Вчительський Журнал он-лайн

 

Урок математики у другому класі

Друк

Відкритий урок з математики у 2 класі «Подорож до цирку»

Автор: Шквиря Світлана Олексіївна , учитель початкових класів Полтавської спеціалізованої школи І – ІІІ степенів №29 , спеціаліст І категорії.

Тема. Повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2.Розв'язування задач.

Мета. Повторити таблиці множення числа 2 і ділення на 2 , закріпити навички швидко , правильно лічити ; обчислювати приклади табличного множення та ділення на 2 ; називати компоненти при множенні і діленні. Формувати уміння розв'язувати задачі.

Розвивати обчислювальні навички в учнів , математичне мислення , увагу, пам'ять .

Виховувати інтерес до математики , охайність у написанні, любов до цирку .

Обладнання : диск із записом мелодії" Цирк "; таблиці усних обчислень ; роздатковий матеріал ; афіша; іграшки : ведмежата, лисичка, собачки ; м'яч ; віяла .

Хід уроку.

I. Організація класу.

Діти ! У нас сьогодні ніби свято.

Гостей зібралося багато.

Ану ж на них ви подивіться

1 веселенько посміхніться.
Привітайтесь.Поверніться.

II. Оголошення теми і мети уроку .

-Сьогодні ми будемо повторювати таблицю множення числа 2 і ділення на 2 ,розв'язувати приклади і задачі

А працювати ми будемо під девізом :

Міркуємо - швидко !
Відповідаємо - правильно !
Лічимо - точно !

Пишемо - гарно !

ІІІ.     Контроль , корекція і закріплення знань учнів .

1. Математична розминка ( проводиться методом "Блискавка".) ( Звучить мелодія "Цирк". Заходить клоун)

-   Хто ти ?

-   Я клоун Вовчик . Доброго дня вам .

( шепче на вухо вчителя і дає конверт )

-   Діти , наш гість хоче нас запросити у цирк .Але перш , ніж туди

попасти , він хоче перевірити , які ми розумні і дружні. Тому ми
повинні виконати його завдання . Згода ?

Тільки цирк буде незвичний.

Цирк у нас - математичний .

Відповідаємо швидко і дружно .

-        Яку арифметичну дію виконуємо при знаходженні суми ?

-        Як називаються числа при додаванні ?

-        Якщо в задачі питається , скільки залишилося , яку останню дію виконуємо?

-        Назвіть компоненти дій при відніманні.

-        Яку арифметичну дію виконуємо при порівнянні чисел ?

-        Яку арифметичну дію виконуємо при знаходженні добутку ?

-        Як називаються числа при множенні ?

-        Як знайти частину від числа ?

-        Назвіть компоненти дій при діленні.

2. Перевірка таблиць множення і ділення на 2 .
Гра "Клоун - жонглер ".

-        Ну що , Вовчику , справилися ми із першим завданням ?

-        Так . Але у мене є наступне завдання ( шепче щось знову на вухо вчителя)

-        Вовчик з радістю запрошує вас на виставу і пропонує побувати на арені цирку 2 учням і спробувати себе у ролі жонглера . Потрібно швидко і правильно обчислити приклади , щоб не випустити м'яч із рук (робота біля дошки)

-В цей же час Вовчик хоче перевити , які і ви спритні (Кидає м'яч , задає питання . Діти відповідають і повертають м'яч )

Перевірка роботи біля дошки .

-  Ну що , гарно справилися діти із наступним завданням ?

-  Так , вони найкращі у світі жонглери

-  Дякуємо ! Відпочиньте трішки . А ми далі дивитимемось виставу.

3. Усні обчислення (робота з віялами )

-   А на арені цирку - канатохідці.

Канатохідці по канату

Ходять весело, завзято.

Тримають віяла в руках,

Для рівноваги на ногах.

Ось тепер всі ви маєте можливість побувати в ролі канатохідців.

Взяли віяла в руки : слухаємо завдання , рахуємо і показуємо відповідь:

1.  Скільки горбів у 5 верблюдів ? ( 10 ) Чому ?

  1. Скільки вух у 4 кенгуру ? ( 8 ) Чому ?
  2. Скільки ріжок у 6 цапків ?( 12 ) Чому ?
  3. Скільки ніг разом у 7 страусів і 1 кенгуру ? Чому ?(2*7 + 4=18)
  4. Скільки зайчат заховалось від мами у кущах ? Чому ?(12:2 = 6)
  5. Скільки петухів заховалось за забором ? Чому ?(12:2 = 6)
    IV. Фізкультхвилинка.

Трішки ми попрацювали.

Сили наші підупали.

Треба нам би відпочити ,

Свої сили відновити .

На арені цирку - танцівниця . А ми потанцюємо разом із нею . (Під ритмічну музику діти виконують танок )

4. Застосування набутих знань .

Робота в зошитах.

Ви так добре працювали ,

Всі завдання розв'язали.

Ми вже й трішки відпочили ,

Саме зараз на арені - улюблені звірі.

Вони до школи не ходили , тому просять вас допомогти їм порахувати і дати відповіді на запитання .

Першим на арену завітав Ведмедик .

А прийшов до нас із своїм завданням.

Він хоче дізнатися , скільки солодощів йому дістанеться після свята .

Задача 1 . В одному горщику 2 кг меду .

Скільки кілограм меду в шести таких горщиках ?

( каліграфічна хвилинка ,написання числа 12)

Задача 2 . Два ведмедики не можуть поділити між собою ягідки .

Допоможіть їм ( № 671 , ст.. 115) .Запишіть розв'язок.

Молодці, ви виконали завдання Ведмедика .

На арені цирку - дресировані собаки. Але вони також мають завдання для

вас.

Задача 1. У кого більше лап : у 2 -х собак чи у чотирьох курей ?

Задача 2. Собачки вміють кататися на велосипедах ,але не вміють рахувати колеса. Допоможіть їм (№ 673)  Запишіть розв'язок у зошит.

А зараз на арені цирку

Лисичка рудохвоста.

З завданнями своїми

прийшла до нас у гості.

Візьміть завдання , прочитайте і виконайте його самостійно .

І.Знайди помилку.(Самостійна робота)

-Хитра лисичка неправильно вирішила приклади . А їжачок змусив її знайти і виправити помилки . Тому вона просить вашої допомоги . Перевірка виконання роботи .

2. Робота з геометричним матеріалом .

Лисичка хоче дізнатися , хто з артистів цирку вам найбільше сподобався ? А вона дає наступне завдання : викласти із запропонованих фігур клоуна, попрацювавши у парах .

V. Підсумок уроку.

Досить , діти , працювати .

Закінчується наше свято .

Ви всі сьогодні працювали гарно і завзято . Вам сподобався наш урок ? Ми не тільки стали глядачами цирку , а й повторили таблицю множення і ділення на 2 , розв'язували задачі і приклади на ці дії. Давайте зараз самі спробуємо оцінювати свої відповіді і роботу на уроці. Той, хто активно відповідав , ні разу не помилився , охайно писав -поставте собі у зошит оцінку "11" ( олівчиком ), хто робив помилки "9".

VI. Домашнє завдання.

№ 686 — порівняти вирази

№ 687- розв'язати задачу , щоб допомогти звірятам зробити ремонт у своїх будинках.

 

Останнє оновлення на Вівторок, 10 січня 2012, 09:59  

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.