Вчительський Журнал он-лайн

 

Формування життєтворчості випускника засобами ІКТ

Друк

На жаль, далеко не кожен учень має бажання вчитися, ставить перед собою мету самовдосконалюватися й інтелектуально та морально розвиватися. Найчастіше використання комп’ютера старшокласником перетворилося на залежність від ігор або недоцільного використання Інтернету. Задача вчителя знайти необхідні методи, підібрати сучасні засоби для заохочення таких учнів, показати їх шлях до світлого майбутнього.

Для організації роботи класу, керування виховною роботою та спрямування учнів виникла необхідність створити електронний щоденник класу «Шкільна стежина».

Патрушева Ірина Анатоліївна,

Запорізький колегіум «Елінт»

 

 

Вкладення:
Скачать этот файл (Формування життєтворчості випускника засобами ІКТ.doc)Створення блогу класу [Досвід роботи Патрушевої І.А.] 1930 Kb
Останнє оновлення на Неділя, 25 вересня 2011, 02:42  

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.