Методичний проект "Формування позитивної мотивації до самоосвіти та розвиток творчої компетентності вчителя на засадах випереджаючої освіти сталого розвитку, автор Заімчук Галина Григорівна, заступник директора з НВР Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 72
Анотація
Переорієнтація навчальної освіти на всіх рівнях для вирішення питань сталого розвитку передбачає врахування сучасних потреб в освіті для сталого розвитку, формування змістовної складової навчальної та виховної діяльності, інтеграції принципів сталого розвитку у всі ланки освіти.Важлива роль відводиться формуванню високої загальної і професійної культури педагога, його готовності до педагогічної творчості.
В процесі методичної освіти роботи формується і вдосконалюється творча компетентність, педагогічна майстерність вчителів.
Зростання ролі творчої компетентності педагогів набуває особливої актуальності і відбувається шляхом індивідуальної та колективної самоосвітньої діяльності. Потреба нашої держави в педагогах, здатність зайняти гуманістичну позицію щодо самих себе та своїх вихованців, визначає актуальність проблеми підвищення рівня професійної, передусім творчої компетентності педагога.Творчий починається із здивування.