«Схема индивидуального занятия по устранению НПиЧ»
Тема: «Схема Хаевская Анна Николаевна Школа Учитель-логопед. Из опыта работы.
индивидуального занятия по устранению НПиЧ»
Материалы обобщённого опыта работы Хаевской А.Н., учителя-логопеда высшей квалификационной категории логопедического пункта при общеобразовательной школе №9 г.Мариуполя Донецкой области по использованию биоэнергопластики и звуковых линеек в коррекционной работе с учащимися начальных классов с НПиЧ.
В работе представлены система упражнений и заданий, а также рекомендации учителям-логопедам по применению данного материала в практической деятельности. Материал будет полезен учителям-логопедам логопедических пунктов при общеобразовательных школах, учителям-дефектологам и неравнодушным родителям.
Вкладення:
НПиЧ.docx
|
[ ] |
31 Kb |
|
Корекційно-логопедична робота з розвитку креативного мислення в школярів з ПМР
автор роботи - Пастернак Олена Анатоліївна,учитель-логопед I кваліфікаційної категорії.
міста Кривого Рогу,логопедичного пункту при КЗШ № 27
Для розвитку креативного мислення у школярів з ПМР на корекційно-логопедичних
заняттях представлено казкотерапію,яка є корекцією середовищем.Казка розвиває всі психічні процеси дитини(мовні і немовн),додає насиченості корекційній роботі.
Вкладення:
корекційно-логопедична робота
|
[ ] |
18220 Kb |
Останнє оновлення на Середа, 04 березня 2015, 19:46
Диферненціація звука з
Поліщук Наталія Степанівна
Автоматизувати звук [з] у зв’язному мовленні, продовжувати роботу формування вмінь розпізнавати звуки. Закріпити правильну та чітку вимову звука [з] у складах, словах, словосполученнях, реченнях, під час діалогу. Розпізнавати та відтворювати мовленнєвий матеріал розмовно-побутового характеру.
Вкладення:
Диференціація звука
|
[Автоматизувати звук [з] у зв’язному мовленні, продовжувати роботу формування вмінь розпізнавати звук] |
16 Kb |
Корекційна робота - задачі, направлення, форми та методи. Консультація для вчителів загальноосвітніх
Анотація : В статті розглядаються основні задачі, методи, направлення та форми корекційної роботи з учнями з особливими потребами за умов інклюзивної освіти. В роботі розглядаються основні категорії учнів з вадами розумового та фізичного розвитку, що потребують додаткової уваги з боку вчителів, психолога та батьків. Поради , наданні в статті, будуть корисні для вчителів загальноосвітніх шкіл при створенні умов для інклюзивного навчання особливих учнів.
Автор: вчитель - логопед Льошкіна Ольга Анатоліївна
Вкладення:
корекційна робота - задачі, направлення, форми та методи. Консультація для вчите
|
[Стаття, в якій розглядаються форми та методи роботи з учнями з особливими потребами .] |
21 Kb |
урок-диспут
Урок-диспут для учнів 4 класу (зі зниженим слухом). Зінтегровано навчальний матеріал з української мови, розвитку мовлення, образотворчого мистецтва з використанням інтерактивних технологій.
|
|
Більше статтей...
-
урок-диспут
-
Логопедичні проблеми та шляхи їх подолання в умовах інклюзивної освіти
-
Конспект логопедичного заняття "Диференціація звуків [И]-[І] "
-
Автоматизація звуку Р в складах, словах, реченнях
|
|
Сторінка 1 з 11 |