Учительський Журнал он-лайн

 
Природознавство

Звіт про тиждень природничих наук

Друк

Матеріал містить план проведення тижня природничих наук та фотозвіт про проведені заходи. Кожен день тижня був присвячений окремим предметам. Заходи проходили у вигляді відкритих уроків із застосуванням ІКТ, учнівських конференцій, творчих конкурсів, інтелектуальних боїів, фотовиставки, віртуальної подорожі по країнах Європи, екскурсії до "живого музею" - навчального"Ландау центру", веб-квесту, участі у Всеукраїнському протиалкогольному проекті "Сімейна розмова".

 

физические явления. Природоведение 5 класс.

Друк

Автор: Картавых Вита Валентиновна, учитель биологии и природоведения Харьковской общеобразовательной школы № 58 Харьковского городского совета Харьковской области.

Урок создан на основе новой действующей программы для учеников 5 класса.

Останнє оновлення на Четвер, 09 квітня 2015, 18:19
 

Урок природознавства на тему "Охорона лісу.Значення лісу"."

Друк

В розробці уроку містяться матеріали щодо охорони і збереження багатств лісу.Учні ознайомлюються з видами рослин і тварин лісу,що занесені до Червоної книги України.Використовуються різноманітні методи і прийоми (загадки, ігри,завдання на картках,демонстрування відео і ін.),що забезпечують доступність і цікавість матеріалу.Сучасні масштаби екологічних змін створюють реальну загрозу природі і життю людини,тому мета уроку вчити дітей бачити і розуміти красу навколишнього світу,формувати потребу бережливо ставитися до природи,охороняти і збагачувати її.

Вкладення:
Скачать этот файл (Тема уроку.docx)Тема уроку.docx[ ]22 Kb
 

Лісостепова і степова зони України

Друк

Формування уявлення учнів про природні зони України, ознайомлення з рослинним і тваринним світом степової зони. Звертання увагу на пристосованість рослин і тварин до життя у цій зоні. Формування навички роботи з географічними картами.
Розвиток спостережливості, мислення, уміння аналізувати і робити висновки, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, вміння висловлювати свої думки.
Виховання бережливого, дбайливого ставлення до природи, патріотичних та естетичних почуттів.

 

Симоненко Любов Василівна, вчитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист комунального закладу освіти Жовтоводської середньої загальноосвітньої з профільними класами школи №8

 

урок Прирордознавства 2 клас

Друк

Ознайомитись з особливостями життя дерев, кущів і трав у зимовий період; вчити характеризувати стан дерев, кущів, трав*янистих рослин взимку; розвивати мовлення, увагу, пам*ять, увагу; виховувати емоційне сприйняття природи

Вкладення:
Скачать этот файл (ПРИРОДОЗНАВСТВО.docx)ПРИРОДОЗНАВСТВО.docx[ ]22 Kb
 


Сторінка 1 з 20


Новий сайт

Шановні користувачі та гості сайту .

Ми підготували для вас новий, яскравий і зручний сайт на якому ви зможете не тільки розповідати про свої розробки уроків і замовити сертифікати, але і з користю провести час зі своїми друзями та колегами в соціальній мережі , пограти в цікаві ігри та інш. Ми щойно запустили цей проект, встигніть пройти реєстрацію в числі перших і Ви зможете отримати унікальне і красиве посилання на свій профіль.

http://teacherjournal.in.ua/



Сплата online


Пошук

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 

Лічильник

Проверка сайта

© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2015 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.