Бєловол Олена Анатоліївна
Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4
/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
Виховний захід сприяє розвитку мовленнєвої і читацької компетентності молодших школярів, містить міжпредметні зв’язки . Навчальна дидактична мета досягається технологією вивчення вірша напам’ять методом ейдетики. Це здатність запам’ятовувати яскраві образи і з легкістю їх відтворювати. За основу беруться асоціації та характерні особливості предметів чи явищ. Діти добре запам’ятовують те, що намальовано. Тому часто метод асоціативного зображення використовується для заучування віршів. Дивлячись на малюнки, дитина зможе повторити вірш. А коли повторить вірш декілька разів, то потім зможе впевнено його розповіти і без малюнків.
Ейдетика сприяє гармонічному розвитку обох півкуль головного мозку, робить більш гармонічними і самих дітей. Вони стають більш працелюбними, краще навчаються, пам'ять та здатність концентрувати увагу зростають. Сприйняття дітьми оточуючого світу стає більш позитивним, а психіка більш стійкою. Покращуються взаємовідносини дітей з оточуючими. Істотно зменшується час на вивчення вірша напам’ять, тому дітям пропонується багато творчих завдань, вправ з читання, дихання, артикуляції, що сприяє повноцінному розвитку мовленнєвої компетентності.