Вчительський Журнал он-лайн

 

Закріплення вивченого про числівник, його роль у мовленні

Друк

Вчитель молодших класів Злунікіна Л.П.

Закріплення вивченого про числівник, його роль у мовленні

Мета: закріпити початкові уявлення учнів про числівник, його функцію у мовленні, вміння ставити питання до числівників; формувати у дітей навички правильного вживання числівників у власному мовленні; розвивати логічне мислення, вміння формулювати і висловлювати власну думку; прищеплювати любов до рідного краю.

Обладнання: фізична карта України, карта Херсонської області; серія карток для самостійної роботи; опорна схема «Числівник»; таблиця «Правильно вимовляй і пиши», зображення герба Херсонської області, текст указу про створення Херсонської області; ілюстративний матеріал «Херсонщина», «Асканія-Нова», епідіаскоп.

Вкладення:
Скачать этот файл (Закріплення вивченого про числівник.docx)Закріплення вивченого про числівник.docx [Конспект уроку "Закріплення вивченого про числівник"] 26 Kb
 

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.