Вчительський Журнал он-лайн

 

Диференціація, як розвиток індивідуальних здібностей учнів

Друк

Глибоке знання потенціальних можливостей, індивідуальних особливостей, рівня підготовки і розвитку кожного учня, а на основі цього -  застосування диференційованого підходу, підтримує інтерес до навчання в учнів.

І тому, якщо вчитель охоче бере на себе додатковий клопіт продумувати завдання для різних груп учнів, щоразу шукає таку форму заняття, яка б дала змогу активізувати всіх вихованців, змусити їх думати, працювати, вміло застосовує диференційоване навчання на основі індивідуального підходу, це дає видимі результати у виробленні практичних умінь і навичок учнів в процесі навчання і в розвитку індивідуальних здібностей учнів

Вкладення:
Скачать этот файл (dif_yak_rozv_individ_zdib_uch.pdf)Дифереціація, як розвиток індивідуальних здібностей учнів [ ] 5569 Kb
 

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.