Учительський Журнал он-лайн

 
Фізичне виховання

Конкурсний інноваційний урок модуль "Туризм"

Друк

Інноваційний урок у 6 класі, призер обласного туру Всеукраїнського конкурсу "Інноваційний урок фізичної культури і урок  фізичної культури з елементами футболу" 2012-2013 н.р.

У цьому інноваційному уроці за  модулем «Туризм» відбувається:

1. Навчання  в  центрі  якого  знаходиться учень  (самоуправління у творчих групах).

2. Пробудження  інтересу,  зацікавленості,  заохочення мислення.

3. Використані  методи  навчання,  які  підвищують     активність  учнів  у  навчально-виховному  процесі (групова творча гра).

4. Поєднання  теоретичних  знань  з  реаліями  життя,  перетворення  абстрактних   знань   у  цінності  і  вміння  учня (за допомогою групової гри теоретичні знання  відтворюються в практичному  завданні).

5. Розвиток  комунікаційні  навички (колективна самостійна робота. Вчитель виступає в ролі помічника  і спостерігача).

6. Зниження  критичності  та  самокритичності  особистості (творча колективна робота з теоретичним і практичним завданням).

7. Розвити  і  застосувати  аналітичне  мислення,  вміння  вирішувати  проблему  і  робити  раціональні  висновки.

8. Отримати  ґрунт  для  перевірки  теоретичних  знань.

9. Групове  розв’язування  творчої  проблеми (творче завдання з кінцевим результатом).

На уроці  створюю  такі  умови:  надаю  різнорівневі  ігрові  завдання,  які  ставлять  учнів  у  таку  ситуацію,  за  якої  їм  необхідно  буде  прийняти  рішення.   Ситуаційність  виконує  ряд  важливих  функцій,  які  допомагають  учням:

- глибше  зрозуміти  тему,  розвинути  уявлення;

- отримати  ґрунт  для  перевірки  теоретичних  знань;

- пробудити  інтерес,  підігріти  цікавість,  заохотити  мислити;

- отримати  додаткову  інформацію,  поглибити  знання, поєднати  теоретичні  знання  з  реаліями  життя,  перетворити  абстрактні  знання  у  цінності  і  вміння  учня;

- розвинути  і  застосувати  аналітичне  мислення,  вміння  вирішувати  проблеми  і  робити  раціональні  висновки;

- розвинути  комунікаційні  навички.

Учні  мають  визначити  основні  проблеми  і  виробити  стратегію  щодо  подальших  дій  і  рішення  поставленої  задачі.  Акцент  робиться  на  самостійну  роботу  на  основі  колективних  зусиль, але, учень  має  усвідомити,  що  користь  у  придбанні  знань  він  може  отримати  лише  в  тому  випадку,  якщо  він  буде  брати  активну  участь  у  рішенні  проблеми.  При  цьому  роль  вчителя  зводиться  до  спостереження  і  допомоги,  за  необхідності.  Все  це  надає  учням  можливості  застосовувати  на  практиці  здобуті  знання,  навички.

Через  те,  що  завдання  носить  ігрову  форму,  то  можна  сказати,  що  йде  ігрове  навчання,  яке  є  активною  пізнавальною  діяльністю  під  час  якої  учні  проявляють  ініціативу,  самостійність,  самодіяльність,  у  них

виробляється  активна  позиція,  створюється  емоційна  й  інтелектуальна  атмосфера,  психологічний  комфорт.  Діти  вчаться  спілкуватися,  критично  мислити,  ухвалювати  обдумані  рішення.

Все  вище  сказане  свідчить  про  те,  що  мною  використовується  метод  групового  розв’язання  творчої  проблеми,  де  використовуються  засоби,  які  знижують  критичність  і  самокритичність  учня і  тим  самим  підвищується  його  впевненість  у  собі.  Зниження  критичності  досягається  двома  шляхами:

- не  боятися  оцінки  оточуючих  і  вчителя;

- створення  сприятливих  умов – утворення  доброзичливої  атмосфери.

Останнє оновлення на Середа, 09 квітня 2014, 23:10
 

План-конспект інноваційного уроку з фізичного виховання у 8-му класі, гімнастика (колове тренування)

Друк

Мета: розвивати загальну витривалість засобами фізичної культури,координацію та спритність за допомогою вправ на рівновагу; оновити рухову пам’ять шляхом повторення набутих умінь і навичок, створення умов до самостійних занять фізичними вправами;закріпити техніку виконання перекидів уперед,назад; виховувати морально-вольові якості: колективізм, співпереживання за свою команду.

Артеменко Віктор Володимирович, вчитель фізичного виховання Малокаховської ЗОШ І-ІІІ ст. Каховської районної ради Херсонської області

 

Урок з волейболу 9 клас

Друк

Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

Тема: Удосконалення техніки блокування та нападаючого удару

 

Завдання: Прийом та передачі двома руками зверху та знизу, блокування нападаючого удару, нападаючий удар, швидке пересування по майданчику в різні напрямки та з різних положень; (за допомогою підготовчих вправ).

Артеменко Віктор Володимирович, учитель фізичного виховання Малокаховської ЗОШ І-ІІІ ступенів Каховської районної ради

Вкладення:
Скачать этот файл (відкритий урок.doc)Урок з волейболу 9 клас[ ]101 Kb
 

План-конспект уроку з фізичної культури

Друк

Коспект уроку  розділ "Спортивні ігри. Баскетбол"

Радулова Оксана Миколаївна

Вкладення:
Скачать этот файл (урок по розділу.doc)урок по розділу.doc[ ]152 Kb
 

План-конспект відкритого уроку

Друк

Матейчук Неля Любомирівна

План-конспект відкритого уроку з фізичної культури для учнів 6 класу. Модуль - плавання.

Вкладення:
Скачать этот файл (відкритий урок.doc)відкритий урок.doc[Техніка плавання способом «кроль» на грудях.]1885 Kb
 


Сторінка 1 з 38

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 

службы мониторинга серверов

Авторизація

Пошук

Переможці

Вітаємо з перемогою 
в конкурсі "Шкільний бібліотекар"

Номінація

"Бібліотекар-професіонал"

1 місце - Павленко Олена
(сертифікат + передплата на ШБ 2 півріччя + книга)

2 місце - Тимченко Ганна
(сертифікат + передплата на ШБ 2 півріччя)

3 місце - Пальонко Тетяна
(сертифікат + книга)

Номінація

"Молодий бібліотекар"

1 місце - Михалюк Галина
(сертифікат + передплата на ШБ 2 півріччя + книга)

2 місце - Павлів Наталя
(сертифікат + передплата на ШБ 2 півріччя)

3 місце - Кваша Ольга
(сертифікат + книга)

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com


© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.