати у Франції. Може ти нам покажеш дорогу?
Чіполліно: З великим задоволенням. Це ж зовсім поруч з Італією. Ось дивіться.

(підходить до карти).

Чіполліно: Можна пересуватись морем, тоді ви опинитесь в порту Марсель. А

можна пройти і пішки. Тоді ви повинні подолати профілактичну стежинку.
Пройдіть по слідах.
По великій драбині на дах.
По даху обережно приставним кроком.
Вертлявий горбочок.
Через річку бродом.
Знову вертлявий горбочок.
І по слідах опинитесь у самому Парижі.
Ведуча: Дякуємо тобі, Чіполліно. Арівідерчі.
Ведуча: Ось ми з вами по нашій профілактичній стежці і потрапили до

романтичної країни – Франції.
(звучить музика, виходить Червона Шапочка)
Червона Шапочка:
Рада, хлопці і дівчата.
Вас у Франції вітати,
А колись давним-давно
Тут казкар жив, Шарль Перо,
Казок написав чимало,
А про мене казка стала
Найулюбленою в світі…
Ведуча:

Скажуть і дорослі й діти
Всіх країн і там і тут
Як цю дівчинку зовуть?
Діти:
Червона Шапочка.
Червона Шапочка: Вірно, діти. Я - Червона Шапочка.
Народилась я у Франції. Головне місто у нашій країні – Париж.
Парижанки всі дуже граціозні, красиві, музикальні.
А зараз я пропоную разом зі мною вивчити танок «Кукарача».
5 . Розучування танцю « Кукарача» ( з султанчиками).
Червона Шапочка:
А знаєте чим ще відома знаменита Франція?
Своїми парфумами.

А виготовляють парфуми з ароматичних масел.
Сьогодні я вам їх і принесла. Вони дуже корисні для здоров’я. Потрібно лише понюхати. Зараз ми і пограємо у гру «Впізнай аромат».
(Пропанує аромат: мандарин, сосна. Діти відгадують).

Ведуча: Дякуємо тобі,Червона Шапочка, за екскурсію по Франції.
Гран мерсі. Аревуар.

Час нам, хлопці і дівчатка
В українську гру пограти.
6 . Музично - рухлива гра «Сад ».
Ведуча:
Час вже всім нам повертати
До рідної до хати?
Пригадай-мо, друзі вмить
Як пшениченька шумить?(діти:ш-ш-ш)

Як бджола в садку бринить?(діти: з-з-з)
Як дзвенить в гайку криниця?(діти: зю-р-р)
А як пахне паляниця?(діти: а-а-а…)
Так скоріш місця займаєм, -
Вже літак наш вирушає.
(сідають в «літак», на мати під гімнастичною стінкою)
Ведуча: Пристебнули ремені(діти зчіплюють руки в «замок» на животі), літак набирає висоти (діти звуком показують, якої висоти набрав літак).

7 . Вправи на розслаблення м'язів , дихальні та на зміцнення постави.

Дихальні вправи на імітаційних та образних рухах.
(Входить стюардеса)

Стюардеса: Добрий день.
Авіакомпанія «Ромашка» вітає вас на борту нашого лайнера.
До ваших послуг працює салон відпочинку.
А наш фітобар пропонує вам цілющі напої з лікарських рослин.
(пригощає напоями)
Бажаємо вам приємного польоту та скорішого повернення.

(діти повертають склянки з коктейлю)
Стюардеса: Гостинно просимо на рідну землю.
Ведуча:
Ось і вдома, ось і вдома
Все тут любо і знайомо.
Час до групи повертатись –
Будем з вами ми прощатись.

Ведуча: Вся здорова дітвора?
Діти: Фізкульт – ура!
Ведуча:
Вся весела дітвора?
Діти: Фізкульт – ура!
Прощальний уклін . Вихід із залу танцювальним кроком.

 

 

«Ігри патріотів»

Мета: продовжувати формувати у дітей вміння та навички щодо правильного виконання рухів. Привчати дітей стежити за положенням свого тіла, формувати поставу. Удосконалювати вміння користуватись спортивним інвентарем під час ігор. Вправляти в основних видах рухів, розвивати силу, спритність, швидкість, витривалість. Актуалізувати знання та уявлення дітей про минуле та сучасне життя українців. Виховувати у дітей патріотичні почуття, формувати дружні стосунки.
Обладнання: емблеми для команд; магнітофон; диск із записами; 3 тазика; 2 відерця;2 фінішні і 2 стартові кеглі; м’ячі; стрічки; 2 торби; 6 обручів; 2 «тунеля» з тканини і обручів.
Хід заняття
Ведуча: Вітаємо всіх на веселих іграх патріотів. В них візьмуть участь найкращі діти дитячого садка «Снігуронька». То ж, зустрічайте наших гравців. (під звуки маршу діти входять до залу)
Ведуча:

Сьогодні хлопчики й дівчата,

В нас буде фізкультурне свято.
А свято буде незвичайне –
Ми патріотів привітаймо.
А патріоти - це люди, які дуже люблять свою Вітчизну і готові в будь - який час її захищати. Самими першими патріотами на Україні були козаки.
Ви звернули увагу на мій одяг?
Саме такий вигляд мали українські козаки.
(Шаровари, сорочка - вишиванка, поясок - кушак).

Багато минуло років з тих далеких часів, але в нас залишилось бажання бути сміливими, спритними, відважними, справжніми козаками.
Давайте зараз і перетворимось в козаків - патріотів.
А щоб краще нам змагатись,
Треба гарно розім'ятись.
1. Диско - розминка.
Ходьба, високо піднімаючи ноги в колінах , закріплювати навички чіткого ритмічного кроку . Стежити за поставою та координацією рухів. Ступні ставити

паралельно одна одній.
Ходьба з носка на п'яту, відтягуючи носок ступні, плавно опускати ногу і пересуватися по залу.
Підскоки , повертаючись обличчям вперед по колу, тренувати дітей у сильному енергійному підскоку. Руки вільні.
Присідання на пружинці, уникати напруженості в ступнях, колінах, стегнах.

Закріплювати навички пружного руху.
Кругові рухи стегнами , похитувати стегнами  вперед - назад, вправо - вліво. Закріплювати вміння переносити вагу тіла з однієї ноги на іншу.
Стрибки «віничок » по черзі на кожній нозі,  удосконалювати вміння стрибати, енергійно відштовхуючись від підлоги.

Ведуча: Діти ви відчуваєте, що трапилось?
Українські мелодії, рухи національного українського танцю, начеб-то перенесли нас в ті далекі часи. Ми з вами перетворилися в справжніх патріотів.
Ведуча:
Назви командам ми зараз придумаємо разом.
Дивіться у вас якого кольору стрічки? (синій)
Яка є квітка такого кольору? ( Барвінок)
А яка є квітка жовтого кольору? (Сояшник)
Кажуть девіз.
1. Команда «Сояшник».
В боротьбі ми не здаємся
Труднощам не піддаємся.
2. Команда «Барвінок».
Про здоров'я всі ми дбаємо.
Перешкоди подолаємо.
Ведуча: Наша перша естафета називається «Підготуй зброю».

( Хто скоріше перекотить ядро?)
Ведуча: Друга естафета: «Наноси води для куліша».
( З тазика (озерця) ложкою наносити води в відерце).

Ведуча: Зараз відпочинемо трішки.
2. Ігроритміка.
Плески та  удари ногою на сильні і слабкі частки такту.

Ведуча: А для кулішу треба вогонь. Давайте зараз ми почнемо розучувати танок вогню.
3 . Навчання танцю «Вогонь» ( зі стрічками).

Ведуча: А я хочу подивитися, як ви вмієте під музику придумувати свої рухи, не забувайте, в яких ми костюмах.

4 . Креативна гімнастика « Творча імпровізація ».

Ведуча: А чи знаєте ви, що багато років тому не було ніяких крамниць. Хліб пекли вдома, одяг шили вдома, а за сіллю треба було відправлятись в далеку подорож. І приносили солі не трошки, а цілими торбами, щоб хватило на довго.
Дивіться, які торби з сіллю ми вам принесли. Ці торбитреба переправити на другий берег Дніпра. Але зробити це треба обережно, щоб сіль не намокла.
Спробуємо?
Третя естафета: «Передай торбу з сіллю».
(Стрибки з обруча в обруч "змійкою", передаючи торбу наступному).
Ведуча: Бачимо, що серед вас справжні патріоти: і сміливі, і спритні,  поважають і знають традиції свого народу. Завдання всі виконані на "відмінно". Настав час козацьких розваг.

5. Пальчикова гімнастика на почергове згинання та розгинання пальців в кулак.
Цей пальчик хоче спати,
Цей пальчик - стриб у ліжко!
Цей пальчик задрімав,                                
Цей пальчик вже заснув.

Встали пальчики. Ура!
У дитячий сад іти пора.

Ведуча: Красивий, щедрий рідний край

І мова наша солов'їна
Люби, шануй, оберігай
Наш край, що зветься Україна.

6. Загальний танок під пісню «Україна моя рідна» ( співає К.Бужинська)

Прощальний уклін. Вихід із залу танцювальним кроком.

 

 

«Туристична подорож»
Мета: розширювати кругозір дітей. Дати поняття про туризм, продовжувати формувати правильну поставу та енергійну ходу, поліпшувати координацію рухів. Виховувати силу волі, витримку і впевненість у собі. Формувати базові моральні якості особистості. Закріплювати вміння дітей погоджувати рухи з музичними фразами (танцювальні рухи). Вчити долати труднощі, підвищувати життєвий тонус, працездатність. Створювати гарний настрій.
Обладнання: 2 рюкзаки,  2 великих рюкзаки; речі, що потрібні для походу: вода, бинт, пластир, килимок, ліхтарик … ; і ті, що не потрібні: іграшки, косметика, модельне взуття … ; магнітофон; диск із записом; 2 фінішні кеглі; 2 стартові кеглі; м’ячі; обручі;
Хід  заняття
Ведуча: Любі діти! Рада вас вітати на занятті.
1. Диско - розминка.
Приставний крок , повертаючись обличчям ( спиною ) до центру кола, вчити на кожному кроці чітко приставляти п'яту до п'яти. Крокувати легко , злегка пружинячи ноги. Корпус тримати прямо , не повертаючи його у бік руху.
Біг широким польотним рухом, вчити ритмічно, великими стрибками, сильно змахуючи руками. Корпус злегка нахиляти вперед.
Похитувати руками і тулубом (обидві руки в сторону), виконувати рухи в повному розслабленні з напівзігнутими колінами. Правильно координувати рух рук і ніг. Стежити за тим,  щоб руки не були затиснуті. Виконувати рух ритмічно відповідно до характеру музики.
Стрибки: бічний галоп, повертаючись обличчям ( спиною ) до центру кола; високі стрибки, передавати в русі стрімкий характер музики. По закінченні руху зупинятися стрибком на двох ногах. Стежити за правильним положенням ступнів, точно приставляючи п'яту до п'яти  на кожному кроці галопу не повертаючи корпус у бік руху. Закріплювати вміння дітей енергійно відштовхуватися від підлоги під час високих стрибків .

 

Ведуча: Сьогодні, діти, ми відправимось у туристичну подорож. А щоб бути вправними, сильними та сміливими туристами, щоб подолати всі перешкоди нам необхідно підготуватись -  добре розім’ятись.
А ще ми повинні бути дуже дружніми, бо змагатися ми будемо командами. А

ще потрібно бути в доброму настрої.
Давайте зараз посміхнемося одне одному і почнемо розминку.
2. Ігроритміка .
Акцентована ходьба з виділенням сильної долі (рахунок 1 і 3 при музичному розмірі 4/4) ударом ноги або плеском.

Звучить музика«Весела аеробіка»
Діти виконують  загально-розвивальні вправи під музику Барбариків «Що таке доброта?»

Ведуча:
Раз, два, три, чотири, п’ять –
Час нам подорож почать.
І цікаву, і незвичну,
Не просту, а туристичну.
Раз – пригода, два – пригода
Всі готові до походу?
Діти: Так!
Ведуча:
Перевіримо це вмить!
Що від сонця захистить? (панама)
А щоб болю не відчути.
Що на ніжки треба взути?(кросівки)
Що в поході треба, діти,
Якщо хочете попити? (вода)
Якщо хтось подряпав ніжку,
Чи забив коліно трішки,
Знає кожний – треба мати:
(бинт, зеленку, пластир, вату)
Ведуча: Ось тут в нас є речі, потрібні для походу. Але серед цих речей є і ті, що не знадобляться. Зараз ми і зберемо з вами рюкзак для подорожі.
Гра «Збери рюкзак»

Ведуча:
Що ж, речі зібрані. Подорож  починається.

З міста ми будемо відправлятися на потязі, а точніше, на двох потягах.

Два потяга відправляються з різних платформ.
Естафета «Веселий потяг»
Ведуча: Наш потяг прибув до станції «Лісова» і далі колеї нема. Далі ми з вами відправляємось пішки туристичною тропою.
(На зустріч виходить Лісовик)
Лісовик: Добрий день, діти і дорослі! Я – хазяїн цього лісу Лісовик.
А ви звідки? Як називається ваш дитсадок?
Діти: «Снігуронька!»
Ведуча: Ми відправились в туристичну подорож і наш веселий потяг привіз нас до цього лісу. Далі дороги ми не знаємо. Може ти нам покажеш?

Лісовик: З задоволенням покажу. В нашому лісі туристів чекають складні

перешкоди. А тих, хто подолає ці труднощі, чекає сюрприз. Може ви й мене чомусь цікавому навчите? Я бачу ви спортсмени?
Ведуча: Так, наші діти займаються спортом та танцями.
Лісовик: Що, щей танцями? Якими?

Ведуча і діти: Спортивними!

Ведуча: Хочеш, ми зараз як раз будемо вчити новий танок і тебе навчимо?

Лісовик: Із задоволенням.

Ведуча: Ставай з нами.

3 . Розучування танцю з м’ячами та обручами.

Лісовик: Мені так сподобалось вчити танок, я своїх друзів теж навчу. Дякую вам, діти.

Ведуча: Лісовичок, покажи нам свій ліс. Які тут у вас складні перешкоди?
Лісовик: Саме перше, що на вас чекає, це болото.
Навкруги самісінька вода. Як ви переправитесь?
Ведуча: А в нас є човни. І для кожної команди цілих два.
Зараз ми покажемо, як ми подолаємо цю перешкоду.
Естафета «Переправа» ( перший учасник надіває на себе обруч і біжить до кеглі, оббігає її, добігає до своєї команди, забирає одного учасника і вони уже вдвох біжать до кеглі. Так доти, поки вся команда буде в обручі).
Лісовик: Гарно вправились.
Ведуча: А що ж нас чекає далі?
Лісовик: Далі дороги знов нема. Був у лісі на минулому тижні буревій. Позавалював деревами всі доріжки. Пробратись неможливо.
Ведуча: А може ми відпочинемо?

4 . Музично - рухлива гра «Танець природи».

Ведуча: А ми маємо ось такий тунель, ми по ньому і пройдем додому з

новими силами.

 

Естафета «Тунель»

Ведуча: Ось які ми молодці! Зараз давайте трошки перепочинемо.

5 . Вправи на розслаблення м'язів ; дихальні і на зміцнення постави.
Піднімання рук - на вдиху. Вільне опускання рук - на видиху.
Речитатив :
Носом - вдих , а видих - ротом ,
Дихаємо глибше , а потім –

Марш на місці , не поспішаючи ,                              
Якщо погода гарна!                                                           
Лісовик: Молодці і діти. Ви подолали всі перешкоди. Я обіцяв, що переможців чекає сюрприз. А ви всі переможці, бо перемогли труднощі.
Подивіться уважно довкола, може ви щось знайдете?

Діти знаходять кошик з фруктами.

Прощальний уклін . Вихід із залу танцювальним кроком.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перспективне планування спортивно-танцювальних занять під час організованого гуртка «СА-ФІ-Данс»

Друк

Карачун Людмила Петрівна – вихователь-методист, стаж роботи в дошкільному навчальному закладі «Снігуронька» с.Новопілля Криворізького району. Стаж роботи 25 років.

«Перспективне планування спортивно-танцювальних занять під час організованого гуртка «СА-ФІ-Данс»

 

Практична  робота в  дошкільному  закладі по фізичному розвитку з використання спортивних танців дозволяє  отримати такі результати:

- відбувається зміцнення опорно-рухового апарату;

- удосконалюється серцево-судинна, дихальна  та нервова системи;

- розвиваються фізичні можливості дитини;

- підвищується працездатність, знижується відчуття втоми;

- покращується процес саморегуляції, самоконтролю та самозбереження;

- формується правильна постава;

-розвивається м’язова сила, гнучкість, витривалість, швидкісно – силові і координаційні здібності;

-формуються навички самостійного вираження рухів під музику;

-зміцнюється здоров’я дитини, її фізичний і розумовий розвиток;

-формуються навички виразності, граціозності і витонченості танцювальних рухів;

-відбувається профілактика плоскостопості.

Система танцювально – ритмічних вправ  зорієнтована на баланс та гармонію всього тіла, в якій основний акцент спрямований на пластичність, розтяжку та планомірний розвиток усіх м'язів.

Використання  усих  танцювальних  вправ у фізичному вихованні дітей

дошкільного віку приносить багато користі:

-  для зростаючого організму дитини;

- для становлення особистості та свідомості;

- для навчання дітей з любов'ю і увагою  ставитись до свого організму, піклуватися про нього;

- виховання інтересу до занять фізичною культурою;

- для формуваня у дітей понять про здоровий спосіб життя.

Отже,  можна вважати , що використання спортивних танців, ігрових рухливих ігор різної спрямованості на заняттях  гуртка  спортивного танцю в своєму колективі значно підвищують рівень і темп розвитку наших дошкільнят.

Пропоную перспективне планування для спортивно-танцювального гуртка з дітьми середнього і старшого дошкільного віку першого та другого року навчання.

 

Перший рік навчання


Вересень-жовтень
1 . Диско - розминка.
Ходьба звичайна по колу - стежити за поставою , вчити рухатися відповідно до характеру музики. Домагатися чіткого , ритмічного і бадьорого кроку. Ставити ступні паралельно одна одної.
Ходьба , повернувшись спиною по ходу руху, в колі - вчити орієнтуватися в просторі , бігати легко, невимушено  не наштовхуючись один на одного.
Біг, високо піднімаючи коліна - відчувати характер музики і передавати його в русі. Вчити бігати легко, ритмічно.
Ходьба на місці , стискаючи і розтискаючи кулачки , плавно піднімаючи і опускаючи руки , - домагатися чіткості при виконанні рухів.
Присідання в пружині - закріплювати навички пружного руху,  уникати напруженості в ступнях , колінах , стегнах , контролювати узгодженість рухів різних частин тіла.
2 . Ігропластика . Спеціальні вправи для розвитку сили м'язів.
Морські фігури :

«Морська зірка» - лежачи на животі, прогнувшись, руки в сторони, ноги нарізно.

«Морський коник» - сівши на п'ятах, руки за голову.

«Краб» - пересування в упорі стоячи, зігнувшись, ноги зігнуті нарізно. «Дельфін» - лежачи на животі, прогнувшись, руки вгору в « замок».
3 . Навчання рухам танцю «Ми – гімнасти» ( з м’ячами).
4 . Музично - рухлива гра «Дзеркало» .
5 . Ігровий самомасаж :
Погладжування рук і ніг в оглядово- ігровій формі ( « Долоньки - гумка », змиваємо водичкою руки і ноги).

Листопад-грудень
1 . Диско - розминка :
Ходьба: на п'ятах, на зовнішній і внутрішній сторонах стопи.
Біг різко виносячи ноги  вперед, потім назад, продовжувати вчити дітей бігати легко, ритмічно, відриваючись від підлоги якомога вище, не затискаючи руки.
Ходьба на місці, схрещуючи руки перед собою, піднімаючи та опускаючи їх, продовжувати вчити дітей переносити вагу тіла з однієї ноги на іншу, не відриваючи  носок від підлоги, похитуючи при цьому стегнами. Координувати рухи рук і ніг.
Ходьба на місці , обертаючи кисті рук, піднімаючи і опускаючи їх.
Стрибки - вчити в стрибку виставляти по черзі то праву, то ліву  ногу.
2 . Ігроритміка «Сніжинки », « Ліхтарики ».
Присідання з погойдуванням рук вправо, вліво.
Крок вперед, руки вгору, крок назад, руки вниз.
Махи руками вгору по черзі, з присіданням.

Ходьба по колу, відтягуючи ноги.
3 . Розучування танцю « Кукарача» ( з султанчиками).
4 . Музично - рухлива гра «Сад ».
5 . Вправи на розслаблення м'язів , дихальні та на зміцнення постави. Дихальні вправи на імітаційних та образних рухах.
Речитатив:

Подуємо на плече,

Подуємо на друге.

Нам сонце гаряче

Пекло цілий день.

Подуємо на живіт,

Як трубка стане рот.

А тепер на хмари –

І зупинимося зразу.

 

Січень-лютий
1 . Диско - розминка.
Ходьба, високо піднімаючи ноги в колінах, закріплювати навички чіткого ритмічного кроку. Стежити за поставою та координацією рухів. Ступні ставити паралельно одна одній.
Ходьба з носка на п'яту, відтягуючи носок ступні, плавно опускати ногу і пересуватися по залу.
Підскоки, повертаючись обличчям вперед по колу, тренувати дітей у сильному енергійному підскоку. Руки вільні.
Присідання на пружинці, уникати напруженості в ступнях, колінах, стегнах. Закріплювати навички пружного руху.
Кругові рухи стегнами, похитувати стегнами  вперед - назад, вправо - вліво. Закріплювати вміння переносити вагу тіла з однієї ноги на іншу.
Стрибки «віничок » по черзі на кожній нозі,  удосконалювати вміння стрибати , енергійно відштовхуючись від підлоги.
2 . Ігроритміка.
Плески  та  удари ногою на сильні і слабкі частки такту.
3 . Навчання танцю «Вогонь» ( зі стрічками).
4 . Креативна гімнастика « Творча імпровізація ».
5. Пальчикова гімнастика на почергове згинання та розгинання пальців в кулак.
Цей пальчик хоче спати,                           
Цей пальчик - стриб у ліжко!

Цей пальчик задрімав,                                
Цей пальчик вже заснув.
Встали пальчики. Ура!
У дитячий сад іти пора.

 

Березень-квітень 
1 . Диско - розминка.
Приставний крок, повертаючись обличчям ( спиною ) до центру кола, вчити  на кожному кроці чітко приставляти п'яту до п'яти. Крокувати легко, злегка пружинячи ноги. Корпус тримати прямо, не повертаючи його у бік руху.
Біг широким польотним рухом, вчити ритмічно, великими стрибками, сильно змахуючи руками. Корпус злегка нахиляти вперед.
Похитувати руками і тулубом (обидві руки в сторону), виконувати рухи в повному розслабленні з напівзігнутими колінами. Правильно координувати рух рук і ніг. Стежити за тим,  щоб руки не були затиснуті. Виконувати рух ритмічно відповідно до характеру музики.
Стрибки: бічний галоп, повертаючись обличчям ( спиною ) до центру кола; високі стрибки, передавати в русі стрімкий характер музики. По закінченні руху зупинятися стрибком на двох ногах. Стежити за правильним положенням ступенів, точно приставляючи п'яту до п'яти  на кожному кроці галопу не повертаючи корпус у бік руху. Закріплювати вміння дітей енергійно відштовхуватися від підлоги під час високих стрибків.
2. Ігроритміка.
Акцентована ходьба з виділенням сильної долі (рахунок 1 і 3 при музичному розмірі 4/4) ударом ноги або плеском.
3. Розучування танцю з м’ячами та обручами.
4. Музично-рухлива гра «Танець природи».
5. Вправи на розслаблення м'язів ; дихальні і на зміцнення постави.
Піднімання рук - на вдиху. Вільне опускання рук - на видиху.

Речитатив :
Носом - вдих , а видих - ротом,                                                       
Дихаємо глибше, а потім –

Марш на місці, не поспішаючи,                              
Якщо гарно навкруги!

Травень
Звітний концерт «Сонячні промінчики ».

 

Другий рік навчання


Вересень-жовтень
1.Диско - розминка.
Ходьба звичайна: вчити зберігати правильне положення корпусу, ступні ставити паралельно одна одній, опорою при цьому повинні служити поперекові хребці. Вчити тримати лопатки зближеними , груди припідняті, не піднімати плечі.
Бічний галоп: повернувшись обличчям до центру кола, вміти зупинятися стрибком на двох ногах. Не повертати корпус у бік руху.
Ходьба на місці, по черзі рухаючи плечима вгору і вниз, присідаючи і випрямляючись, легко переносити вагу тіла з однієї ноги на іншу. Координувати рухи  плечей з рухом корпусу.
Напівприсідання з нахилом голови ( вліво, вправо, вперед, назад), вчити розслабляти м'язи шиї. Розвивати гнучкість шийного відділу хребта.
Нахили в сторони, вчити дітей починати рух відразу після вступу.
Махи зігнутою ногою, вчити енергійно піднімати ноги, зберігаючи рівновагу.
Стрибки (високі), продовжувати вчити дітей підстрибувати, енергійно відштовхуючись від підлоги.
2 . Ігропластика.
Вправи для розвитку м'язової сили в образних та ігрових рухових діях і завданнях ( для м'язів черевного преса-лежачи на спині, згинання - розгинання ніг - « велосипед ».
Речитатив :
Я сиджу на велосипеді ,
Тільки вгору ногами.
І кручу педалі весело ногами.
Ех, покатаю ! Ех, покатаю!
Їдемо, їдемо - не поспішаємо,

А будемо втомлюватися – відпочиваємо.
3 . Розучування танцю з довгими стрічками.

4 . Музично - рухлива гра « Птах у клітці».

5 . Ігровий самомасаж.

Прогладжування окремих частин тіла в певному порядку в оглядово ігровій формі. Для кистів і пальців рук.
Листопад-грудень
1 . Диско - розминка:
Ходьба звичайна по колу в чергуванні з пружним кроком , закріплювати вміння дітей крокувати в характері музики. Точно разом з музикою починати і закінчувати ходьбу. Розрізняти динамічні відтінки.
Бічний галоп в чергуванні з підскоками, рухатися ритмічно, граціозно . Домагатися досконалої виразності при виконанні цих рухів.

Ходьба на місці з напівкруговими рухами голови до лівого плеча, потім до правого, розвивати гнучкість шийного відділу хребта , плавно переводячи голову з одного положення в інше.
Напівприсідання з поворотом тулуба вправо і вліво, стежити за координацією руху  рук, ніг, стегон, ступенів, колін . Розвивати еластичність м'язів при похитуванні.
Нахили тулуба вправо і вліво, виконувати рухи активно, динамічно.
Махи зігнутою ногою вперед, робити махи, зберігаючи рівновагу і правильне положення корпусу.
Стрибки (2-3 видів), продовжувати розвивати  вміння легко відриватися від підлоги.
2 . Ігропластика.
Спеціальні вправи для розвитку м'язової сили в образних рухових діях і завданнях.


Щоб красиво нам ходити,
Треба м'язи всі зміцнити,
Живіт і спинку підкачаємо,
Поставу горду поставимо.
« Зміцни животик » - з положення лежачи на спині піднімання зігнутих ніг.
« Зміцни спинку » - лежачи на животі, руки вгору, прогнутися .
«Відпочинок» - ходьба по колу з правильною поставою під музичний супровід.

3. Розучування танцю  «Дитинство».

4. Музично - творча гра « Танець вогню».
5. Ігроритміка .

Ходьба на кожен рахунок і через рахунок з ударами долонь .
Січень-лютий
1 . Диско - розминка.
Чергування ходьби, високо піднімаючи коліна з підскоками, розвивати вміння вільно переходити від активного кроку до легкого підскоку.
Бічний галоп повертаючись обличчям до центру кола, в чергуванні з кружлянням на підскоку навколо себе, стежити за правильною координацією рук і ніг, передавати в русі легкий характер музики.
Ходьба на місці переносячи вагу тіла, ходьба вперед - назад, вправо навколо себе, вліво навколо себе, вчити дітей починати рух з носка . Ритмічно згинати і розгинати коліна.
Круговий рух рук зі стисканням і розтисканням кулачків, виконувати рухи

ритмічно. Уникати напруги кистей рук.
Кругові рухи тулубом починаючи рух разом із музикою, не відставаючи і не випереджаючи її . Зберігати рівновагу .
Стрибки на одній нозі, згинаючи і розгинаючи вільну ногу, вчити додавати довільні рухи руками і головою.
2 . Ігроритміка.
Виконання вправи під музику з притупуванням під сильну частку такту.
Стоячи, руки на поясі. Нахил вперед, випрямитися, притупування.
3 . Навчання танцю  «Веселі спортивні танці».
4 . Музично - рухлива гра «Струмочок ».
5 . Вправи на розслаблення м'язів, дихання і на зміцнення постави.
Дихальні вправи на імітаційних та образних рухах.
Повітря м'яко набираємо       - вдих.
Пузир червоний надуваємо   -видих.
Нехай летить він до хмар      - вдих.
Допоможу йому я сам!         - видих.

Березень-квітень
1 . Диско - розминка:
Пружинячий крок у чергуванні з підскоками, удосконалювати сильний енергійний підскок . Вміти чітко переходити від активного руху до більш спокійного, плавного.
Кругові рухи руками ( по черзі правою, лівою) - вчити відзначати сильні частки в тактах . Домагатися, щоб діти відчували моменти розслаблення м'язів рук.
Погойдування руками і тулубом (руки в сторони), продовжувати вчити дітей доповнювати рух  розслабленням напівзігнутих колін.
Нахили тулуба вперед, вчити прогинати і випрямляти спину.
Кругові рухи стегнами, удосконалювати уміння переносити вагу тіла з однієї ноги на іншу, похитуючи стегнами.
Стрибки, закріплювати вміння дітей ритмічно підстрибувати, зберігаючи правильне положення корпусу.
2 . Акробатична вправа.

Тримати корпус прямо, зберігати рівновагу . Вертикальна рівновага на одній

нозі з різними рухами рук.
Речитатив :
На одній нозі постій -но,
Ніби ти солдатик стійкий.
Ногу праву потримай,
Та дивись не впади .
А тепер постій на лівій,
Якщо ти солдат сміливий ?!
3 . Навчання танцю  «Флешмоб».
4 . Музично - рухлива гра « Розплутати мотузку ».
5 . Вправа на розслаблення м'язів , дихальні і на зміцнення постави.
Один, два, три, чотири, п'ять!
Всі ми вміємо рахувать.
Відпочивати вміємо теж -
Руки за спину покладеш,

Голову піднімеш  вище
І легко подихаєш  повітрям чистим.
Травень
Звітний концерт «Весняна зустріч ».

 

 

 

 

Спортивно-танцювальний гурток: залікові концерти

Друк

Карачун Людмила Петрівна – вихователь-методист, стаж роботи в дошкільному навчальному закладі «Снігуронька» с.Новопілля Криворізького району. Стаж роботи 25 років.

«Спортивно-танцювальний гурток: залікові концерти»

 

Дошкільний вік – один з найбільш відповідальних періодів у житті кожної людини. Саме в ці роки закладаються основи здоров’я, гармонійного розумового, морального і фізичного розвитку дитини, формується особистість людини.

Рівень розвитку рухових  якостей  в даний   період знаходиться на невисокому рівні , який не може бути задоволений сучасним вимогам, що пред'являються до фізичного виховання  в дошкільних установах. Тому , проблема виховання рухово- активних якостей вельми актуальна і вимагає подальшого її вдосконалення.

Ігровий спортивний танець здатний вирішити різні проблеми дитини . Він може мати  як тренувальний , так і розвивальний корекційний характер. Систематичні танцювальні заняття з дітьми носять багатофункціональний характер , вони сприяють розвитку і вдосконаленню не тільки рухово- координаційних  навичок, а й підвищують культурні орієнтації танцю в чому збігаються з цілями і завданнями фізичної культури .

Вплив спортивного танцю на рухову активність дітей дошкільного віку важко недооцінити. Результатами уроків спортивного танцю є індивідуальний розвиток кожної дитини в групових заняттях і здатність дошкільнят  до продуктивного виконання загальнокультурних , загальнолюдських функцій і видів навчальної діяльності .

Спортивні танці мають велику цінність для фізичної підготовки дітей 4-6 років у дошкільних установах , так як вони включають рухові дії, що вимагають прояву координаційних здібностей , для яких даний вік є сенситивним періодом для їх розвитку .

Танцювально – ритмічні танці  різнобічно впливають  на опорно – руховий апарат, серцево – судинну, дихальну і нервову системи людини.

Емоційність досягається не тільки музичним супроводом і елементами танцю, що входять до вправи танцювально – ритмічної гімнастики, але й образними вправами, сюжетними композиціями, які відповідають віковим особливостям дошкільнят, схильних до наслідування, копіювання дій людини і тварин.

У цьому зв’язку актуальною стає проблема розробки програми з використання нетрадиційних різноманітних форм, засобів, методів фізичного, естетичного та музичного виховання дітей.

Основною формою організованого навчання фізичним і танцювальним вправам в дошкільному закладі є рухові  активні заняття в спортивному гуртку. Мотиви виконання активних дій дітей на заняттях різноманітні.

Пропоную вашій увазі сценарії залікових концертів спортивного танцювального гуртка «СА-ФІ-Данс»

 

Сценарій залікового концерту «Сонячні промінчики»

 

У середині кімнати стоїть стілець. З-за дверей доносяться схлипування, ридання. До зали входить ведуча в костюмі клоуна.

Ведуча: Здраствуйте , діти! На жаль , сьогодні нас на дитячому святі зустрічає невесела музика , а сумні схлипування . І якщо ви мені не допоможете , нам доведеться їх слухати цілий день  і не буде ніяких ігор , ніяких танців. Ви ж  мені допоможете ? ( діти відповідають).

Ура! Ура! Скільки у мене помічників ! Як я рада! Тоді я розповім вам , що тут сталося. В одній народній казці у одного царя народилася дочка - значить , царівна. З дитинства дівчинка була розбещеною , примхливою ​​. А тут ще цар посварився з Бабою - Ягою , хотів її з території царства прогнати . Так вона зачарувала царівну , сказала : царівна буде доти плакати, поки її хто-небудь не розвеселить . Ніхто не зміг розвеселити царівну. І ось тепер вся надія на мене і на вас , звичайно. Кажуть , тут самі веселі діти. Це вірно? Ура! Ура! Тоді у нас все вийде.

Плач стає голосніше. Ридаючи , виходить царівна Несміяна,  сідає на стілець , голосно сякається у величезний хустку і схлипує .

Ведуча (пошепки ) : А ось і вона. Будемо веселитися. ( Робить реверанс у бік Царівни . ) Доброго ранку , Ваше Мокрійшество ! Який у нас настрій сьогодні з ранку ?

Царівна : Поганий. ( ридає ) .

Ведуча: А чи не завгодно вашій милості  подивитися , як весело грають дітки ?

Царівна : Не завгодно. ( ридає ) .

Ведуча (пошепки ) : Хоч і цвіла , а царівна -таки. Доведеться тішити її примхи . Малята , давайте покажемо , як ми вміємо грати . Я вам розповім , що бачила в

зоопарку , а ви , якщо не вірите , голосно хором говорите : «Це просто дурниця! »

А якщо вірите - « Бачили , бачили , в зоопарку бачили» .
За гратами біля воріт,
Спить величезний бегемот.
Діти : Бачили , бачили , в зоопарку бачили.

Ведуча: А плямиста гієна точить кігті об поліно .
Діти : Це просто дурниця!

Ведуча: До чого лютий хижий звір - великий верблюд.
Діти : Це просто дурниця!

Ведуча: На хвостах висять мавпи , ох  і  раді дітлахи .
Діти : Бачили , бачили , в зоопарку бачили.

Ведуча: Поні , маленькі поні , до чого красиві коні .
Діти : Бачили , бачили , в зоопарку бачили.

Ведуча: За морями , за долами ходить курка з рогами.
Діти : Це просто дурниця!

Ведуча: Вище осики та ялини  полетіли раптом пінгвіни .
Діти : Це просто дурниця!

Ведуча: А вчора - ось це справа!
Свиня  по небу летіла !
Діти : Це просто дурниця!

Останній раз «Це просто дурниця! » Царівна кричить разом з дітьми , клоун обертається , дивиться на неї і плескає в долоні . Несміяна починає голосно плакати.
Ведуча: Так, таких уважних дітлахів складно обдурити . Але ж обмани мої - не обман, а просто вигадка - для гарного настрою , для веселого сміху.
Царівна : Погана гра , нудна , в такі ігри тільки маленькі діти грають , а я вже велика , мені не цікаво ( сякається , плаче ).
Ведуча : Так , з першого разу не вийшло. Але нічого , не турбуйтеся. Ми зараз що-небудь придумаємо . Діти , що ви ще любите робити ? ( Діти відповідають. ) Ура! Ура! Тепер я знаю , як нам розвеселити царівну Несміяну . Давайте покажемо їй ,

як ми вміємо танцювати. Може бути  таке, що і вона захоче танцювати з нами і

розвеселиться . Діти , покажемо , як ми танцюємо ?

Грає музика , діти танцюють  танок  « Кукарача» ( з султанчиками).
Дитяче свято в розпалі. Наприкінці танцю клоун за обидві руки тягне Несміяну танцювати , вона піддається , повільно і мляво рухається. Коли музика закінчується,  Несміяна сідає на своє місце і починає плакати.
Царівна : Не хочу танцювати , не буду. Я не вмію танцювати , як дітки ( ридає ).
Ведуча: Не плакати треба , Ваша Серйозність , а вчитися.

Царівна : А як вчитися ? Я не вмію вчитися.
Ведуча: Малята , покажемо , як ми вчилися танцювати , наприклад , ламбаду . Вчитися - це майже все одно , що грати . Ось всі хлопці стали в коло , і Ви , Ваше Вашество , теж ставайте.

Проводиться гра. Несміяна робить рухи разом з усіма. Після гри Несміяна стоїть у колі , схлипує .
Царівна : Не подобається мені ваша гра , не царська це справа.
Ведуча: Не подобається ця - ми іншу знаємо. Вона називається «Музичні змійки».
Усі гравці діляться на три групи , побудовані в колони в певному місці залу . Кожна колона дітей вибирає собі певну мелодію. Наприклад , перша група вибирає музику з мультфільму «Крокодил Гена» , друга -  з мультфільму «Білі хмарки», третя -  з мультфільму «Антошка».
Як тільки зазвучала одна із мелодій , колона , яка вибрала її , повинна рухатися по залу в будь-якому напрямку. Але раптом зазвучала інша мелодія , так само діє наступна колона , а перша зупиняється і приймає упор присівши . При звучанні третьої мелодії дії команд відбуваються аналогічно. Яка колона не помиляється при впізнаванні своєї мелодії , та і виграє.
Проводиться гра.
Царівна ( капризно ): Я втомилася від ваших ігор. Вони мені набридли . Мені нудно.
Ведуча: Знову не вийшло. Що ж робити ?
Царівна ( крізь сльози) : А ви ще потанцюйте , я , так і бути , подивлюся.
Ведуча: Дітки , будемо танцювати? Тільки ви повинні танцювати ще веселіше , щоб царівна перестала плакати.
Звучить музика , всі танцюють . Несміяна пританцьовує на стільці. Коли танець закінчується , Несміяна починає голосно ридати.
Ведуча: Ваше Мокрійшество! Невже Вам не сподобалося , як ми танцюємо ?
Царівна : Сподобалося . Мені просто сидіти тут набридло !

Ведуча: Ура! Ура! Виходить ! Ідіть , Несміяна , танцювати разом з нами!
Царівна ( витирає хусткою очі ): Ні , танцювати я не буду , ви будете з мене сміятися , а от пограти  ви мене умовте ,і я тоді обов'язково виграю.
Ведуча: Ну , якщо прикласти старання , вміння , спритність , Ви обов'язково виграєте.
Царівна : Тоді я спробую.
Ведуча: Ура! Ура! У нас все вийде! А яку ж гру запропонувати Несміяні ? Я придумала ! Всі дівчатка люблять стрибати через скакалку. Дівчатка , ви ж вмієте стрибати через скакалку ?
Дівчатка відповідають.
Царівна ( ридає ) : А я не вмію.
Ведуча: Не плачте , Ваша Запліснявілість , цьому так легко навчитися. Дивіться !

( Ведуча стрибає на скакалці ).
Царівна : А у мене вийде ?
Ведуча: Звичайно , тримайте скакалку ось так і стрибайте .


У Царівни не виходить кілька разів , потім вона починає стрибати.

Ведуча: Ура! Ура! Вийшло . От і давайте проведемо змагання, хто більше разів стрибне , ви чи я . А ви , діти , рахуйте.

Царівна стрибає більше.

Царівна : Я перемогла , я завжди перемагаю , я ж Царівна .
Ведуча (пошепки дітям ) : Це я спеціально їй поступилася , нехай похвалиться . А тепер подивимося , Ваше Вашество , як дівчатка стрибають. Зараз ми зберемо дві команди. Одна команда називається Команда Царівни Несміяни , а інша - Команда самого веселого , найрозумнішого клоуна , тобто мене . Приготувалися : раз , два , три . З кожної команди я вибираю двох помічників. Вони будуть розкручувати скакалку. Хто про прострибає 10 разів - залишається , а хто менше 10 разів - виходить з гри.

У грі беруть участь всі діти.

Ведуча: Перемогла команда ... Так , стрибати ви вмієте.
Царівна :

Не доїхати , чи не дострибнути ?
Ну , ще туди-сюди.

Але не дістати його руками ?
Це просто ....
Діти , ну це ж просто ...
Діти : Дурниця !
Царівна : Дітки , правда ж , дістати до носа дуже просто ?
Ведуча: Ах , Ви так заявляєте ? Беремося швиденько правою рукою за ніс , а лівою за праве вухо і , за моєю командою , поміняємо руки місцями. Приготувалися , міняємо ! Раз , два , три! Поміняли ? Не вийшло ! Я ж казала , що вам до носа не дістати ! Спробуємо ще раз .

Несміяна сміється над переможеними учасниками дитячого свята.

Ведуча (пошепки ) : Хлопці , ви нічого не помітили? Несміяна засміялася ! Ура! Ура! Вийшло .
Клоун бере Несміяну за руку і кружляє з нею.

Царівна : Я і сама не помітила , коли мені стало смішно. А давайте ще потанцюємо , я думаю , у мене вийде.
Ведуча: Звичайно , звичайно ! Зараз затанцюють діти танок  з м’ячами.

Танцювальна пауза .

Царівна : А у мене для вас подаруночок є. За те , що ви мене розвеселили , - чесне слово , я раніше не вміла сміятися , а тепер у мене навіть плаття висохло , - за все це я дарую вам сонячні промінчики ! Вони завжди будуть приносити радість і веселощі. Плакс не буде ніколи!

Загальний танок.

В  святково прикрашений спортивний зал заходить ведуча.

Ведуча: Добрий день, діти! Добрий день, наші гості! Сьогодні вранці до мене прилетіла пташка і запросила нас усіх в гості до чарівного весняного лісу. Ви хочете побувати в лісі? Тоді вирушаємо. А тільки до лісу далеко і тому я пропоную вирушити туди на потязі. Ставайте всі один за одним – це будуть вагончики, а я буду ведучим – машиністом тепловозу.  А тільки слухайте такі правила проїзду: щоб не було сумно їхати, ми включимо музику. Рухатися треба під відповідний темп музики. Зрозуміли? Ну що, готові? Поїхали!

 

Проводиться гра «Поїзд їде».

 

Ведуча: Ось ми і потрапили до лісу. Виходьте із вагонів. Подивіться як тут гарно.

За дверима чути якийсь шум.

Ведуча: Що це там таке? Ми комусь заважаємо?

До зали заходить повільно згорблений ведмідь.

Ведмідь: Ой, хто це мене розбудив?

Ведуча разом з дітьми: пробач Ведмедику, ми не хотіли, не сердьсь.

Ведмідь: Та я не сердитий, я дякую вам за те, що ви мене розбудили. Мені вже треба було вставати після зимової сплячки. А от тільки я не можу ніяк розходитися, розігнутися, щось у мене спина не розгинається. Так мені важко!.

Ведуча: Ми з дітками знаємо, що треба зробити. Правда, діти?

Діти: Треба зробити зарядку!

Ведмідь: Та яка там зарядка! Я ж вам кажу, що не можу розігнутися.

Діти: А ну, ставай з нами на зарядку і сам тоді побачиш, допоможе вона чи ні.

Ведмідь: Ну спробую.

 

Загальнорозвивальні вправи під музику «Солнышко лучистое»

Ведмідь ( радісно): Оце так зарядка! Я так гарно себе почуваю! Кожну весну не

міг після зимової сплячки розігнутися. А тепер я знаю, що треба робити – зарядку. Я своїх діточок навчу робити кожен день зарядку. Дякую вам усім. Піду до своїх малят. А вам, діти, ось дарую мед, щоб пили з чаєм і не хворіли.

 

Діти: Дякуємо!

Ведмідь: До побачення!

Ведуча: Яку ми добру справу зробили, діти!

 

Звучить музика і група дітей танцює танок Вогню.

 

За ялинкою чути чийсь плач.

 

Ведуча: А це що таке? ( йде до ялинки і заглядає, виводить зайчика). Чого це ти плачеш?

Зайчик: Як же мені не плакати, якщо вогонь спалить зараз мій будиночок. А я один, що можу зробити?

Ведуча: Ти не один, ми тобі допоможемо. Правда, діти ? Домівку твою врятуємо від вогню. Виходьте сюди, діти.

 

Проводиться гра  «Пожежники» - естафета.

Взяти відерце, зачерпнути небагато води, пройти через місточок, вилити воду у велике відро і повернутися назад. Воду не розливати, йти обережно по місточку.

 

Ведуча: Ну що, Зайчику, погасили  ми вогонь?

Зайчик: Ви врятували мій будиночок. Почекайте, я зараз вам винесу гостинці.

(Виносить корзинку з морквою). Я вам даю моркву, вона багата вітамінами. Будьте здорові і мене згадуйте. Ще раз вам дякую за допомогу. До побачення!

Ведуча: І ще одну добру справу ми з вами, діти, зробили. Приємно робити добро?

А це що тут під ялинкою? Подивіться!

Діти відповідають, що це проліски.

Ведуча: Затанцюємо?

 

Танок «Дитинство з квітами».

Ведуча: А хто це стукає до нас у двері? ( заходить Білочка)

Білочка: Я почула від своїх лісових звірят, що ви до нас в ліс в гості прийшли тай вирішила попросити допомоги. Я знаю ви вмієте робити різні спортивні вправи, вмієте танцювати, гасити вогонь, взагалі усім допомагаєте. А чи зможете ви мені допомогти?

Ведуча: Та вже скоріш кажи що допомогти.

Білочка: А допомога непроста. Мені в лісовій школі дали завдання вирішити задачі, а я сама не можу вирішити. Ви мені допоможете? Це ж  математика!

Ведуча: Ну і що! Ми вміємо задачі вирішувати по математиці. Так, діти?

Діти: Так!

Ведуча: Кажи свою задачу.

Білочка: Ось у мене було 5 грибочків ( викладає на дошку), потім я ще 3  грибочка знайшла  (викладає). Скільки грибочків у мене всього стало?

Діти вирішують і викладають відповідь.

Білочка: А це правильна відповідь? ( до ведучої).

Ведуча: Так, стало 8 грибочків. Це правильна відповідь. Діти вирішили вірно.

Білочка: А ось іще одна задача. У моєї подружки було 7 горішків (викладає). Вона мене пригостила і дала 2 горішка( викладає). Скільки у неї залишилося горішків?

Діти вирішують і викладають відповідь.

Білочка: А це правильна відповідь? ( до ведучої).

Ведуча: Так, залишилося у твоєї подружки 5 горішків. Це правильна відповідь. Діти вирішили вірно.

Білочка: Ура! Ура! Ура! Я теж правильно вирішила.

Ведуча: Хочеш з нами потанцювати?

Білочка: Дуже хочу.

 

Танок «Веселі спортивні танці».

Білочка: Дякую вам за все. Піду до своєї подружки, навчу її гарно танцювати, як ви мене навчили. А вам, діти, ось дарую горішки лісові, почастуйте їх. До побачення!

Діти : Дякуємо, Білочка! До побачення!

Ведуча: Ось і прийшов час нам повертатися до свого дитячого садку. Сідайте в потяг.

 

Проводиться гра «Поїзд їде».

Ведуча: Ми вже і на місці! Сподобалась вам подорож? Що цікавого було? Що

запам’яталось? Які подарунки отримали?

А зараз всі разом затанцюємо танок «Флешмоб»

 

photo3photo2photo1

 
Більше статтей...
  • МОДЕЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО – ПІЗНАВАЛЬНИХ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ В РІЗНОВІКОВІЙ ГРУПІ
  • Розвага “НА ПОСИДЕНЬКИ ДО ВИШИВАЛЬНИЦЬ”
  • Інтерактивні форми роботи з педагогами
  • Статті на тему розвитку дітей дошкільного віку


Сторінка 9 з 64

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.