Заблоцьких Ганна Андріївна, учитель початкових класів Донецької спеціалізованої загальноосвітньої фізико-математичної школи І-ІІІ ступенів № 35.
Проблема економічного виховання підростаючого покоління завжди була предметом вивчення вчених різноманітних напрямків – психологів, педагогів, математиків, соціологів, економістів тощо. Але, незважаючи на це, впровадження економічного виховання все ще залишається окремими випадками та не застосовується масово на рівні країни. А чи потрібне воно взагалі? Якщо потрібне, то для чого? У якому віці найкраще починати економічне виховання? Як краще організувати роботу з питань економічного виховання? Які завдання необхідно розв’язати в процесі формування життєвої компетенції учнів? Ці та інші питання постають перед сучасним педагогом. Досліджуючи цю проблему, я спробувала відповісти на деякі запитання з проблем економічного виховання.