Кейс-метод, на відміну від багатьох традиційних методів навчання, дозволяє учням застосувати до практичної ситуації отримані теоретичні знання і зрозуміти, з одного боку, що вони отримані не даремно, а з іншої — що реальний світ вельми далекий від світу теоретичних моделей. Розбір кейсів сприяє активному засвоєнню знань і накопиченню певного багажу практичної інформації, яка може виявитися в житті кориснішою, ніж теоретичні знання. Також в процесі розбору кейсів розвиваються аналітичні, творчі і комунікативні навички, украй необхідні в сучасному світі.
Як приклад, пропоную кейс по фізиці "Електризація". У данному кейсі, орієнтованому на учнів 9 класу, наводяться приклади електризації тіл, та пропонується визначити : Корисна чи шкідлива електризація тіл?
Смирнова Олена Олександрівна