Вчитель музичного мистецтва
Донецького українського гуманітарного колегіуму
Добродон Олена Володимирівна
Мета модуля:
- Поглибити уявлення учнів про взаємозв'язок музичного мистецтва та літерату-
ри. Розкрити особливості її впливу не тільки на сюжет оповідання, а й на
життя людини, її вчинки. Визначити роль музики в розвитку сюжету та
силу її емоційного впливу на героїв оповідання «Старий кухар» та
«Сліпий музикант»
- Розвивати образне мислення, уяву, музично-творчі здібності учнів, емоцій-
ність, виконавські вокально-хорові навички, вміння інтерпретації музики
- Виховувати почуття співпереживання, емоційної чутливості, ціннісного
ставлення до літератури, музики, почуття патріотизму, інтересу до класичної
та народної музики
Музичний та літературний матеріал: К. Паустовський. «Старий кухар» (слухання),
В. А. Моцарт. Концерт для фортепіано з оркестром (фрагмент) — слухання; );
В. Короленко «Сліпий музикант» (слухання); П. Чайковський. «Імпровізація» (слухання)
Л. Бетховен. Фрагмент увертюрй «Коріолан» (за бажанням учнів та вчителя) — слухання.
А. Житкевич. «Все це потрібно мені» (розучування).
Тип модуля: поглиблення теми.
Обладнання: мультимедіа програвач, проектор, ноутбук, мультимедійний посібник О.О.Гумінської, підручник; «Музичне мистецтво» 5 кл, (автор О. В. Лобова або О. В. Волошина), портрет В. А. Моцарта.