Вчительський Журнал он-лайн

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКІ ДІЇ ШКОЛИ ІЗ СТВОРЕННЯ УМОВ ДЛЯ СОЦІАЛЬНОГО ПАР

Друк

У українському законі про освіту є строчка про опікунські ради освітніх установ, але там не прописано їх законне місце в правовому полі де-факто державної системи освіти. Виникає враження, що задум створення опікунських рад у наших законодавців виник як спроба юридичного оформлення фінансової неспроможності і визнання нездатності держави підтримувати систему освіти держави на більш-менш задовільному рівні. Сьогодні таких можливостей немає, і вони в досяжному майбутньому і необхідному розмірі не передбачаються. У нас – «ринок» у вигляді поголовного зубожіння основної маси населення країни і панування приватних інтересів над суспільними потребами.

Звідси напрошується висновок про нездійсненність ідеї опікунських рад в тій методологічній схемі, яку представляє освітній закон держави. Проблема становлення опікунських рад може бути переформатована так: виникнення і розвиток опікунського руху є не державний, а громадський акт – дія, що затверджує легітимність громадської ініціативи і становлення громадського суспільства.

 

Ткаченко Олена Станіславівна, вчитель математики

Вкладення:
Скачать этот файл (МЕТОДИЧКА.doc)МЕТОДИЧКА.doc [ ] 181 Kb
 

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.