В особистісно зорієнтованому класі й учителю, й учням легко знайти безліч способів організації навчального процесу. Саме тому вчителям важливо забезпечувати структуру навчання, водночас пропонуючи дітям можливості на вибір.
Важливим у педагогічній діяльності є врахування підсвідомого прагнення особистості до створення позитивної Я-концепції, адже це — самоповага, відчуття самоцінності, прийняття себе. Навіть якщо така Я-концепція побудована на неадекватній оцінці особистістю своїх якостей, похитнути впевненість буває досить важко. Саме тому так важливо забезпечити учневі ситуацію успіху, аби він відчув: я здатний, можу, значу, допомогти скласти об’єктивну оцінку своїх можливостей і відкоригувати, за потреби, рівень домагань.
Леуш Олена Валентинівна