Учительський Журнал он-лайн

 
Дошкільний навчальний заклад

Контрольно-підсумкове заняття з математики у старшій логопе

Друк

Тема: «Допоможемо Бджілці-трудівниці»

Програмовий зміст: виявити обсяг знань з розділів математики.Перевірити навички прямого,зворотного рахунка,рахунка від заданого числа.

Закріпити поняття «більше», «менше», «порівну» ,користуючись знаками ,=;  знання про вимірювання,користування умовною міркою.Закріпити склад чисел:6,7,8,9,10.

Вправляти в умінні складати задачі,називати геометричні фігури, формувати вміння  знаходити предмети.які їх нагадують.

Уточнити знання дітей про часові проміжки:місяці;знання про годинник.

Розвивати логічне мислення ,спостережливість,пам’ять,мовлення.

Виховувати увагу, самостійність,витримку,звичку до самоконтролю.

Обладнання:іграшки:бджілка , ведмідь,м’яч;  Д/ гра «На що схоже»;вулик;                                                         для вимірювання сиропу: дві банки, склянка, сироп ,фішки;  Д/ гра  «Порівняй сонечок»;                               годинники на кожну дитину; Д /гра «Склад числа»;олівці;   банка з медом, цукерки «Бджілка».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття:

-Діти, яка зараз пора року?(Весна)

- Як ви здогадалися, що на вулиці весна?

- За якими ознаками?

-А які весняні місяці ви знаєте?

- Літні ? Осінні? Зимові?

- За допомогою чого ми можемо визначити, який зараз місяць?(За допомогою календаря)

-Малята, сьогодні на  заняття до нас завітала гостя. Відгадайте, хто вона?

Наче птиця, крила має,

Все літає і співає:

Я медок вам ношу,

Не чіпай, бо вкушу,

Так лякає нас мала,

А звуть її…    (Бджола)

- Справжнім вісником весни серед комах є бджоли.

Бджілка-трудівниця залетіла до нас,

До роботи бджілка запросила нас.

Зараз на занятті бджілці допоможемо,

Разом з трудівницею все зробити зможемо.

-         Наша бджілка хоче, щоб ми розім’ялися і трішки з нею погралися.

Д/гра «Рахуй далі»

Летів рій бджілок зі ста лічилок.

Зійшлися діти,  давай лічити,

бо наша бджілка, немов лічилка:

кого укусить -  жмурити мусить.

На цифру «10» заплющ оченята,

Зворотний відлік тому починати.

Один,два,три,чотири,пять,

Починаєм рахувать.

(Рахунок прямою,зворотною лічбою,лічбою від заданого числа)

-Порахуйте від 3 до 7;від 8 до 2;від 5 до 10;від 9 до 4.

 

На галявині казковій

Квіточки ростуть чудові.

Бджілка поміж них літає,

Склад числа в них викладає.

Д/гра «Склад числа»

Прилетіла до волошки:

«Дай мені нектару трошки.

Склад числа «6» викладай

І нектар свій забирай.»

Бджілка далі полетіла,

Й на ромашку поруч сіла:

"Я - ромашка! Не забудь-

Як склад числа «7» викласти тут"

Ну, а поруч ось тюльпан.

Цифру «8» ховає  там

Склад числа її викладайте

Будьте уважні і часу не гайте.

Кульбабка жовтенька

На ніжці тонкій

Склад числа «9»

Ховається в ній.

Ось дзвіночок лісовий

Дзвоном зустрічає

Завдання зі складом числа «10»

(Саша)  викладає.

. Цілий день я тут літаю,

Склад числа все викладаю.

Час мені вже поспішати,

Та сімейку годувати.

Бджілок щоб погодувати

Треба сироп приготувати.

Він солодкий і смачний

Додає багато сил.

- Діти ,а хто знає, з чого готується сироп?(З цукру та води).

- В чому виміряється цукор?(В кілограмах)

- В чому міряється вода?(В літрах)

-Якою міркою можна виміряти воду?(Умовною міркою)

-Що ми можемо взяти за умовну мірку?( банку,склянку, ложку)

-Малята,перед вами стоїть банка із сиропом, порожня банка, склянка. Як ми можемо дізнатися, скільки сиропу в ній?

- Що для цього треба зробити?( Треба виміряти.)

- Діти, давайте виміряємо сироп склянкою. До мене підійдуть Аліна та Марійка. Аліна буде вимірювати сироп, а Марійка виставляти фішки. (Діти вимірюють).

- Скільки склянок всиропу було в банці? ( Три.)

Погодувавши родину свою

На квіточці бджілка сиділа в саду

Напевно, та квітка була у меду

Напевно, та квітка солодка була,

Що й комаха-сонечко у гості прийшла,

Та прийшла вона не сама,

З собою друзів привела.

Д/гра  «Порівняй сонечок»

-Дітки,треба комах-сонечок з відповідною кількістю крапочок посадити на квіточку з тією цифрою,яка відповідає цій кількості. та порівняти їх за допомогою знаків рівняння.

 

Бджілка радісно летить,

І лиш крильцями дзвенить.

Діти їй допоможіть

І розминку розпочніть.

Фізкультхвилинка

Синьоокий ранок грає на сопілці,

Бджоленят в дорогу наставляє бджілка:

Де б ви не літали,чи в саду ,чи в лузі,

Уклоніться кожній квіточці в окрузі.

Кожен бутончик схилятися рад

Вправо і вліво,вперед і назад.

Тепер не страшні їм ні спека,ні злива-

Вони розквітають в букеті красивім.

Раптом де не взявсь-Ведмідь

Став він бджілоньку просить

Дай медочку піввідерка

Щоб поласувать смачненько.

Я медочку тобі дам,

Якщо виконаєш завдання.

У вулику їх ти бери,

Задачі розв’язуй з дітьми.

Обережно відчиняй,

Його довжину виміряй.

 

 

 

-Діти,в яких одиницях можна виміряти довжину вулика?(У сантиметрах)

- В яких одиницях можна виміряти довжину галявини, де стоять багато вуликів?(У метрах)

Діти з вулика беруть задачі та сідають за столи, розв’язують їх.

-Яку фігуру вам нагадує вулик?(Куб)

-Які геометричні фігури ви знаєте?(Об’ємні і площинні)

-Ось наступне,Ведмідь,завдання,

Приготуйтесь і ви,дітвора.

Кожен фігуру візьміть і на щось перетворіть.

Д/гра «На що схоже»

 

Золотий бджолиний рій

Носить мед у вулик свій.

Працювати бджілки охочі —

З ранку трудяться до ночі.

Логіку і ви розвивайте

Та від них не відставайте.

Задачі на розвиток логічного мислення:

1.У лютому у нашому дворі розквітли три ромашки та дві троянди.Скільки стало квітів?(Аніскільки. У лютому квіти не ростуть)

2.Скільки меду у порожній банці?( Аніскільки. Банка порожня.)

3.У вазі  три ромашки і два тюльпани.Скільки ромашок у вазі?(Три ромашки)

4.Скільки кінців у однієї палиці?А в половини палиці?(Два кінці).

На роботу,як на свято

Зійде лиш сонечко вгорі

Працелюбні і завзяті

Аж до вечірньої зорі.

-Діти,як ви гадаєте коли бджілки встають?(Як сонечко зійде)

Для них сонечко як годинник.

-Які види годинників ви знаєте?(настінні,настільні,наручні,пісочні,водяні).

-Чим відрізняються годинники?(формою,величиною,кольором).

-Чим схожі?(В них є циферблат,цифри,стрілки).

-Як називаються стрілки в годинниках?(Годинна і хвилинна).

-Яка стрілка рухається швидше?(Довга-хвилинна).

-Що вона показує?(кількість хвилин)

-Яка стрілка рухається повільно?(Коротка-годинна)

-Що вона показує?(кількість годин).

Чепуруха золотенька

Встала з сонечком раненько,

Треба,треба вже вставати

На сніданок кличе мати.

-Бджілка встає о сьомій годині.Малята,покажіть цей час на годиннику.

 

Новий день,нові турботи

Наша бджілка у роботі.

Цілий день бджола літала,

З квіточок пилок збирала.

-Діти,виставте на годиннику другу годину тридцять хвилин або о пів на третю.

 

Сонце заходить,вже вечоріє

У бджілки маленької немає вже сили.

-Покажіть на годиннику дев’ть годин.

 

Підсумок:

-Молодці,дітки,всі впоралися із завданням.

 

Ось і настала пора розлучатись.

Просимо тільки не забувати:

Кожна тварина варта любові,

В будь-який час,не лише у розмові.

-А зараз бджілка хоче пригостити вас смачним медом та цукерками.

 

 

 

 

 

 

" Зимонька до нас прийшла"

Друк

Наумова Антоніна Петрівна

Інтегроване заняття з розвитку мовлення та аплікаціії в техніці "Квілінг"

Вкладення:
Скачать этот файл (Конспект занятий.docx)"Зимонька до нас прийшла"[Інтегроване заняття з розвитку мовлення та аплікації в техніці "Квілінг"]23 Kb
Останнє оновлення на Субота, 12 липня 2014, 22:03
 

План гурткової роботи у техниці "Квілінг"

Друк

Наумова Антоніна Петрівна

Планування гурткової роботи у техниці "Квілінг" з дтьіми старшої логопедичної групи. яке допомогає вихователю розвивати у дітей не тільки художньо-естетичний смак, але й розвивати дрібну моторику руки, що є важливим для дітей з мовленнєвими вадами.

 

Проказы Ветерка

Друк

Обучению детей чтению с использованием методики М.Зайцева в старшей группе.

 

Конкурс-огляд "Творчий вихователь року"

Друк

Коваленко Тетяна Анатоліївна

Організація внутрішносадового конкурсу-огляду  "Творчий вихователь року", мета якого підвищення професійного рівня, стимулювання творчої активності педагогів.

Конкурс  дозволяє педагогам переглянути свій досвід роботи та колег, визначити  новітні методи й прийоми та зробити внесок в удосконалення  навчально-виховного процесу, дає можливість кожному учасникові виявити свою індивідуальність.

 


Сторінка 2 з 64

-----------------------------------------

 

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 

службы мониторинга серверов


© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.