Вчительський Журнал он-лайн

 

опис проекту "Земля наш спільний дім

Друк

Джим Олена Василівна

Опис проектної діяльності з громадянської освіти 3 клас

«Земля – наш спільній дім»

 

У квітні в школі проходив день ГО. Ми з учнями класу вирішили на залишатися осторонь- так народилася ідея виховного часу, який згодом трансформувався в проект «Земля – наш спільний дім»

 

Метою проекта було поглибити знання дітей про проблеми навколишнього середовища, формувати навички пошукової діяльності, розвивати пізнавальний інтерес, комунікативну, самоосвітню компетенцію, притягти увагу учнів молодших класів до данної проблеми.

 

Ідея була реалізована шляхом  створення агітбригади, рекламних плакатів, відкритим заходом з теми.

 

Назва школи: спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів № 6  м. Костянтинівка Донецької області

Адреса школи: вул. 6 Сентября м .Костянтинівка Донецька обл.  85113

Веб сайт школи:  6kschool.ucoz.ru

ПІБ директора: Резниченко Олександр Василійович

Керівник проекту: Джим Олена Василівна

Посада: вчитель початкових класів

 

Опис проекту

Перелік шкільних навчальних предметів, знання з яких використовувались під час реалізації проекту

Природознавство, українська мова та література, математика, інформатика, художня праця.

 

Клас та вік учнів, які брали участь у пректі

3 клас , 8 – 9 років

 

В чому полягає ідея проєкту, як вона виникла?

У квітні в школі проходив день ГО. Ми з учнями класу вирішили на залишатися осторонь- так народилася ідея виховного часу, який згодом трансформувався в проект «Земля – наш спільний дім»

Яке дослідження проводили учні? Що і як вони робили?

Метою проекта було поглибити знання дітей про проблеми навколишнього середовища, формувати навички пошукової діяльності, розвивати пізнавальний інтерес, комунікативну, самоосвітню компетенцію, притягти увагу учнів молодших класів до данної проблеми.

Перед учнями були поставлені питання:

-         з*ясувати причини забруднення навколишнього середовища

-         чи можуть учні 3 класу проводити природоохоронні заходи

Під час роботи над проетком дітям треба було зібравшись у 4 дослідницькі групи з*ясувати причини радіації, загибелі рослин, тварин, забруднення водоймищ.

Учні провели анкетування серед учнів 2 – 4 класів, взяли інтерв*ю у вчителів та учнів старших класів.З*ясували яку роботу з охорони навколишнього середовища вони проводять.

Діти проаналізували учбові ресурси (книги, освітні ресурси мережі Інтернет з допомогою дорослих) для того, щоб з*ясувати причини знищення і забруднення природи.

Група «Агітбригада» підібрала вірші, влучні вислови, тексти для виступів.

Група «Художники» виготовила рекламні плакати, атрибути для виступів.

 

Як учні використовували інформаційно-комунікаційні технології в дослідніцькій роботі над проектом?

Учні з допомогою дорослих працювали в мережі Інтернет, вчилися відбирати матеріал, роздруковувати, знайшли потрібні фотокартки.

 

Як вчитель використовував інформаційно-комунікаційні технології для зацікавлення учнів до навчання?

Вчителем були виготовлені слайди з теми з фотокартками й завданнями для груп, які використовувались під час підготовчої роботи до презентації та під час відкритого заходу.Учні побачили і оцінили користь від використання ІКТ в учновому процесі.

 

Результати проекту

Які результати одержали учні в проекті?

Більшість учнів помітили позитивний вплив проектів на розвиток їх особистості .В ході роботи  над проектом  діти отримали такі риси характеру,  як   працьовитість, відповідальність, прагнення до великих результатів, поважне відношення до людей, уміння співпрацювати з однолітками, знаходити самостійно потрібну інформацію та вибирати головне.

 

Як змінилося ставлення учнів до навчання? Як змінились результати їх навчальної діяльності?

Загальним результатом , отриманим під час проектної діяльності, став помітний зріст мотивації учнів, зростання якості роботи і внаслідку цього – формування ключових компетентностей учнів.

 

Якими успіхами учнів можна похвалитися?

Учні побачили результати своєї роботи. Навчилися прислухатися до думки товаришів, поважати чужу працю. Вдалося зацікавити роботою майже всіх учнів класу.

 

Що на вашу думку , є головним результатом проекту?

Виявилися організаторські здібності окремих учнів. Визначилась група лідерів класу. Деякі діти стали почуватися більш впевнено в учбовому процесі. Вирісла їх самооцінка. Зараз діти (вже учні 4 класу ) готують новий проект «Винаходи людства».

 

Яке ваше особисте професійне надбання у результаті проекту?

Побачила шляхи становлення способів роботи та діяльності учнів в нестандартних ситуаціях. Опрацювала засоби оцінювання проектів. Переконалася, що робота у технології проектів допомагає реалізувати на практиці девіз моєї вчительської діяльності: «Я не просто навчаю що робити, що знати, а навчаю загальним способам розв*язання будь-якого завдання».

 

Враження колег, учнів, батьків, адміністрації

Високо оцінена  була робота «Агітбригади». Батьки зазначили, що діти стали більш товариськими, зацікавилися використанням комп*ютера в учбових цілях.

 

Де саме було висвітлено результати проекту?

Результати роботи презентовалися у межах рідної школи.

 

Чи плануєте продовжувати роботу ?

Зараз ми з дітьми готуємо проект «Винаходи людства». Учні вибрали тему «Телефон».Вони бажають дізнатися про телефон все: від походження до сучасних моделей.

 

Додатково про проект

Опис цікавого випадку

Вчитель:

- Діти, ви знаєте кого називають браконьєром?

Учень тягне руку, аж підстрибуючи від бажання відповісти:

- Це людина,  що шиє красивий одяг для шикарних моделей!

Всі голосно засміялися.

 

 

 

 

Агітбригада  діє

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виступ  агітбригади

 

 

 

 

 

 

Готові  до  презентації

 

 

 

 

Група обговорює ідеї

 

 

 

Завдання отримали

Останнє оновлення на Неділя, 13 листопада 2011, 10:39  

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.