Учительський Журнал он-лайн

 
Початкове навчання та виховання

Вербальне оцінювання в процесі навчання молодших школярів

Друк

Данна стаття буде корисна вчетелям початкових класів. Допоможе  об'єктивно оцінювати рівень сформованості знань учнів, розвинути навики самооцінки, стимулювати розвиток навчальних мотивів.

Останнє оновлення на Четвер, 20 листопада 2014, 16:22
 

Урок навчання грамоти в 1 класі Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням ДЗ

Друк

Урок навчання грамоти в 1 класі

Мета. Формувати в учнів навички злитого вимовляння звуків [дз], [дз']; удосконалювати навики читання; сприяти розвитку фонематичного слуху, розвитку мовлення; виховувати бережливе ставлення до птахів.


Вкладення:
Скачать этот файл (Навчання грамоти. Звук Дз..doc)конспект[Урок навчання грамоти в 1 класі]56 Kb
Останнє оновлення на Середа, 19 листопада 2014, 12:45
 

Ситуаційно – рольова гра «Добро і милосердя в нашому житті»

Друк

Ситуаційно – рольова гра «Добро і милосердя в нашому  житті»

Проведена в 3 класі.

Мета: вчити дітей ставитися до оточуючих позитивно і з чуйністю; знайомити учнів з людськими чеснотами, з правилами моралі; довести до свідомості учнів  твердження, що людина створена творити добро; виховувати бажання допомогти товаришеві у скрутну хвилину, по­чуття дружби і взаємовиручки, колективізму, взаємодопомоги.

Вкладення:
Скачать этот файл (Я у світі. Добро і милосердя в нашому житті.doc)Конспект заходу[Я у світі. Добро і милосердя у нашому житті]3284 Kb
Останнє оновлення на Середа, 19 листопада 2014, 12:29
 

урок звязного мовлення

Друк

вчитель початкових класів навчально-виховного комплексу № 10 м. Кузнецовськ, Рівненської області - ЗАХАРЧУК ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА

Складання тексту – розповіді

« Як дерева зимують»

Урок розвитку зв’язного мовлення. 4 клас

Мета: ознайомити учнів з природними процесами, що відбуваються з деревами взимку; вчити спостережливості; формувати пізнавальний інтерес; розвивати вміння висловлювати послідовно свої власні думки; активізувати опорні знання.

Обладнання: слайди фотографій різних дерев взимку

Хід уроку

І. Створення ситуації успіху

1. Загадка (від вчителя )

Дивина!

Щезла стежка … Де вона?

Зникла десь і огорожа…

Гай на себе чом не схожий?

Що за диво ? Все навкруг вкрив білий ніжний пух…

Дива зовсім тут нема .бо крокує в нас …

2. Загадки ( від учнів)

- Біле, як сорочка, пухнасте, як квочка. Крил не має, агарно літає (сніжинка)

-Сам не біжить, а не дозволяє стояти ( мороз )

- Ой , м’яка подушка та не взять її за вушка ( кучугура)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

-Діти , пропоную поговорити про цю пору року. Герой нашого підручника Плямс хоче відправити інформацію на Плямсиду. У нього часто виникають питання «Чому?». Можливо ми йому допоможемо.

- Коли за календарем розпочинається зима? А що за день 22 грудня?

А в природі зимова погода розпочинається в різний час.

ІІІ. Повідомлення теми уроку

Сьогодні, не порушуючи сну березового гаю, спробуєо розповісти про життя дерева взимку ( слайд- березовий гай )

IV. Проблемна ситуація

- Як на вашу думку, чи означає зимовий сон повну зупинку життя дерев?

V. Вирішення проблеми

1. Обговорення спостережень

- Для чого дерева скинули листя?

- Які дерева зустрічались вам по дорозі до школи?

- -Чи схожі вони між собою? ( Слайд із зображенням різних дерев. Берізка з ніжними плямами помітна здалеку. Віти верби звисають донизу. Горобина багата ягодами. Струнка тополя тягне віти доверху).

- В якому стані знаходяться зараз дерева? (в стані спокою, міцний сон до місяця лютого)

- Що рухається по стовбуру дерев? (Сік і крохмаль.Якщо взимку не дуже холодно,крохмаль рухається по стовбуру дерева. А якщо мороз міцний, то він перетворюється на цукор, і сік стає густішим. Рух соку уповільнюється, майже припиняється. Дерево засинає. Чим більше крохмалю перетворюється на цукор, тим глибший сон).

- А чи дихають дерева взимку? ( Дихають повільніше, слабше, ніж влітку у 200 разів)

- Що знаємо про хвойні дерева? (Слайд – хвойнні дерева.Хвоя зберігається у цих дерев 5-7 років, відпадає поступово. Вона може витримати мороз до 70 градусів)

- Саме головне , щоб наші дерева були здоровими і приносили користь людям.

VІ.Підготовка до запису

- Тепер, щоб Плямсу було простіше передати інформацію на Плямсиду, що нам необхідно зробити?

1. Повторення структури тексту.

2. Ознайомлення з планом.

Прикраси землі

Впізнаємо дерева

Стан зимового дерева

Дихання дерев взимку

Зимування хвойних дерев

Здорові дерева

3.Складання усної розпові за планом

4. Матеріал на дошці

Скидають листя, зимова засуха,берізка… здалеку, звисають донизу, тягне доверху, крохмаль, сік густішає, глибокий сон, мороз до сімдесяти градусів, здорові дерева, користь людині.

VII.Запис тексту учнями

VIII.Зачитування текстів

IX.Підсумок уроку

Я гадаю, що сьогоднішній урок в природі серед сплячих дерев допоміг нам дізнатись, як зимують дерева. А ще це не всі таємниці природи. Про них ви дізнаєтесь в наступних клас.

 

План - конспект урока математики 1 класс

Друк

Зинченко Наталья Александровна

Предлагаю конспект урока  по математике в 1 классе в период закрепления темы: " Десятичный состав чисел". На уроке используется работа в группах, парах.Большая работа уделяется  развитию логическому мышлению детей. Во время устного счёта дети пользуются диском и знакоискателем  по методике И.З. Постоловского.

 


Сторінка 1 з 587

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 

службы мониторинга серверов

Авторизація

Пошук

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com


© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.