Вчительський Журнал он-лайн

 

Урок з природознавства 2 клас.

Друк

Вчитель початкових класів Федоренко Л. Д.

м. Нікополь 53210 вул. Станіславського буд. 22 кв.5

Дніпропетровська область

План – конспект уроку з предмету « Я і Україна»

Тема: Зима. Сезонні зміни в неживій природі. Сніг. Лід.

Мета: розширити знання дітей про сезонні зміни, що відбуваються в неживій природі з приходом  зими;

дати уявлення про характерні ознаки зими в неживій природі, що можуть спостерігати діти;

вчити порівнювати, робити висновки;

розвивати звязне мовлення, логічне мислення, уміння бачити найяскравіше в природі.

Обладнання: пори року, ілюстративний матеріал, сніжинки, лід, дидактичний матеріал, карта України.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

1. Орг. момент

    -   Привітання

    Сонечко на дворі.

    На віконцях квіти.

    Я вас всіх вітаю

    Добрий ранок , діти!

    -   Настанова на роботу. Перевірка готовності до уроку.

    2. Мотивація навчальної діяльності, оголошення теми та мети уроку.

      Підведення до теми

      (на дошці слова, речення, план спостережень, речення)

      -   Повідомлення теми уроку

      3. Актуалізація опорних знань

        -   Питання

        Гра « Спіймай словечко »

        Вправи на повторення матеріалу

        ( тематична добірка епітетів, знайдіть в своїх скарбничках ознаки зими)

        - Назвіть зимові місяці

        ( вірші про грудень, січень, лютий)

        -Науковий матеріал про назви місяців

        4. Засвоєння нових знань

          - Спостереження за новим матеріалом

          - Аналіз сезонних змін взимку в неживій природі за схемою

          - Вибіркове  читання з підручника про сонце в різні пори року

          5. Фізхвилинка

          6. Розвиток мовлення учнів
          - Творча робота за ілюстрацією

          7. Підсумок фенологічних спостережень

          8. Практична робота (спостереження за властивостями снігу та льоду)

            Дослід № 1

            Покладемо на кольоровий папір грудку снігу і кубік льоду.

            - Який колір снігу?

            - Який колір льоду?

            Дослід № 2

            Кинемо грудочку снігу і кубік льоду у склянку з водою.

            - Що трапиться з снігом?

            - Що трапиться з льодом?

            Висновки за опорними словами про значення снігу, льоду, іх властивості.

            9.Узагальнення та систематизація знань.

            Ось і закінчилась наша мандрівка до царства зими.

            - Де ми побували?

            - Що бачили?

            - Чи чули ви дзвін зими?

            - Який він?

            - Якого кольору сніг? Якого  кольору зима?

            10.Д/З

            Останнє оновлення на Неділя, 23 вересня 2012, 14:27  

            -----------------------------------------

             

            Корисні посилання

            Електронні книги - Основа

            Adobe Acrobat

            Онлайн -перекладач

            Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

            Расширения для Joomla

            Як дізналися про наш сайт

            Виберіть одну відповідь
             


            Авторизація

            Пошук

            Увага Конкурс!

            Інтернет-урок

            Подати заявку на конкурс

            "Інтернет-урок"

            Контакти

            Поштова адреса:

            «Учительський журнал он-лайн»

            ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

            Адміністратор порталу:

            Тел. : (+3057) 731-96-33

            e-mail:


            © 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

            © 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
            © 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
            Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

             

            Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.