Робота з молодшими школярами протягом тривалого часу змусила шукати шляхи, методичні прийоми, які дарували б дітям радість зустрічі з книжкою, щоб урок став святом, хвилював, пробуджував допитливість, думку, почуття, розвивав творчі здібностіДля того, щоб не тільки сформувати навичку читання, а й навчити дитину користуватися своїми знаннями, вчити відшукувати потрібну інформацію, самостійно для себе відкривати нові зв’язки у вивченому матеріалі, робити узагальнення і висновки, варто будувати й узагальнюючи уроки як творчий процес, вводячи в нього нові форми та методи.
Однією з новацій вважаю так звану проектну діяльність.
„Все, що я пізнаю, я знаю, навіщо це мені потрібно, де і як я можу ці знання застосувати ”- це основна теза розуміння методу проектів.
Процюк Тетяна Вікторівна
Іршиківський НВК