Вчительський Журнал он-лайн

 
Психологія

Матеріали проведення тижня психології в школі

Друк

Мавдрик Наталія Олегівна, вчитель початкових класів, шкільний психолог.

Матеріал містить досвід роботи з проведення тижня психології в школі. В ньому розміщені заходи, які були проведення під час проведення тижня в Мар'є-Дмитрівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Софіївського району Дніпропетровської області в квітні 2015 року. Матеріал буде корисний для класних керівників та шкільних психологів

Вкладення:
Скачать этот файл (ВІВТОРОК.docx)ВІВТОРОК.docx [ ] 1280 Kb
Скачать этот файл (ПОНЕДІЛОК.docx)ПОНЕДІЛОК.docx [ ] 3403 Kb
Скачать этот файл (ПЯТНИЦЯ.docx)ПЯТНИЦЯ.docx [ ] 845 Kb
Скачать этот файл (СЕРЕДА.docx)СЕРЕДА.docx [ ] 1044 Kb
Скачать этот файл (титул + план.docx)титул + план.docx [ ] 1596 Kb
Скачать этот файл (ЧЕТВЕР.docx)ЧЕТВЕР.docx [ ] 720 Kb
 

Мотивація.Батьківські збори.

Друк

Мотивація до навчання – одна із головніших умов реалізації навчально – виховного процесу. Вона не тільки сприяє розвитку інтелекту, але і є рушійною силою удосконалення особистості в цілому. Формування мотивації у учнів до навчально – пізнавальній діяльності є однією з головних проблем сучасної школи. ДРАГАНЧУК ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА, практичний психолог

 

Методичні поради щодо діагностики порушень психофізичного розвитку немовлят та дітей раннього віку

Друк

Чернякова Олеся Володимирівна - кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної психології ДВНЗ (ДДПУ);

Котлярова Софія - студентка 1-го курсу дефектологічного факультету ДВНЗ (ДДПУ).

Анотація. Основний зміст професійної діяльності спеціальних психологів - це виявлення відхилень у психічному розвитку дитини за допомогою психологічного діагностування та проведення корекційно-відновлювальної розвиваючої роботи в напрямку виявлення цих особливостей. Мета даних методичних порад - демонстрація методів і методик вивчення порушень психічного розвитку немовлят та дітей раннього віку.

Вкладення:
Скачать этот файл (Чернякова О.В., Котлярова С. Методичні поради щодо діагностики порушень психофіз)Чернякова О.В., Котлярова С. Методичні поради щодо діагностики порушень психофіз [ ] 237 Kb
 

Виховний захід «Сімейні цінності»

Друк

Виховний захід «Сімейні цінності».

Розробила практичний психолог

Юріна Ю.А.

Мета. Сформувати в учнів моральні якості справжнього сім’янина, виховувати почуття поваги та любові до батьків, національної свідомості й самосвідомості, прагнення жити в гармонії з природою, обов’язку та відповідальності, поваги до закону, до старших, до жінки.

Цілі: сприяти формуванню культури спілкування в сім’ї, відповідального ставлення учнів до свого життя , стимулювати духовний розвиток юнаків та дівчат виховувати моральні якості; сприяти розвитку емоційності почуттів, співпереживання, відчувати співвідношення себе й суспільства.

Епіграф

«Сім’я – перше джерело, з якого починається Велика ріка почуттів і переконань».

Учитель: У нашому народу, як і у всіх народів світу, здавна живе добра традиція, підтримувати тенденцію й родинні взаємини, долати родинні незгоди.

Кожна людина з великою теплотою згадує те місце, де проминуло босоноге дитинство у затишній оселі. То родинне вогнище, маленька батьківщина кожної людини, тому що ми маємо дім, в якому мама і тато, бабуся і дідусь, братики і сестрички.

Так, ми кажемо „мої рідні”, коли говоримо про сім'ю. У кожного з нас є своя родина. Це найдорожчі нам люди, які найбільше люблять, жаліють, тому що ми теж для них – рідні. І ми їх також найбільше любимо, ми без них не уявляємо свого життя . Бережіть своїх рідних!

Дайте відповідь з ходу на питання: «Що входить в поняття« сімейні цінності », і які вони у вас»? Сімейні цінності в сучасному суспільстві - що це і як їх визначити?

Відповіді учнів.

Учитель робить підсумок відповідей :

Сімейні цінності - це те, що важливо , цінно (тавтологія, але інакше ніяк!), шановані усіма членами сім'ї, спільне поле їх інтересів.

Для більшості сімейні цінності приблизно однакові: любов, батьківство, вірність, довіра, зв'язок з предками, будинок ... Словом, все те, без чого сім'ю і назвати-то сім'єю складно. Більше того - сама сім'я, як збірний елемент цих факторів, теж цінність!

Свобода вибору

Вона стала необхідною цінністю, маючи яку кожен домочадець дає можливість іншому самовиразитися , розуміючи, що і його індивідуальність не зневажається. У першу чергу це стосується жінок та дітей. Причина в тому, що сьогодні дами - нерідко заробляють стільки ж, а то й більше чоловіків, що й дає їм цю відносну свободу .

Дебати про "сімейні цінності"

Питання для дебатів

1.Ранні шлюби.

2.Гендерні ролі особистості.

Учитель: Любов, щастя, дружелюбність, свобода... Щодня ми переживаємо ці почуття та стани, але рідко коли беремось аналізувати, пояснювати, піддавати їх певній логіці, лишаючи пережите у сфері емоцій. На підтвердження цього можна запропонувати вислів відомого філософаБлеза Паскаля: «Серце має свій порядок, якого розум не знає». Людина зазвичай намагається планувати своє життя навчання, роботу, повсякденні справи, але тільки не сферу почуттів,лишаючи її на волю провидіння, долі або покладаючись на сили природних інстинктів. Чи виправданий такий підхід? Чи є йому альтернатива? Часто густо більшість чоловіків і жінок стикаються з розчаруваннями, зрадами, неприйняттям, неповагою або навіть ситуаціями ворожих і насильницьких стосунків у сім’ї. І це може відбуватися між людьми, які освічувались у коханні та обіцяли зробити щасливими один одного... Саме нечесність чоловіка та дружини,насамперед до самих себе, а також один до одного, заради бажання зберегти стосунки і сім’ю проявляються в різноманітних конфліктах..

Сьогодні є багато стереотипів, заборон, норм, приписів у питаннях сім’ї,що значно ускладнюють стосунки в подружжі. Велика кількість сучасних досліджень з питань сім’ї свідчить саме про це.

Рольова гра, в якій підлітки усвідомлюють себе майбутніми сім’янинами.

Вправа «Сімейний акваріум».

Вправа яскраво ілюструє, як учасники уявляють собі взаємостосунки в майбутній сім’ї.

Мета:

1.Дати можливість учням приміряти сімейні ролі.

2.Сприяти набуттю навичок вирішення сімейних питань.

Учитель розподіляє учнів на три групи, кожна з яких утілюватиме велику «сім’ю»

Варіанти проблемних ситуацій:

1.Дідусь, що проживає у селі, захворів, але не хоче їхати в місто до дітей і там лікуватися. Треба вирішити, хто поїде допомагати дідусеві, і чи варто це робити.

2.Чоловік і дружина–студенти. Матеріально забезпечує родину мати дружини, постійно дорікаючи при цьому зятеві, що він «сидить у неї на шиї».Дружина при цьому мовчить. Батько дружини не хоче давати гроші, але боїться заперечувати своїй жінці.

3.У сім’ї двоє дітей. Дружина звинувачує чоловіка, що він мало приділяє їм уваги. Чоловік вважає, що діти «ситі, одягнені, гарно навчаються в престижній школі» і не розуміє, що ще потрібно. Теща, приїжджаючи на вихідні в гості, підтримує дочку, а тесть – зятя.

Обговорення.

Заключна частина:

В.Сухомлинський писав: «У сім’ї, образно кажучи, закладається коріння, з якого виростає пагін, і гілки, і квітки, і плоди. Сім’я – це джерело, водами якого живиться повноводна річка нашої держави»

 

Розвиток емоційно-вольової сфери молодших школярів

Друк

У методичній розробці представлені матеріали розвивальних занять для початкової школи з розвитку емоційно-вольової сфери, які поєднують традиційні прийоми і методи роботи в групі. Вони дозволять зробити заняття більш якіснішими і цікавими для дітей. Ця розробка стене важливим джерелом об’єктивної інформації і комплексом вправ для розвитку особистісної і соціальної компетентності школярів. Адресовано практичним психологам, соціальним педагогам, класоводам.

Сідак Людмила Сергіївна

заступник директора з виховної роботи

Зіньківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1

Зіньківської районної ради Полтавської області

Вкладення:
Скачать этот файл (Емоційно-вольова сфера.doc)Розвиток емоційно-вольової сфери молодших школярів [ ] 365 Kb
 
Більше статтей...
  • Тренінг для учнів 4 класу "Я та мій клас"
  • Заняття з елементами тренінгу для батьків
  • ВIДОБРАЖЕННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ АКТИВНОСТI У ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЯХ СТАРШОКЛАСНИКІВ
  • Розвиток соціальних здібностей обдарованих учнів в процесі проектного навчання
  • «
  •  Початок 
  •  Попередня 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Наступна 
  •  Кінець 
  • »


Сторінка 1 з 41


Новий сайт

Шановні користувачі та гості сайту .

Ми підготували для вас новий, яскравий і зручний сайт на якому ви зможете не тільки розповідати про свої розробки уроків і замовити сертифікати, але і з користю провести час зі своїми друзями та колегами в соціальній мережі , пограти в цікаві ігри та інш. Ми щойно запустили цей проект, встигніть пройти реєстрацію в числі перших і Ви зможете отримати унікальне і красиве посилання на свій профіль.



Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.