Учительський Журнал он-лайн

 
Світова література

Творчі та ігрові завдання на уроках світової літератури у 5 класі

Друк

До посібника увійшли різноманітні форми роботи для підсумкових уроків та позакласної роботи із світової літератури у 5 класі

Вкладення:
Скачать этот файл (Творчі та ігрові завдання на уроках-відредагований.doc)Творчі та ігрові завдання на уроках-відредагований[Різноманітні форми роботи для підсумкових уроків та позакласної роботи із світової літератури]102 Kb
Останнє оновлення на Понеділок, 22 жовтня 2012, 18:24
 

Г. Ібсен "Ляльковий дім"

Друк

Войцехівська Ірина Станіславівна

Методична розробка містить нетрадиційний підхід до проведення

заняття з використанням інноваційних форм та методів навчання.

Вкладення:
Скачать этот файл (Г.Ібсен.doc)Г.Ібсен "Ляльковий дім"[ ]113 Kb
 

Останній листок О. Генрі

Друк

Мультимедійна презентація постаті автора художнього твору

Єгорова-Москалік В. В. - вчитель світової літератури КЗ "ЛЗОШ І - ІІІ ст. № 7"

 

Останнє оновлення на Понеділок, 22 жовтня 2012, 10:02
 

«Чи варто стати дворянином? (аналіз творів Мольєра «Міщанин – шляхтич» та Карпенка – Карого)»

Друк

Прокоф’єва  Валентина  Іванівна

Анотація

Урок на тему «Чи   варто  стати  дворянином? (компаративний  аналіз творів Мольєра «Міщанин – шляхтич» та Карпенка – Карого)»

Однією з ефективних навчальних форм у старших класах є урок – семінар. Такий тип уроку  спонукає  учнів до поглибленого прочитання тексту твору, де кожен вчиться  самостійно підбирати  необхідні   матеріали, опрацьовувати додаткову літературу. Такий тип уроку дає можливість узагальнити й підсумувати знання, отримані учнями на уроках української та світової літератури. Зважаючи на те, що твір «Міщанин – шляхтич»  вивчається в 9-му класі, а «Мартин  Боруля»  в 10-му,  доцільніше провести   вчителям – словесникам  спільний підсумковий урок   після вивчення творчості Карпенка -Карого.  Такий підхід дає можливість узагальнити знання творчості українського письменника, повторити набуті знання зі світової літератури, зробити порівняльний аналіз творів, спонукає старшокласників до самостійної роботи, виховує цікавість до історії та культури не тільки свого, а й  інших народів.

Структура уроку.

І. Повідомлення теми та мети уроку

ІІ. Опрацювання теми уроку

1Вікторина «  Де?Хто? Коли?»

2Характеристика   історичних   умов, в яких розвивався театр у Франції та Україні часів   Мольєра  та Карпенко – Карого.

3 Літературна  вікторина  «Так чи ні»

4. Інсценізація

5. Бесіда «Художні відкриття Мольєра та Карпенка-  Карого».  Порівняльна характеристика п’єс.

ІІІ. Підведення підсумків уроку. 1.Учні складають  узагальнюючу таблицю.

2. Робота з епіграфом уроку

3. Інсценізація уривків (що найбільше сподобалися )із п’єс.

Домашнє завдання. Написати  твір - мікротему « Актуальність п’єс Мольєра та Карпенка – Карого в наш час»

Вкладення:
Скачать этот файл (урок.docx)Урок на тему «Чи варто стати дворянином? (компаративний аналіз творів Мольє[порівняльний урок з використанням компоративного методу]33 Kb
 

Джеральд Даррел «Балакучі квіти». 5 клас. Урок позакласного читання. Фантастична та пригодницька лі

Друк

Вороновська Надія Іванівна, вчитель світової літератури, вчитель-методист, НВК №10, м. Хмельницький

 


Сторінка 62 з 92

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 

службы мониторинга серверов

Авторизація

Пошук

Переможці

Вітаємо з перемогою 
в конкурсі "Шкільний бібліотекар"

Номінація

"Бібліотекар-професіонал"

1 місце - Павленко Олена
(сертифікат + передплата на ШБ 2 півріччя + книга)

2 місце - Тимченко Ганна
(сертифікат + передплата на ШБ 2 півріччя)

3 місце - Пальонко Тетяна
(сертифікат + книга)

Номінація

"Молодий бібліотекар"

1 місце - Михалюк Галина
(сертифікат + передплата на ШБ 2 півріччя + книга)

2 місце - Павлів Наталя
(сертифікат + передплата на ШБ 2 півріччя)

3 місце - Кваша Ольга
(сертифікат + книга)

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com


© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.