Вчительський Журнал он-лайн

 

Педагогічні аспекти комплексної реабілітації школярів з особливими освітніми проблемами.

Друк

Куницька Ольга Петрівна

Педагогічні аспекти комплексної реабілітації школярів з особливими освітніми проблемами.

Дана методична розробка містить інформаційно-методичний матеріал для підготовки і проведення  педагогічної корекції з особливими дітьми. Запропонований в цій розробці методичний та практичний матеріал скерований на  комплексний і системний підхід, який  спрямований на педагогічну корекцію тривожності у дітей, послаблення агресивності, імпульсивності, гіперактивності, тренування емоційно-вольової сфери, згуртуванню класного колективу.

Вкладення:
Скачать этот файл (ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ШКОЛЯРІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПРО)Педагогічні аспекти комплексної реабілітації школярів з особливими освітніми про [Дана методична розробка містить інформаційно-методичний матеріал для підготовки і проведення педаго] 276 Kb
 

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.