Формування творчих здібностей учнів через використання
розвиваючих ігор на уроках
Автор Хрипко Н.В.
У грі дитина живе
К.Д.Ушинський
Педагогічна діяльність видатних учених дає нам найцікавіші рішення з безпосереднього впливу особистості педагога на особистість дитини. А.С.Макаренко часто у своїх працях висвітлював роль гри в житті дитини. Також В.О.Сухомлинський стверджував, що без гри немає і не може бути повноцінного розвитку учнів. Теоретичною основою досвіду є наукові дослідження вчених – Л.Виготського. Д.Ельконіна, Р.Жуковської. Наполегливо працюють в напрямі відомі вчителі-новатори Ш.Амонашвілі, С.Лисенкова, В.Шаталов, С.Логачевська. Це пов’язано з тим, що педагоги розглядають гру як важливий метод навчання для дітей саме молодшого шкільного віку. І тому я вибрала елементи ігрової технології навчання.