Вчительський Журнал он-лайн

 

Я - концепція як фактор особистісного самовизначення в ранній юності

Друк

Давиденко Олег Сергійович, вчитель інформатики Криворізького Жовтневого ліцею Криворізької міської ради Дніпропетровської області

 

В даній статті наводяться результати експериментального дослідження особливостей Я-концепції в ранньому юнацькому віці, що стає фактором особистісного самовизначення. Обґрунтовуються теоретичні засади проведеного дослідження.

Вкладення:
Скачать этот файл (Методика Т.Лірі.docx)Методика Т.Лірі.docx [ ] 15 Kb
Скачать этот файл (Опитувальник соціально-психологічної адаптованості.docx)Опитувальник соціально-психологічної адаптованості.docx [ ] 19 Kb
Скачать этот файл (Тест змісту життєвих орієнтацій.docx)Тест змісту життєвих орієнтацій.docx [ ] 17 Kb
Скачать этот файл (Я-Концепція.doc)Я-Концепція.doc [ ] 234 Kb
Останнє оновлення на Середа, 22 січня 2014, 16:23  

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.