Вчительський Журнал он-лайн

 

урок-подорож з математики .3 клас "математичне кафе" "таблиця ділення на 9"

Друк

Таблиця ділення на 9.

Вправи й задачі на застосування таблиці ділення

на 9.

Задачі на зведення до одиниці. Знаходження частини числа.

Мета:   скласти і  засвоїти  таблицю  ділення  на 9;  розвивати  обчислювальні навички,  логічне   мислення; продовжити  формувати  навички  розв’язування  задач  на  зведення  до  одиниці;  формувати  цікавість  до  вивчення  навчального  матеріалу;  уміння  працювати  в  парі, самостійно та  в  групі; сприяти  вихованню  здорового  способу  життя.

 

Обладнання:   таблиця «Ділення  на 9», картки для  роботи  в  парі, групі; приклади табличного ділення (картки  форми  «яблучок  та грушок»), плакат «Правила  поведінки  в  кафе»; різнокольорові кружечки для  оцінювання учнів; індивідуальна картка з  геометричними фігурами; цікава інформація про  вітаміни та їх користь.

 

Хід  уроку

І Організаційна  частина

Пролунав  дзвінок,  починається  урок

Працюватимем  старанно,

Щоб  почуть  наприкінці:

Що  у  нашім  3-м  класі

Діти  просто  МОЛОДЦІ!

Вступне  слово  вчителя.

Сьогодні  я  запрошую  вас  відвідати  один  дорогий  заклад.  Спробуйте  здогадатися  куди  саме  ми  завітаємо.  Це  не  театр,  не  кіно,  в цьому  закладі   можна  потанцювати,  послухати  приємну  музику,  поспівати  в караоке,  і …смачненько  поїсти.

Так,  це  дитяче  математичне  кафе.

 

Що  ви  очікуєте  від  математичного дитячого   ресторану?  (відповіді  учнів)

У  вас  на  парті  є  кольоровий  трикутничок  і  кружечки.  За  правильно виконане   завдання  ви  отримуєте  по  1  кружечку.  Вкінці  уроку  кожен  з  вас  зможе  підрахувати,  яку  кількість  балів  ви  отримали.

ІІ Перевірка  домашнього  завдання

В  якій  країні  з’явився   1-й  ресторанчик  для  бідних,  ви  дізнаєтесь  перевіривши  домашнє  завдання.

Рівняння № 423 (  біля  результату  поставте  відповідну  букву)

16    8   7  30  3  (Італія)

т     а    я    л   і ( 1-й  кружечок)

- Так,  це Італія. Країна,  в  якій  з’явилася  всім  відома  і улюблена  страва  -піца.  Воїни  Персидської  імперії,  які  звикли  багато  часу   проводити  в  походах,  на своїх  плоских  щитах  готували  особливий  різновид  хліба,  на  який  клали  сир,  фінікі,  шматки  фруктів..  ми  і зараз  з  великою  насолодою  ласуємо  смачною  піцою.

ІІІ  Мотивація  навчальної  діяльності

1.Гра  « День-ніч» . Допоможе  визначити  час  на  збори.

* Зараз   9.00 , через  15  хв.   нам  потрібно  виходити.  Котру  годину  буде  показувати  годинник?

* Василько  рухався  до  ресторану  20  хв,  а  Миколка -45 хв. На  скільки  хв.  більше  був  у  дорозі  Миколка?

* Марійка  витратила  на  збори  35  хв,  а  Семенко  -7 хв.  У  скільки  разів  менше  часу  витратив  хлопчик?

2. Усний  рахунок.  Зайшовши  до  кафе,  ми  потрібні  свій  одяг  залишити в роздягальні  і  отримати  жетончик,  який  допоможе  зайти  нам  до  зали

 

7 * 8                 6*9                 5 * 8

-8                      -27                  -15

:6                      :3                      :5

-6                      *8                    +7

___                   ___                 ____

2                      72                   12

Яка  спільна  цифра  є  у  відповідях  цих  прикладів?  ( 2)

3.Хвилинка  каліграфії.

Записати  число  2  і кожне  наступне  збільшити  на 1дес.

2   12   22   32   42   52   62  72  82   …

1вар.   Підкреслити  числа,  які  є   результатами  таблиці  множення

2 вар.  Підкреслити  числа,  які  є  діленим  у  табличних  прикладах

Перевірка   світлофорчиками                                                ( 2-й кружечок)

4.Індивідуальна робота  біля дошки .   Знаходження  периметру квадрата  та  рівнобедреного  трикутника  ( меблі такої  форми  у  нашому  кафе)

5 дм

3дм

 

4дм

- Жетончик  отримали,  до  зали  ввійшли,  і  офіціант   несе  меню

ІІІ Оголошення  теми   уроку

- Закажемо  основне блюдо.  А  основне  блюдо - це  наші  міцні  знання.

Отже,   сьогодні  ми  з  вами  разом  виведемо  таблицю  ділення  на  9. Розв’яжемо   задачу  вивченого  виду  і  будемо  вчитися  знаходити  частину від  цілого  числа.

Робота  над  новим  матеріалом.

Актуалізація  опорних    знань

-                      Як  називаються   числа  при  множенні?

-                     Скільки   прикладів  на  ділення  з  прикладу на  множення  можна  скласти?

-                     Як  знайти  невідомий  множник?

-                     Складемо   таблицю  ділення  на  9  (колективно,  запис  в  зошит)

 

 

ІV Первинне  закріплення.

На  скільки  гарно  ви  засвоїли  «основне  блюдо»   перевіримо  наступною  вправою.

1.«Фрукти   в  подарунок»

Записати  лише  відповіді.(  вчитель  показує  картки-фрукти  з  прикладами)

 

 

45:9

81:9

27:9

54:9

36:9

72:9

18:9

63:9

Ѽ Ѽ Ѽ Ѽ Ѽ Ѽ Ѽ Ѽ

Перевірка  (  світлофорчиками):   7,  2,   8,   4,  6,   3,  9,   5        (3  кружечок)

-                      Кому  вдалося  обчислити   приклади  самостійно, без  підказки?

-                     Хто  з  вас  звернувся  до  таблички  1-2 рази?

2.Цікавинка (  розповідає   учень)

-                     Яблуко-один із  найкорисніших  для  людини  фруктів.  В  них  у  великій  кількості  містяться  вітаміни  А,  В,С,  які  очищують  кров  від  токсинів  та  підтримують  у  нормі  лімфатичну  систему.  Постійне  вживання  яблук сприяє  активній  діяльності  і  продовжує   життя  людини.

-                     Як  затишно  в  математичному  кафе.

-                     Наступним  завданням  пригадаємо  правила  поведінки.

3.Робота  в  парах.   (обчислити  приклади  і  вивести  відповідне правило)

 

Не  ЧАВКАЙ

6:9 =

ч

45:5=

а

3.7=

в

18:3=

к

3.3=

а

42:6=

й

 

21

4

9

7

6

в

ч

а

й

к

 

 

 

Не  ГАЛАСУЙ

 

40:8 =

г

2.8=

а

18:3=

л

4.4=

а

6.4=

с

5.5=

у

21:3=

й

 

24

7

25

5

6

16

с

й

у

г

л

а

Не   ДМУХАЙ

 

54:9 =

д

35:5=

м

2.9=

у

24:3=

х

3.3=

а

20:4=

й

 

8

18

9

7

6

5

х

у

а

м

д

й

 

 

Не   ОБЛИЗУЙ

 

63:7 =

о

2.9=

б

36:6=

л

4.4=

и

7.7=

з

5.5=

у

21:3=

й

 

6

49

25

9

18

16

7

л

з

у

о

б

и

й

 

(4-й кружечок)

Блюдо  потрібно  з’їдати  повністю,  не  заливши  крихти!

наступне  завдання  допоможе  вам  це  зробити.

4 Робота  з  підручником. Приклади № 427 (  1 і 2 ст. - дівчатка

3-4 ст. - хлопчики)

4 учні  обчислюють   біля  дошки.

Перевірка.                                                (5-й  кружечок )

Музична  пауза

V Розвиток математичних знань.

А  чи  можемо  вже  йти  додому?

Ні,  не  їли  солодощі…а  так  хочеться!

1.Розв’яжемо  задачу  про  цукерки  № 428.  (Зведення  до  одиниці. Другий  вид).

9  цукерок – 72 к.

? цукерок – 48 к.

1 гр. –  розв’язати  матем.  виразом

2гр. – розв’язати  по  діях

2. Знаходження  частини  числа. Гра  «Веселі  пальчики»

Крім  цукерок  нам  принесли  ще  тортик.  Яку  частину  з’їли  дізнаємось  виконавши  вправу.

 

3.Робота учнів  в  групах.  Гра  «Десерт» (  група «сік»,  «желе»,  «морозиво», «фрукти»).

 

І  нарешті,  так  як  хазяйка  кафе  я,  дозвольте  я  пригощу  вас  десертом.

«Желе»

Розгадай  ребуси:

Г 1на,   100 лиця,  пі 2 л,   ві 3 на,  5 ка.

«Морозиво»

Розшифруй  вислів,  закресливши   зайві  букви:

Маотоеоомоаоотиокоаоо         шцшшаршшшишшцшшяшш  внваввуввкввив

Як  ви  його  розумієте?

«Фрукти»

Склади   приклади:

*   -     *   .    *   =   2

*  :   *    -    *  =   8

«Сік»

Встав  пропущені   знаки:

8        4      2   =   3 4

8         4      2   =   30

8         4      2    =  10

Оцінювання   6-м  кружечком (якщо  група  учнів   справилася  з завданням)

VI Підсумок  уроку

- Щоб  піти  з  кафе,  нам  потрібно   розрахуватися

Вправа « Незакінчене  речення…»

- На  сьогоднішньому  уроці  вчили  таблицю    ……

- Пригадали  розв’язання  задачі  на  зведення   ….

- За  тортиком  вчилися  знаходити  частину   ….

Підрахуйте  кількість  отриманих  кружечків  (кожен  по  2 бал)  і  виставте  собі  відповідну  оцінку.

Спробуйте  пофантазувати, який  десерт  ви  можете   створити  з  даного  трикутничка   і  отриманих  кружечків.

 

Домашнє  завдання:

Довчити  таблицю  ділення  на 9,

1 гр.  задача № 430*,  приклади №431

2 група приклади № 431,  задача № 432

Вкладення:
Скачать этот файл (математика 3 кл.doc)математика 3 кл.doc [ ] 1603 Kb
Останнє оновлення на П'ятниця, 27 січня 2012, 18:13  

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.