Учительський Журнал он-лайн

 
Біологія

Система пізнавальних завдань-провідний методичний засіб формування біологічних понять

Друк

Підготувала: учитель біології Донецької гімназії №15 Суєтова С.В.

 

У статті розглянуто види пізнавальних завдань, що розвивають в учнів інтелектуальні і практичні вміння. У процесі виконання учнями відповідних дій під час розв’язання навчальних задач, формою  реалізації пізнавальних задач та сполучною ланкою у діяльності вчителя та учнів при формуванні біологічних понять є завдання. Саме у процесі виконання завдань активізується увага і мислення учнів, їх пізнавальна діяльність. Високу ефективність забезпечує не випадкова сукупність різноманітних, хоча і дуже важливих завдань, а оптимальна система пізнавальних завдань.

Вкладення:
Скачать этот файл (Система пізнавальних завдань.doc)Система пізнавальних завдань-провідний методичний засіб формування біологічних п[У статті розглянуто види пізнавальних завдань, що розвивають в учнів інтелектуальні і практичні вмін]113 Kb
 

МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ УЧНІВ З ПІДРУЧНИКОМ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ

Друк

Підготувала: учитель біології Донецької гімназії №15 Суєтова С.В.

Стаття допоможе педагогам вибрати спеціальні методичні прийоми організації роботи з підручником. Суттєвим є і вибір форми навчання: групової, індивідуальної, в парах, індивідуалізованої (тобто відповідно до цілей навчання, складності тексту, індивідуальних можливостей та ін.) і реалізація через сукупність конкретних прийомів , які є складовими методу навчання.

Вкладення:
Скачать этот файл (Методика організації роботи учнів з підручником у процесі навчання біології.doc)МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ УЧНІВ З ПІДРУЧНИКОМ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ[Стаття допоможе педагогам вибрати спеціальні методичні прийоми організації роботи з підручником. ]76 Kb
 

розробка уроку 9 кл. "Органи травлення Методи дослідження травлення"

Друк

Малкова Ірина михайлівна, вчитель біології ЗОШ №5 м.Слов'янськ Донецька обл.

Методи. застосовані на уроці: проектування, дослідницько - пошуковий, постаногвка проблемного питання. Додається презенація.

Останнє оновлення на Середа, 04 вересня 2013, 22:41 Детальніше...
 

Урок з біології + презентація

Друк

Урок з біології 8 клас. Тема " Паукоподібні" та 2 презентації

Вкладення:
Скачать этот файл (Паукообразные 8 класс.doc)конспект уроку[Урок з теми " Паукоподібні" 8 клас]212 Kb
Скачать этот файл (Презентация1.ppt)додаток до уроку 8 кл. біологія.[Тема " Паукоподібні" презентація . Додаток до уроку]1100 Kb
Скачать этот файл (Строение паукообразніх.ppt)дадаток до уроку [презентація к уроку біологія 8 кл. Тема " Паукоподібні"]710 Kb
 

Урок з біології. 7 клас.1 урок. Тема " Наука Біологі2 + презентація.

Друк

Коноальчук Олена Борисівна.  КЗ " Челюскінський НВК -ЗНЗ 1-2 ст ЗНУ". Вчитель біології

Урок з біології для 7 класу. № 1 . Тема " Наука біологія

Вкладення:
Скачать этот файл (Презентация Природа..ppt)презентація [презентація до 1 уроку з біології 7 клас. Тема "Барви природи"]2277 Kb
Скачать этот файл (урок по биологии№1. в 7 классе..doc)Текст матеріала[урок з біології]147 Kb
 


Сторінка 52 з 114


Авторизація

Сплата online


Пошук

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 

Лічильник

Проверка сайта

© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2015 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.