Вчительський Журнал он-лайн

 

Розвиток соціальної компетентності учнів початкових класів.

Друк

Компетентнісний підхід до навчання передбачає формування в молодших школярів комунікативної компетентності. Це поняття ми розуміємо як здатність ефективно і творчо застосовувати знання в нових, нестандартних ситуаціях.

Комунікативна компетентність включає три складові: мовну, мовленнєву і соціокультурну. Мовленнєва компетентність, яка є складовою комунікативної, виявляється в умінні школярів використовувати мовні засоби для побудови діалогічних і монологічних зв’язних висловлювань. Важливе місце в цьому процесі належить урокам розвитку зв’язного мовлення, основною метою яких є застосування знань та вмінь для побудови зв’язних висловлювань. У школярів формуються вміння: будувати розповідь і міркування за запитаннями, за даним початком; складати опис за власними спостереженнями; створювати план тексту і усний та письмовий переказ тексту за складеним планом; писати з попереднім складанням плану твір, лист, інструкцію до гри; будувати твір – розповідь, твір з елементами опису, міркування, розрізняти науковий і художній описи.

Вкладення:
Скачать этот файл (Розвиток соціальної компетентності учнів початкових класів.docx)Розвиток соціальної компетентності учнів початкових класів [ ] 1350 Kb
 

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.