Die Schule
Урок №1
Сфера спілкування: Освітня
Тематика ситуативного спілкування : Шкільне життя. Моя класна кімната.
Мета: Практична – ввести нові лексичні одиниці по темі. Навчити учнів застосовувати нові лексичні одиниці на практиці, в монологічному та діалогічному мовленні. Розвиваюча – розвивати навички читання. Розвивати навички вживання дієслова sein в однині та множині. Розвивати навички вживання прямого та зворотного порядку слів. Розвивати навички вживання прийменників: vorn, links, hinten, in der Mitte. Розвивати навички вживання присвійних займенників.
Виховна – виховувати у учнів толерантне ставлення один до одного під час парної та групової роботи, виховувати інтерес до вивчення німецької мови, виховувати естетичний смак учнів. Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання: зошит, словник, підручник, малюнки, комп’ютер.
Хід уроку
1. Організаційний момент.
2. Привітання.
3. Введення в іншомовне середовище.
Ist das Wetter gut oder schlecht?
Ist es kalt oder warm? Regnet es?
Scheint die Sonne?
Ist es windig?
Ist der Himmel blau oder grau?
Основна частина
1. Введення нових лексичних одиниць (презентація).
Die Tafel Die Kreide Die Tür Der Schwamm
Die Tafeln Die Kreide Die Türen Die Schwämme
Das Fenster Der Stuhl Die Schulbank Der Bücherschrank
Die Fenster Die Stühle Die Schulbänke Die Bücherschränke
Übung 2A Auf. 64 – Schau dir das Bild an. Lies und merke dir.
Übung 3 Auf. 64 – Schreib in dein Heft.
Der/ Das Die
Mein Meine
Dein Deine
Sein Seine
Ihr Ihre
1. Моя дошка – мої дошки
2. Твоя крейда – її крейди
3. Його губка – його губки
4. Її вікно – її вікна .
5. Твій стілець – твої стільці
6. Її парта – її парти
7. Моя книжкова шафа – мої книжкові шафи
2. Розвиток граматичних навичок.
Übung 1 Auf. 64 – Hör zu und sprich nach
. Links ist das Fenster .Und rechts ist der Schrank. Groß ist die Klasse. Und klein ist die Bank.
Übung 1B Auf. 64 – Wo sind die Gegenstände? Sage.
Übung 1B Auf. 64 – Schreib in dein Heft.
Sein
Ich Bin
Du Bist
Er, sie, es Ist
wir Sind
ihr Seid
Sie Sind
a. Моя дошка попереду. Попереду мої дошки.
b. Твоя парта позаду. Позаду твої парти.
c. Її стілець зліва. Зліва її стільці.
d. Його книжкова шафа в середині. Всередині його книжкові шафи.
e. Твої двері посередині. Посередині твої двері.
3. Розвиток навичок читання
Übung 1A Auf. 65 – Lies den Brief von Taras.
Liebe Erika, es geht mir gut. Ich besuche die Klasse 5A. Die Schule ist groß. Das Klassenzimmer ist hell und schön. Der Bücherschrank ist rechts, die Fenster sind links. Die Tafel ist vorn. der Lehrertisch ist vorn in der Mitte. Die Schulbänke sind in der Mitte. Meine Schulbank ist vorne links. Wie ist deine Schule? Wie ist dein Klassenzimmer? Schreib bitte! Viele Grüße. Dein Freund Taras.
Übung 1B Auf. 65 – Richtig oder falsch?
1. Taras wohnt in Kyjiw.- Das ist richtig. Taras wohnt in Kyjiw.
2. Es geht Taras schlecht.
3. Taras besucht die Klasse 6A.
4. Die Schule ist groß und alt.
5. Das Klassenzimmer ist hell und schön.
6. Die Tafel ist vorn.
7. Der Lehrertisch ist hinten.
8. Die Schulbänke sind in der Mitte.
9. Die Schulbank von Taras Steht rechts.
4. Розвиток навичок діалогічного мовлення
Übung 4 Auf. 65 – Lies den Dialog und macht weitere Dialoge.
- Wo ist deine Schulbank?
- Meine Schulbank ist vorne.
- Danke.
Заключна частина уроку
1.Підсумки
2.Пояснення домашнього завдання : вивчити лексичні одиниці, вивчити новий та повторити вивчений граматичний матеріали.
3. Характеристика участі учнів
4. Оцінювання учнів
Вкладення:
урок 1.ppt
|
[ ] |
580 Kb |