Дані п’ятихвилинки дають змогу вчителеві вирішити такі завдання:
- Покращують каліграфію учнів;
- Збільшують їх словниковий запас;
- Розширюють кругозір учнів;
- Знайомлять з історією походження слів, специфікою їх вживання;
- Поліпшують запам’ятовування важких слів;
- Закріплюють знання учнів набуті на попередніх уроках;
- Привчають до аналізу, логічного мислення, свідомого вживання слів;
- Розвивають зв’язне мовлення, допитливість;
- Виховують любов до книги, бажання пізнавати світ.
П’ятихвилинки слід проводити в 4-му класі замість стандартних каліграфічних хвилинок, які для більшості дітей не цікаві, не викликають в них жодних почуттів.
Час відведений на п’ятихвилинки каліграфії не буде витрачений даремно. Результати будуть відчутні.
Власюк Олег Васильович