Від якості, глибини і обсягу знань значною мірою залежить і знання з математики. І тому сьогодні, в умовах прискорення науково-технічного прогресу, реалізації реформи школи актуальною є проблема – навчити учнів мислити, виробляти стійкий інтерес до знань і прагнення самостійно опановувати здобуті знання.
Вивчення математики в початкових класах здійснюється через систему задач і практичних робіт. Оволодіти математикою – означає навчитися розв’язувати задачі, при чому не лише стандартні, а й такі, що вимагають певної незалежності мислення, творчих пошуків, оригінальності, винахідливості.
У даному посібнику пропонуються розробки уроків для 4 – го класу з математики по темі: «Швидкість. Час. Відстань»
Дано поняття швидкості. Позначення швидкості – км/год, м/с. Взаємозв`язок між швидкістю, часом і відстанню.
Поряд із традиційними методами навчання тут використано й інтерактивні ,які допомагають створювати навчальне середовище. З огляду на те, що рівень готовності учнів до навчальної діяльності не однаковий, автором підібрані диференційовані завдання для школярів з різними можливостями. Такі завдання допомагають постійно удосконалювати знання сильніших учнів і поєднують навчальний процес з допомогою учнів, які повільніше сприймають матеріал.
Підібрані різноманітні логічні вправи, математичні цікавинки, які сприяють виникненню у дітей інтересу до процесу розумової діяльності, застосування математичних і теоретичних знань у повсякденному житті школяра.
А це є одним із головних завдань навчально-виховного процесу в початковій школі.
Підготовлені в посібнику розробки уроків допоможуть вчителю творчо підготуватися до уроків, зроблять їх цікавими і змістовними.