Вчительський Журнал он-лайн

 

Інтегрований урок з читання і української мови

Друк

Дьяченко Тетяна Валентинівна

Інтегрований урок з українського читання та української мови за темою «Навчаючись, зростаймо! Повіршуймо!» та «Відсутність м’якого знаку після букв, що позначають тверді приголосні» грунтується на міцних міжпредметних зв’язках, розвиває на новому якісному рівні творче мислення, фантазію, емоційні образні почуття дітей, любов до живої та співучої української мови. Урок відноситься до типу уроку-узагальнення й систематизації знань учнів. Включає в себе дидактичний, виховний та розвивальний потенціал, реалізація яких сприяє цілісності сприйняття оточуючого світу. На уроці використані різні інтерактивні технології.

Вкладення:
Скачать этот файл (читання + укр мова.doc)Конспект інтегрованого уроку з читання і української мови [ ] 40 Kb
Скачать этот файл (читання + укр.мова.ppt)Презентація до інтегрованого уроку з читання і української мови [ ] 104 Kb
 

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.